Loading...
nl

ik heb beeld in me hoofd wat er niet uit wil??

wittewouw
wittewouw jul 12 '08
maar ik ga het met jullie delen grin

ik heb steeds gedacht dat er mensen komen die het volgend kunnen:
Die met elkaar kunnen praten zonder dat iemand daar iets van merkt gedacht lezen alleen dan wat verder dan dat gewoon praaten in je hoofd met een ander niet met geest of engel of gids maar met mens op afstand bij voorbeeld amsterdam /parijs

Deze mensen kunnen dus hier mee het volgend:
oorlog beginnen door het aan stuur van machthebbers of stoppen
beursen laten klappen dus de heel wereld op zijn kop zetten
zonder dat iemand dat ooit zal snapen?

Alleen het probleem wat ze nu hebben is dat er teveel frecetie zijn dus moet ze een vrij zoeken zonder storingen wat ik denk dat er al zijn alleen weten ze niet hoe ze er mee moet werken of omgaan.
Denk eraan dat deze mens een hoop kracht hebben en macht

En ik hoop dat ze in goedhanden vallen want ander is het niet best

gr ww
Delen:
Wullabee
Wullabee jul 12 '08
lieve Wittewouw,

Ja mensen kunnen zo kommuniceren.
Alleen de meeste doen t volkomen onbewust,denken aan deze oder die en zijn zich niet bewust wat er met hun gedachten gebeurt.
Dat is dus al zo,en alleen degenen die een helder bewustzijn hebben,en dus op ontvangst staan kunnen ontvangen of zenden.
We zijn scheppende wezens dat is onze kracht.Alleen moeten veel mensen zich dit bewust worden.zodat ze ipv oorlog bijvoorbeeld een vruchtbare liefdevolle aarde scheppen.

lg soullove
seppe
seppe jul 12 '08
Dat is juist wat hoort bij een hogere trillingsfrequentie al die gave, dus ja als iedereen zijn frequentie verhoogd kan iedereen dat. Als men dus naar een lagere trilling gaat verliest men als deze gave want het fysieke vlak waar men zich begeeft is veel ruwer, trager, harder, ... en daar kunnen deze fijne trillingen niet tot uiting komen. Als men naar een hogere trilling gaat is er geen plaats voor de lagere trillingen van haat, oorlog, woede, macht,... . Dus een lagere trilling kan dus geen gave gebruiken van een hogere trilling. Hoe hoger men in trilling komt hoe zuiverder de kanalen worden die men kan gebruiken.
Natuurlijk vergt dit geduld en oefening, maar uiteindelijk zal iedereen dit kunnen(als je je trilling wil/kunt verhogen natuurlijk)

Zo zie ik het toch.
Lena
Lena jul 14 '08
Origineel bericht van: wittewouw
maar ik ga het met jullie delen grin

ik heb steeds gedacht dat er mensen komen die het volgend kunnen:
Die met elkaar kunnen praten zonder dat iemand daar iets van merkt gedacht lezen alleen dan wat verder dan dat gewoon praaten in je hoofd met een ander niet met geest of engel of gids maar met mens op afstand bij voorbeeld amsterdam /parijs

Deze mensen kunnen dus hier mee het volgend:
oorlog beginnen door het aan stuur van machthebbers of stoppen
beursen laten klappen dus de heel wereld op zijn kop zetten
zonder dat iemand dat ooit zal snapen?

Alleen het probleem wat ze nu hebben is dat er teveel frecetie zijn dus moet ze een vrij zoeken zonder storingen wat ik denk dat er al zijn alleen weten ze niet hoe ze er mee moet werken of omgaan.
Denk eraan dat deze mens een hoop kracht hebben en macht

En ik hoop dat ze in goedhanden vallen want ander is het niet best

gr ww

het enige wat ik weet dat er veel gebeurt en gestuurd wordt waar je niet zoveel bij stilstaat ,en nu niet gelijk paranoide worden,maar wij worden wel voor gek versleten,(dom gehouden) terwijl je nu ook in films ziet, dat alles wat de mens bedenkt ook werkelijkheid kan worden
wittewouw
wittewouw jul 14 '08
dat snap ik en ik verkaar niemand voor gek het is al lang bekend dat er mensen aangestuurt worden door clubjes tempeliers vrijmetsellaars enzvoort dan gaat al honderjaren zo!!!!!
Maar wat ik denk dat er mensen komen of zijn die een op een kunnen gaan een lijntje leggen. Die alles kunnen delen zien horen voel eek

En het uit straal van goed gedachts werkt altijd?

gr ww en bedankt voor jullie reacties
Lena
Lena jul 14 '08
ik vind je gedachte helemaal ok, want ik heb het er zelf ook wel eens over met mijn man, er is zoveel gaande!big brother kijkt mee en luistert mee smile
het goede overwint alles maar dat is mijn gedachte,weet niet of je daardoor alles tot stand kan brengen.
weet zeker dat mensen inderdaad over afstand kunnen communiceren in ieder geval zo dat het voor degene waar het voor bestemd is duidelijk is.
heb jij hier ervaring mee???
wittewouw
wittewouw jul 14 '08
ja en nee
Niet met mensen geest wel en gids ook
ik kan wel mens lezen en aanvoel en hun pijn en gedachtlezen is nog wat moelijk maar ik krijg het gevoel dat ze er zijn

gr ww
Lena
Lena jul 14 '08
ik zou maar op mijn gevoel vertrouwen,dat wil nog niet zeggen of dat het ook klopt,in dit soort van dingen is het fijn als je iemand tegen komt die het gelijk herkent dan.
2 weten meer dan 1, maar deel je gevoel wel er is veel en veel meer.
wittewouw
wittewouw jul 14 '08
ja dat klopt hoe zie jij het dan?
gr ww
Lena
Lena jul 14 '08
ik zie en hoor niets ben niet zo als jij in deze
bij mij is het puur op gevoel waar ik naar luister dus puur op het gevoel voel ik dit dat het zo zou kunnen zijn.
Lena
Lena jul 14 '08
je bent verder dan ik
wittewouw
wittewouw jul 14 '08
hoe zo dat dan??
leg eens uit?? wink
ieder een heeft zijn ding en zoek tocht dus daar zou ik maar maar niet druk over maken
ik ben als weer aanzoek
gr ww
Lena
Lena jul 15 '08
Origineel bericht van: wittewouw
hoe zo dat dan??
leg eens uit?? wink
ieder een heeft zijn ding en zoek tocht dus daar zou ik maar maar niet druk over maken
ik ben als weer aanzoek
gr ww

tot zoeks dan maar smile
wittewouw
wittewouw jul 15 '08
bedankt lena ik zoek ff veder maar ik heb alles al bijna alleen de puntjes nog op de I grin
gr ww
Lena
Lena jul 15 '08
hou je ons op de hoogte als je de puntjes op de i hebt smile
wittewouw
wittewouw jul 15 '08
dat doe ik zeker
grin
grt ww
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hallo.

Het bestaat inderdaad, dat er mensen zijn die dat kunnen.
Met hun Geest reizen naar anderen toe, en ze iets vertellen.

Het is de nieuwe mens...de geestelijke mens..

Ze hebben goede bedoelingen, en dit wordt ook als zodanig ervaren.
Het zijn Vredestichters en vermaners,

Groet,

Paradijs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy