Loading...
nl

Jesus is opgestaan?

Lena
Lena jul 22 '08
alles wat leeft??
Wullabee
Wullabee jul 22 '08
hi,

hm spijt me ben niet in die zin gelovig.
Ik geloof ook niet in individueel karma,alleen in een kollektief karma,dat wat we als mensen samen verknalt hebben ,daarvan zien we nu de afloop.
Alles wat je doet hier en nu daarvan zie je gelijk t resultaat.of het goed of slecht is hangt van je zelf af.geen ander heeft t recht darover te oordelen.
de oorsprongsenergie ,noemen sommigen god.
Het hangt van je eigen (subjective)realteit af hoe je t ziet of noemt.

lg soul
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 22 '08
Origineel bericht van: soullove
hi,

hm spijt me ben niet in die zin gelovig.
Ik geloof ook niet in individueel karma,alleen in een kollektief karma,dat wat we als mensen samen verknalt hebben ,daarvan zien we nu de afloop.
Alles wat je doet hier en nu daarvan zie je gelijk t resultaat.of het goed of slecht is hangt van je zelf af.geen ander heeft t recht darover te oordelen.
de oorsprongsenergie ,noemen sommigen god.
Het hangt van je eigen (subjective)realteit af hoe je t ziet of noemt.
lg soul


Precies, dat geloof ik ook.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 22 '08
Origineel bericht van: Thomas A
Dat kun je volgens mij inderdaad ook zo verwoorden........
Het gaat uiteindelijk ook om je bewust te worden van.......


Ik liet jouw berichtje (en die van hiervoor) even doorklinken en begrijp wel waar je heen wilt, we staan allemaal ergens op een punt in die weg en natuurlijk is dat ook iets om bij stil te staan, niet dat ik er anders over denk, maar wel iest om rekening mee te houden. Dank je Thomas
Thomas A
Thomas A aug 4 '08
De macht van de Christus onthult de ware essentie van een menselijk wezen.

Voor de ziel heeft bezit en macht geen betekenis. Alleen wanneer we het Pad van innerlijke bevrijding ontdekken en dit volgen, krijgen we een intrinsieke waarde binnen de hele Schepping. Alleen wanneer we de betekenis van ons leven gaan doorgronden en de consequenties hieruit trekken, zijn we van waarde voor onze lotgenoten. Zelfbespiegeling en zelfkennis zijn hiervoor onontbeerlijke begrippen. Deze leiden ons tot de ontdekking dat we een ander Zelf bezitten naast onze ‘ik’ die zich op de voorgrond dringt. Het is een Zelf dat niet reageert op de zelfzuchtige, ongoddelijke persoonlijkheid en zijn interesses.

Wanneer we bewust worden van dit Zelf, creëren we ruimte voor ons innerlijke wezen dat opnieuw geboren moet worden. Het volgt hierbij het pad van onze innerlijke ontwikkeling, het pad waarop de Christus in ons zich kan manifesteren.

Ieder van ons die zich bewust is geworden van het spirituele erfgoed, ieder van ons die tot besef komt van deze innerlijke essentie van Licht van waaruit de Godmens gaat verrijzen, kan deze Weg volgen. Ieder van ons die deze Weg opgaat, heeft ons Doel herkend: het doel van ons bestaan. Ons leven heeft daardoor een diepe betekenis gekregen.

Bron: Goddelijk Plan
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki