Loading...
nl

van harte gefeliciteerd!

admin
admin jul 6 '08
Lieve Sylvia, ik wil je van hieruit een hele fijne dag toewensen, geniet ervan!
Ook al ben ik even sabbatical, dit kan ik niet overslaan.

Delen:
Acheliah
Acheliah jul 6 '08
Sylvia gefeliciteerd

karin wat is sabbatical
gast
gast jul 6 '08
Hé Karin, wat lief van je!
Je komt wel weer terug toch. Maar nu even tijd voor je huisje en zorgen dat je goed gesettled bent.
Zorg ervoor dat de rek erin blijft, teveel stress is ook niet goed voor het elastiekje.
gast
gast jul 6 '08
Jij ook bedankt Dinie.
inneke
inneke jul 7 '08
Was het je verjaardag? Ik zie geen taartje verschijnen naast je naam?! In ieder geval: proficiat!
Thomas A
Thomas A jul 7 '08
Voor jou een superfijn nieuw levensjaar Sylvia!!!!!!!!!!!!
gast
gast jul 7 '08
Dank jullie wel!
Inneke, dat komt denk ik omdat ik mijn geboorte datum niet heb ingevuld op mijn profiel.
Claire
Claire jul 7 '08
ook van harte gefeliciteerd silvia, wens jouw een fijne verjaardag toe. <)
Lena
Lena jul 7 '08
gefeliciteerd gast
smile
gast
gast jul 7 '08
Hier nog een stukje taart voor iedereen. Het is nl een beetje dubbel feest want ik ben ook geslaagd voor mijn CDE rijbewijs vandaag (en gisteren was ik jarig samen met Bush en de DalaiLama)

Claire
Claire jul 7 '08
Gefeliciteerd met het behalen van het rijbewijs, deze week kan voor jou niet meer stuk.
Lekker die taart, neem er een klein stukje van....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '08
Alsnog van harte! Heb je nog een leuke verjaardag gehad?
Lena
Lena jul 8 '08
Origineel bericht van: gast
Hier nog een stukje taart voor iedereen. Het is nl een beetje dubbel feest want ik ben ook geslaagd voor mijn CDE rijbewijs vandaag (en gisteren was ik jarig samen met Bush en de DalaiLama)

laughdat verklaart een hoop!
knap hoor waar ga je in rijden?
nu de A nog
wink
gast
gast jul 8 '08
Origineel bericht van: NiMS
Alsnog van harte! Heb je nog een leuke verjaardag gehad?

Eigenlijk vier ik mijn verjaardag nooit. Nog een overblijfsel van frustratie van vroeger (degene die ik uitgenodigd had waren naar strand of met vakantie daarom heb ik het vanaf mijn 10de nooit meer gevierd)
We zijn wel lekker uit eten geweest met een paar vrienden. En het was verder een mooie dag, lekker relexed. Wel veel telefoontjes uit Nederland wat natuurlijk altijd leuk is wink
gast
gast jul 8 '08
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: gast

laughdat verklaart een hoop!
knap hoor waar ga je in rijden?
nu de A nog
wink

Haha, bedoel je Bush en de DalaiLama? Ik baalde er wel een beetje van toen ik er achter kwam dat Bush ook op die dag jarig is maar ik denk er nu wel anders over. Zeker toen ik er achter kwam dat de Dalai Lama ook op die dag jarig is smile

Ik heb alleen mijn A nog niet. Maar die ga ik misschien volgend jaar doen, moet nog een kijken wanneer precies. Dan heb ik alles. Misschien ga ik ook nog CCV-B doen dan kan ik beroeps chauffeur worden als we weer in Nederland terug zijn. Heeft me altijd wel getrokken (vooral de vrijheid die je dan hebt).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki