Loading...
nl

Hoe paranormaal ben jij?

peter58
peter58 jul 6 '08
Hoe paranormaal ben jij?
Er wordt gezegt /gesproken en geschreven .
Jij hebt één of enkele gaven.
Vele mensen hebben er voorbeelden van .
Net zoals "ik" door veel te vragen en vragen
te beantwoorden. kom je vanzelf op de juiste
weg en het juiste spoor.
Natuurlijk als velen heb/had ik mijn twijfels.
Je hebt twijfels over je eigen kunnen.
-------
Ook al heb ik nu bevestigingen van diverse kanten ontvangen.
Als Zijnde gelijk een Medium.
{de tijd zal het leren ,als mijn gids (en ) mij dat toe willen staan}
-----------------------------------------------


Wie ben ik om te beweren dat ik een Medium ben ?
Na dat ik begonnen ben met foto's te lezen. Dat niet altijd allemaal goed ging .
Maar een ieder heeft een leerproces.
Dan Psychometrie: dat er stukje bij beetje dingen door komen.
Dan voorspelende of helderziende dromen .{ ook dag-dromen}
Waar er steeds meer van uit komen maar ook niet allemaal
Of het persoon dat je omschrijft geeft je géén juiste klopende antwoorden
-----
Dan ga je rondvragen zoeken naar Helderziende/Medium . Kijken voor een visite ( géén consult) of je verder bent of komt.
En dan op een dag komt er een plaatje voor jou uit wat je bent of zou kunnen zijn.
Delen:
Lena
Lena jul 6 '08
krijg je nu wel dan altijd de juiste antwoorden??
Acheliah
Acheliah jul 6 '08
waarom is peter58 vaag n@nn ik vindt mediums niet vaag mss kunnen we nog veel van hem leren

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '08
Ik vind het ook heel erg vaag wat hier staat. Er zit weinig samenhang in, en de context is ook erg onduidelijk. Ik heb dus ook geen enkel idee wat hier nu precies staat. Dus ja, wat moeten we ermee?
inneke
inneke jul 7 '08
Nims, wat doe je nu? Jullie praten nu 'over' iemand terwijl je echt wel je vragen aan hem kunt richten. Doet me denken aan een vader of moeder die tegen de buurvrouw aan het praten is over haar tienerzoon, terwijl die zoon erbj zit. Dat vind ik respectloos. Moderator.... smirk
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '08
Je hebt gelijk ik heb het bericht aangepast.
Thomas A
Thomas A jul 7 '08
In de kern is iedereen 'para'normaal. Echter door opvoeding en maatschappelijke verwachtingen (condities), leren we het af ons af te stemmen op onze innerlijke (informatie)bron. Onze ziel maakt een direct contact met het kosmische en in dat laatste liggen alle antwoorden be-sloten.............
In deze tijd - al is er van alles aan het ver-anderen - zijn er vele ego's zo groot geworden en staan er zo velen op het punt voor innerlijke 'waarheid' te kiezen dat het allemaal anders zal worden op termijn. De 5de dimentie waar wij naar toe opweg zijn kent geen plek meer voor grote ego's of zelfzucht. Het spirituele aspect, het westerse volk ooit afgenomen door de eerste pausen zal zijn intrede opnieuw doen. Destijds was men bang het volk hiermee te verbinden omdat de machthebbers van destijds niet wilde dat het volk helderziend zou zijn. Dit zou machthebbers te veel macht ontnemen. Ik verzin dit niet dit is geschiedschrijving!
Helder zien, is helder weten, is helder horen, is de helderheid leven.
Absolute eerlijkheid en in zuiverheid naar de informatie van het hart - ziel - luisteren zal ons telkens helder antwoorden geven. leven wij te geconditioneerd of vanuit (eigen)belangen (zelfzuchtig) zal de werkelijkheid vertroebelt raken en komen we zeker niet verder dan hulpeloos projecteren van dat wat in ons zelf leeft.

lees ook eens het evangelie van Thomas.........

http://thomasevangelie.fol.nl/szasz.html
Lena
Lena jul 9 '08
en nou zeg ik amen! wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki