Loading...
nl

waar in geloven jullie nou echt?

Ayasha
Ayasha jul 9 '08
Ik geloof dat er meer is dan we kunnen zien en voelen. Veel meer, dat er verschillende werelden zijn waarvan de tijden verschillend zijn. Waar sommige af en toe een glims van opvangen waardoor men bv toekomstdromen heeft... smileIk geloofd dat er leven is buiten deze aarde, dat we niet de enige zijn in het heelal en ik vraag me af hoe "zij" er uit zouden zien, of ze verder zijn met hun technologie of met hun ziel...Of ze er zo anders zouden uit zien dan wij...

Ik geloof in de gaven van andere ook al weten ze zelf niet dat ze ze hebben. smileEn ik geloof ondanks dat ik er af en toe wat de mismoed in heb, in de mens, in de jeugd. smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 9 '08
Origineel bericht van: NiMS

Je moet niets hoor. Uiteindelijk komt iedereen toch waar die moet wezen, en jij weet voor jezelf prima te bepalen wanneer je klaar bent, en waar je dan zou moeten zijn. Ik denk niet dat ik daar ook maar iets over te zeggen heb smile.

Uiteindelijk zijn we allen verbonden en is het ook niet belangrijk waar je precies bent. Wat dat betreft kan deze aarde op verschillende plaatsen wel wat liefde gebruiken, dus waar je ook bent deel het met je omgeving.

Speechless, en dat ben ik niet snel.. smile

admin
admin jul 10 '08
Quote:
Waarom zou je naar duitsland of frankrijk trekken als het juist Nederland is, waar het meeste gaat gebeuren? Jullie hebben niet voor niets Nederland uitgekozen om te incarneren wink.

Zou dat wellicht ook toeval kunnen zijn?
Ik geloof wel dat we onze ouders zelf uitkiezen, zou dat ook voor het land zo gelden?

Quote:

Je moet niets hoor. Uiteindelijk komt iedereen toch waar die moet wezen, en jij weet voor jezelf prima te bepalen wanneer je klaar bent, en waar je dan zou moeten zijn. Ik denk niet dat ik daar ook maar iets over te zeggen heb smile.

Uiteindelijk zijn we allen verbonden en is het ook niet belangrijk waar je precies bent. Wat dat betreft kan deze aarde op verschillende plaatsen wel wat liefde gebruiken, dus waar je ook bent deel het met je omgeving.

Mooi gezegd Nims!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 10 '08
Origineel bericht van: Karin

Ik geloof wel dat we onze ouders zelf uitkiezen, zou dat ook voor het land zo gelden?

Bij de ouders die je kiest, kies je ook je omgeving, of je opa en oma. Ik weet dat ik mijn ouders heb uitgezocht vanwege Nederland en mijn oma. Maar of dat voor iedereen zo is? Ik vermoed van wel.
admin
admin jul 10 '08
Het kan bij mij niet vanwege Nederland geweest zijn, ik heb niets met dit land hoewel Nederland wel een heel mooi land is.
Er zijn andere landen waar ik veel meer voeling mee heb.
Dan zal ik wel een andere reden hebben gehad en was het niet in eerste instantie om Nederland te doen.
Lena
Lena jul 10 '08
vindt het zo.n raar idee dat ik mijn eigen ouders zou hebben uitgezocht. nee ik kan daar niet in geloven.
gast
gast jul 10 '08
Ik ben er eerlijk gezegt ook nog niet over uit of ik ze wel zelf gekozen heb.
Ik weet wel dat ik niet gepland was (kapotje lek)
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 10 '08
Origineel bericht van: gast
Ik ben er eerlijk gezegt ook nog niet over uit of ik ze wel zelf gekozen heb.
Ik weet wel dat ik niet gepland was (kapotje lek)

Wanneer je het bekijkt vanuit de vrije keuze kon je in die 9 maanden van bovenaf kijken of je terecht wilde komen bij ouders die geen baby gepland hadden. Ik geloof ook dat onze gidsen uit de andere sfeer ons meehelpen om die keuze te maken, zij begeleiden in het leven dat we kiezen.
gast
gast jul 10 '08
Misschien duid het er wel op dat ik niets of niemand mij tegen laat houden. Maar misschien was het ook wel voor mijn ouders een teken dat ze niets te kiezen hebben. Het is maar weer net hoe je het interpreteerd wink
admin
admin jul 10 '08
Van mijn vier kinderen is er maar 1 "bewust"in elkaar geknutseld, de andere drie zijn kadootjes, toch voelt het wel alsof het zo ook was bedoelt, vooral de jongste.
Eigenlijk was voor mij mijn dochter degene die het plaatje compleet maakte en had ik al een afspraak staan bij de gynaecoloog voor een sterilisatie.
Maar Thom dacht er anders over en toen ik bij de gynaecoloog binnen stapte kon ik hem dus vertellen dat ik graag een nieuwe afspraak wilde over 8 maanden... wink
gast
gast jul 10 '08
Haha, het had gewoon zo moeten zijn. Mooi toch!
admin
admin jul 10 '08
Yup! Een echte moeder de Gans.. laugh

JulienMoorrees
Origineel bericht van: Lena10
vindt het zo.n raar idee dat ik mijn eigen ouders zou hebben uitgezocht. nee ik kan daar niet in geloven.

Waarom kan je hier niet in geloven? Hebben jouw ouders je niet gevormd tot de persoon die je nu bent, en heb je dit juist niet nodig gehad om het hele mens te worden die je nu bent?
wittewouw
wittewouw jul 10 '08
grin
seppe ff een klein ding mijn nederlandstaal schrijven is heel slecht
maar ik ga ff me best doen:
Zonder zwart geen wit en zonder wit geen zwart

seppe waar haal je dit weg??
grinhier mee bedoeld ik wat hier onder staat grin

ik geloof ook in iets op/rond 2012 of vanaf 2012.
Misschien heftig, misschien in het begin rustig maar veranderen doet er iets. (nu al)

ik hoop dat je het snap gg ww
wittewouw
wittewouw jul 10 '08
nims hier mee bedoed ik:
Dit had ik me al van jou voor gesteld dat jij met dat antwoord kwam.Maar waar check jij dat??
sorry voor mijn hollandse
gr ww
blush

Lief jongen
ik had van jou dit al verwacht echt als wat daar staat zonder tewijl???
Dat vind gaaf chechkje ook de bronnen???

gr ww
JulienMoorrees
Geen probleem, ik begrijp nu wat je bedoeld, en ik vraag liever wat er staat voordat ik dingen verkeerd begrijp. Ik check dat door logische verbanden te leggen, en te zien of er zaken zijn die niet met elkaar kloppen. De basis van de berichten op Merudi gaan dus ook uit van dezelfde principes en kun je als je ze leest ook wel herkennen. Dat is volgens mij wat het ook krachtig maakt.
wittewouw
wittewouw jul 10 '08
oke dan dankje ik ga is spitten grin

gr ww
Lena
Lena jul 11 '08
Origineel bericht van: Lena10

Waarom kan je hier niet in geloven? Hebben jouw ouders je niet gevormd tot de persoon die je nu bent, en heb je dit juist niet nodig gehad om het hele mens te worden die je nu bent?

omdat de voortplanting een eicel en een zaadcel is daar ben ik uitgegroeid toch?
dat ik hier geboren ben en niet in china,nee ik geloof het gewoon niet.als je zou weten dat je bij verschrikkelijke ouders kwam kies je hiervoor??
mijn ouders hebben er aan bijgedragen wat ik ben geworden dat klopt.
en hoe verklaar je dan dat mensen zonder kinderen bijven waarom worden zij dan niet uitgekozen?
het leven is een geschenk wat ver boven onze pet gaat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '08
Klopt dat is de fysieke voorplangting om jouw een lichaampje te geven. Maar je geest en ziel hebben dat lichaampje tot jouw gevormd. En als je kiest voor verschrikkelijke ouders, dan heb je vast een levenles te leren. Ik denk ook niet dat je ze niet voor niets krijgt.

En verklaren waarom mensen zonder kinderen blijven? Ik denk dat ze in dat leven dan geen kinderen nodig hebben.

Law of attraction, je krijgt wat je nodig hebt.
Acheliah
Acheliah jul 11 '08
Dan zijn mijn 6 kinderen een geschenk uit de hemel. Mss heb ik nog een hoop te leren haha smilenee ff een gekheidje op een stokkie ikben blij als je theorie klopt dat deze 6 kinderen mij hebben uitgekozen. Ik ben ze zeer dankbaar.

XXX
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske