Loading...
nl

Syl

gast
gast jul 8 '08
Voor wie het leuk vind om mij te lezen:

Delen:
Lena
Lena jul 8 '08
zo nu zie ik je eens laugh
maar je weet ik kan het niet.
symapthiek! dat zie ik wel
gast
gast jul 9 '08
smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 10 '08
Hoi Sylvia,

Ik wil graag je foto lezen. En het eerste wat me opvalt, jemig wat een verschil met de foto's van een jaar geleden (op je hyves wink). Je ziet er echt veel meer jezelf uit en het lijkt echt alsof je veel meer je draai gevonden hebt op het moment van de foto (nu hoop ik maar, dat deze recent is laugh).

Hoe dan ook, ik zal proberen zo leeg mogelijk te lezen, hoewel dat lastiger is omdat ik al veel berichten van je heb gelezen, en daardoor al iets meer een beeld gevormd heb over jouw persoontje. Wel hoor ik graag wat er wel en niet klopt.

Eerste wat er in me opkomt is eerlijkheid. Voor jou erg belangrijk, en hoewel jij goed zou kunnen liegen (ze geloven je wel op je blauwe ogen) doe jij dat niet. Ik weet niet of jij in het verleden eens flink belazerd bent waardoor je dat niet wilt doen, maar zoiets heb ik het idee van.

Ik zie ook iets op zijn plaatsvallen en dat is je ongebondenheid. De dingen moeten zoals jij dat wilt en niemand die jou daarin kan tegenhouden. Je bent iemand die weet wat die wilt en laat zich niet van de wijs brengen. Dat is ook de reden dat jij geen moderators nodig hebt wink. Maar helaas is niet iedereen zo ongebonden als jij. Toch was dit eerst helemaal niet zo als ik het me goed herinner, dus blijkbaar is er toch iet belangrijks voor je veranderd.

Iets wat je ontbreekt is gesrtuctureerde regelmaat. "Je ziet het wel", is iets wat je graag denkt, en maakt je dan ook zelden druk over wat er allemaal wel niet mis kan gaan. Dat is niets voor jou om je druk te maken over van alles en nog wat.

Je bent ook een doorzetter die niet gauw stopt voor dingen die hopeloos lijken. Gewoon de schouders eronder en doorbikkelen.

Genieten kan je wel, maar moet je je wel een beetje toe zetten. Je vergeet wel eens te kijken naar wat achter je ligt, en stoomt dan door naar wat er nog voor je ligt. Neem eens de tijd om te genieten van je prestaties. Want die er niet zomaar smile.

Waardering heb je voor sterke individuen, ook al zal je dat niet zo snel laten blijken. Een beetje van soort zoekt soort gevoel. Je hebt het idee dat jullie elkaar begrijpen.

Ik heb ook het idee dat je vrij energiek bent, en zeker niet zo goed stil kunt zitten. Je vliegt het liefste van hot naar her met een volle agenda. Toch raar dat ik dit opschrijf want heb het idee dat dit totaal niet past in het beeld dat ik van je had. Maar goed, de foto zegt mij dit, dus ben benieuwd waar het vandaan komt.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
gast
gast jul 10 '08
Hi Nims, bedankt voor je lezing. Ik wacht nog even met mijn reactie tot er misschien nog iemand anders het gedaan heeft. Misschien Pacho? Die kent me wat minder goed wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 10 '08
Is goed hoor. Ben wel benieuwd wink.
gast
gast jul 11 '08
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Sylvia,

Ik wil graag je foto lezen. En het eerste wat me opvalt, jemig wat een verschil met de foto's van een jaar geleden (op je hyves wink). Je ziet er echt veel meer jezelf uit en het lijkt echt alsof je veel meer je draai gevonden hebt op het moment van de foto (nu hoop ik maar, dat deze recent is laugh).

hij is vrij recent ja (16 juni)

Hoe dan ook, ik zal proberen zo leeg mogelijk te lezen, hoewel dat lastiger is omdat ik al veel berichten van je heb gelezen, en daardoor al iets meer een beeld gevormd heb over jouw persoontje. Wel hoor ik graag wat er wel en niet klopt.

Eerste wat er in me opkomt is eerlijkheid. Voor jou erg belangrijk, en hoewel jij goed zou kunnen liegen (ze geloven je wel op je blauwe ogen) doe jij dat niet. Ik weet niet of jij in het verleden eens flink belazerd bent waardoor je dat niet wilt doen, maar zoiets heb ik het idee van.

ik had al jong door dat mensen niet altijd even eerlijk zijn. Dit snapte ik niet en wilde daar zelf ook niet aan mee doen. Dit heeft vooral mijn moeder moeten bekopen met wat gegeneerde situaties.
Dat ze me geloven op mijn blauwe ogen; nou ik dacht het niet. De keren dat ik eens een leugentje vertelde werd me gelijk duidelijk gemaakt dat mijn hele gezicht mij verraad op dat moment. Maar ondanks dat ben ik niet geheel vrij van liegen maar ik doe het liever niet. Daarom ben ik het liefst in de buurt van mensen die tegen directheid kunnen.

Ik zie ook iets op zijn plaatsvallen en dat is je ongebondenheid. De dingen moeten zoals jij dat wilt en niemand die jou daarin kan tegenhouden. Je bent iemand die weet wat die wilt en laat zich niet van de wijs brengen. Dat is ook de reden dat jij geen moderators nodig hebt wink. Maar helaas is niet iedereen zo ongebonden als jij. Toch was dit eerst helemaal niet zo als ik het me goed herinner, dus blijkbaar is er toch iet belangrijks voor je veranderd.

ik denk dat dit niet zo veel veranderd is de laatste jaren. Ik ben altijd al vrij ongebonden geweest maar wordt mezelf daar wel steeds meer van bewust. En nee, voor mij hoeven er geen mods te zijn. Zo af en toe moet ik mezelf zeggen dat niet iedereen het zelfde is

Iets wat je ontbreekt is gesrtuctureerde regelmaat. "Je ziet het wel", is iets wat je graag denkt, en maakt je dan ook zelden druk over wat er allemaal wel niet mis kan gaan. Dat is niets voor jou om je druk te maken over van alles en nog wat.

klopt

Je bent ook een doorzetter die niet gauw stopt voor dingen die hopeloos lijken. Gewoon de schouders eronder en doorbikkelen.

Klop, maar dan moet ik er wel in geloven anders stop ik er al heel snel mee en ben dan dus geen doorzetter

Genieten kan je wel, maar moet je je wel een beetje toe zetten. Je vergeet wel eens te kijken naar wat achter je ligt, en stoomt dan door naar wat er nog voor je ligt. Neem eens de tijd om te genieten van je prestaties. Want die er niet zomaar smile.

ik hecht niet zo veel waarde aan prestaties. Vind het leuk op dat moment maar ben het altijd weer snel vergeten. Ik ben wel fanatiek als het gaat om prestaies leveren gek genoeg

Waardering heb je voor sterke individuen, ook al zal je dat niet zo snel laten blijken. Een beetje van soort zoekt soort gevoel. Je hebt het idee dat jullie elkaar begrijpen.

Het zijn vooral authentieke mensen die mij erg aanspreken en dan hoeven het niet eens heel sterke individuen te zijn maar gewoon mensen die zichzelf zijn en zich niet anders voordoen dan ze zijn

Ik heb ook het idee dat je vrij energiek bent, en zeker niet zo goed stil kunt zitten. Je vliegt het liefste van hot naar her met een volle agenda. Toch raar dat ik dit opschrijf want heb het idee dat dit totaal niet past in het beeld dat ik van je had. Maar goed, de foto zegt mij dit, dus ben benieuwd waar het vandaan komt.

het beeld dat je van me had klopt beter dan het eerste stuk. Ik heb geen agenda en ik plan mijn dagen ook nooit vol. Ik doe wat ik kan onthouden en voor de rest is het jammer. Dat je dit uit de foto haalt vind ik wel grappig want die is gemaakt in de week dat we in Nederland waren. En toen hadden we een volle agenda en vlogen van hot naar her. Dus je gevoel was dubbel goed wink

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Dank je wel Nims, ik vond het een goede lezing.

Groetjes Julien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '08
Hey wat grappig van die foto en de drukke agenda. Ik vond het ook al niet kloppen, maar kon het niet plaatsen. Heel leuk.
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hallo.

Vrolijk, ontspannen, zonnetje in huis,..communicatief.
Met jou is het altijd feest...lekker relaxed, en te vertrouwen.

Een positieve blijlever....een heerlijke moeder....die haar
kinderen altijd opbouwt...en positief benadert.

Een fantastische echtgenoot, opbouwend, en krachtig....liefdevol
en een rots voor het gezin..

Op jou kun je bouwen.

Succes met alles.

Paradijs.
Lena
Lena jul 18 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Hallo.

Vrolijk, ontspannen, zonnetje in huis,..communicatief.
Met jou is het altijd feest...lekker relaxed, en te vertrouwen.

Een positieve blijlever....een heerlijke moeder....die haar
kinderen altijd opbouwt...en positief benadert.

Een fantastische echtgenoot, opbouwend, en krachtig....liefdevol
en een rots voor het gezin..

Op jou kun je bouwen.

Succes met alles.

Paradijs.

smilemet jou is het altijd feest dat spreekt me wel aan gast
feestje bouwen??
gast
gast jul 18 '08
We hebben toch altijd feestje hier wink
Lena
Lena jul 18 '08