Hallo, ik ben Pacho en kwam dit forum tegen toen ik eigenlijk iets anders zocht . Niets voor niets en ik zie een aantal onderwerpen die me aan spreken en wandel graag een poosje met jullie mee.
Haha, ik doe ze af en toe eens, ook op een ander forum waar ik kom, ik kan niet iedereen lezen, ik luister echt naar mijn intuitie in welke foto (naam of bericht) me trekt, anders laat ik het los. Eigenlijk wil ik mijn eigen foto ook wel eens laten lezen, maar daar kom ik nog op terug als ik er klaar voor ben.
Hai Nanni,het komt uit het spaans. Mijn hond komt daar ook vandaan en ik dacht er even over hem zo te noemen. Wat Antos (=bloem) geworden is. meestal haal ik de foto´s er intuitief uit, maar je zit nu in mijn geheugen, dus wie weet.
Liefs,
Pacho
Hallo, ik ben Pacho en kwam dit forum tegen toen ik eigenlijk iets anders zocht
Ik ben nog steeds benieuwd wat je eigenlijk zocht haha.
als ik me goed herinner was op ik zoek naar iets over engelen en white time healing
Ik vind het een boeiend forum, met boeiende mensen en boeiende gesprekken. Je zienswijze geeft me weer eens een ander perspectief om tegen de dingen aan te kijken. Alleen in de engelmens ga ik me nog eens wat meer verdiepen, nu frons ik er nog een beetje bij.
Helemaal top en ik ben ook blij met je inzichten hier. Wat frisse wind door de merudi-kieren kan nooit kwaad, en na de wat minder serieuze periode hier, was ik ook wel toe aan wat meer verdieping.