Loading...
nl

Mijn voorspelling

peter58
peter58 jul 9 '08
Mijn voorspelling :
1. Dat Nederland als voorbeeld gesteld gaat worden hoe het "niet" moet.
Zoveel gelden aan de goede doelen willen geven dat men het te kort al van de minderbedeelde Nederlanders weg haalt om aan hun belofte te voldoen..
2. Tot er op korte termijn een enorme burgerlijke ongehoorzaamheid plaats gaat vinden. { onvrede }
3. Dat er Ommennabij Rotterdam vliegveld 16-hoven een vliegtuig zal neer storten.
4. In zwitserland zal een bergverschuiving voor doen met een totaal ga-os
5. Er zullen diverse heel grote stroomstoringen zich voor gaan doen.
6. Bij en vanaf Noord-holland naar/op de afsluitdijk gaat iets verschikkelijk mis.
7.Lelystad worden vele drugs /gelden en wapens onderschep cq gevonden.
8. In Groningen vind een verzakking plaats in of nabij de Martini toren.
Delen:
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen jul 11 '08
Misschien ben ik dan erg sceptisch hier tegenover.

Maar punt 2 is al begonnen op vele vlakken, neem het rookverbod, de bezuingingen in de AWBZ enz.. Staan ook genoeg stukken over op internet en in de kranten. De ontevreden met de overheid en hun regels hyves zijn niet te tellen.

en punt 7, hier in Lelystad is laatst een grote wapenvangst gedaan, is ook in de krant geweest. En ik moet eerlijk zijn, wapens, drugs enz zijn hier makkelijk te krijgen als je de mensen kent die daarin handelen. De wijk waar wij in wonen noemen we niet voor niets Lelystad zuid-oost. Hier wonen veel mensen die eerst in de Bijlmer hebben gewoond. De Bijlmer mentaliteit vind je hier ook terug.

Ik weet niet of ik het voorspellingen kan noemen, als je het journaal volgt en de kranten leest vallen in ieder geval al 2 punten als 'voorspelling' af.
Acheliah
Acheliah jul 11 '08
stoomstoringen zijn er ook regelmatig geweest
admin
admin jul 11 '08
Mijn voorspelling is dat we er vanzelf achter komen of dit inderdaad klopt smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '08
Mijn voorspelling is dat Karin gelijk heeft.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki