Loading...
nl

Merudi visitekaartjes

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '07
Hoi allemaal,

Al een tijdje heb ik in mijn hoofd om Merudi visitekaartjes te laten maken. Dit zijn kaartjes die je weg kan geven aan mensen waarvan je denkt, "hey die kunnen wel wat spiritualiteit gebruiken" ;). Vandaag heb ik een ontwerp gemaakt in de nieuwe stijl. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Kaartje op ware grote:

Uitvergroot:


Als ik er helemaal tevreden mee ben, wil ik er een aantal laten drukken. Als je me dan een PM stuurt met je adres, dan wil ik je wel een stapeltje opsturen die je dan kunt uitdelen :).

Wat vinden jullie van het ontwerp en het idee?
Delen:
mause
mause jun 9 '07
ik vind het ontwerp mooi.
ook vind ik het idee wel leuk. nu geef ik vaak de site al door aan mensen waarvan ik denk. he misschien hebben die er iets aan.
JPM
JPM jun 9 '07
Ik vind het een heel goed idee Nims. Nog niets aan aan te merken of toe te voegen.
Mimi*
Mimi* jun 9 '07
Leuk idee en ik vind ze ook erg mooi Julien!
linkie
linkie jun 10 '07
He julien, ik vind het een heel leuk idee: een visitekaartje om uit te delen. :)
Ook het onwerp is super!!!

note: De lijn aan de linker kant is nog wat verspringend in de beginselen van de teksten en banners, misschien kunt je merudi uitlijnen aan de onderste banner.........dit is zeer, zeer kritisch bekeken vanuit een dtp-er blik hoor.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '07
Ik ben juist op zoek naar dat scherpe oog :). Zo wil ik ook de uitlijning van de zinnetjes nog verbeteren. Ze zitten een beetje op elkaar. Ik zal de titel nog iets naar links verplaatsen :). Goed gezien!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '07
Ik heb de kaartjes besteld :). Als het goed is zijn ze er over 2 weken. En ze hebben glansfolie-inkt, dus nog een cool effectje erop ook nog :). Ik ben erg benieuwd. De kosten vielen ook nog wel mee. 80 euro voor 500 kaartjes :D. Als ik ze binnen heb, laat je adres maar weten, dan stuur ik er een aantal naar je op!
jo
jo jun 12 '07
ik vind ze ook erg leuk!
en een heel goed idee
Jeannette
Jeannette jun 12 '07
mooie visitekaartjes hoor!
Is het misschien een idee, om de kosten terug te krijgen merudi wenskaarten, voorwerpen(hangers, engelen enz) oid te verkopen?
Ik hoop dat we hierdoor nog meer merudi-leden krijgen.
Ik wil ook graag enkele kaartjes, ik ken nog wat mensen die hierin geintresseerd zijn!

Jeannette
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '07
Haha, een Merudi shop :). Ik kreeg trouwens net het bericht dat de visitekaartjes zijn verzonden dus ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zullen zien :D. Als je nog geen PB met je adres hebt gestuurd, graag nog even doen. Ik zal je dan een stapeltje opsturen :).
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '07
Jawel ik heb de kaartjes in huis! Ze zijn echt heel mooi geworden met dat glanzende effect. Wil jij ze ook krijgen? PB me dan je adres en ik stuur een stapeltje naar je toe. Ik heb al een paar adressen gekregen, dus deze doe ik morgen op de bus!

Help spreading the word ;).
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 18 '07
En hebben jullie je kaartjes al? Ze moeten vandaag met de post bij jullie gekomen zijn :D.
Sheva
Sheva jun 19 '07
Nee ik heb ze nog niet ...misschien morgen? :p
Debiorah
Debiorah jun 19 '07
Ik heb ze ook nog niet, maar ik krijg eigenlijk nooit post op maandag. Heeft de post n dagje vrij denk ik. Maar ik ben heel benieuwd!
Sheva
Sheva jun 19 '07
Jaaaaaa ik heb ze vandaag gekregen...
En ik vind ze echt mooi!!!!
Ik heb al uitgedeeld aan mijn zus (ze was op visite) en wilde er ook een hebben. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '07
Vooral dat glanzende effect is mooi he :). Mooi dat je ze gekregen hebt :). Ik ben benieuwd of de rest ze ook heeft!
Debiorah
Debiorah jun 19 '07
Ik heb ze! Heel mooi geworden een echte eye-catcher! Bedankt kan niet wachten ze te verspreiden. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '07
Top! Goed te horen dat het aangekomen is :).
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '07
Zijn er misschien nog meer mensen die kaartjes nodig hebben of waarvan er een paar op zijn? Ik wil nog steeds een stapeltje naar je opsturen als je interesse hebt.
admin
admin okt 9 '07
Ik zou ook wel een stapeltje willen ontvangen dan kan ik ze in de natuurwinkels leggen waar ik kom.
Ik stuur mijn adres wel per pm.
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki