Loading...
nl

Hoe loopt het verder met me af.

Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 19 '08
Gosh Karin, ik lees je bericht nu pas, erg waardevol wat je hier hebt neergezet. Dank je wel.
admin
admin jul 23 '08
[quote=Paradijs]Erwin. Het wordt tijd voor een nieuwe start... Er komt iets moois voor je aan, het is iets waar je al heel lang naar zoekt, het zal je ontroeren.. Je zult je geaccepteerd en gewaardeerd gaan voelen...je krijgt een mooi plekje op deze aarde, een heel mooi plekje, waar je jezelf kunt zijn, en kunt leven vanuit je eigen middelpunt. Rust en Vrede voor je... Eindelijk. Veel succes. Paradijs. [/quote] Tijd voor nieuwe start?? Wanneer? Nu binnen weken ,maanden,jaren?Moed zakt in mijn schoenen. Zieners helderzienden fotolezers wat dan ook alles spreekt elkaar tegen.Wat is realiteit?? Wat is de waarheid?? Ik weet het niet en ga er ook niet meer op wachten antwoorden zullen komen als tijd rijp is zonder enige hulp.Wat ik wel weet is dat oude ik veel sterker was dan nieuwe en verleiding naar oude ik worden terug heel groot is. Groeten en succes allen hier. Mag ik jullie alle geluk toewensen waar ik nog niet van heb kunnen genieten. Mvg Erwin
admin
admin jul 23 '08
[quote=Karin]Je hebt veel vragen en sommige antwoorden zijn makkelijker dan anderen. Van jezelf houden zou eigenlijk zo gemakkelijk moeten zijn, toch is het hard werken. Mooi zoals je omschrijft hoe je bent gaan groeien, heel dapper ook, volgens mij ben jij niet iemand die dit makkelijk met anderen bespreekt. Ik heb steeds een stukje in mijn hoofd als ik dit lees en ik zal het voor je neerzetten, als je er niets mee kunt leg het dan maar lekker naast je neer. Mocht het je wel aanspreken, wellicht is het een idee om dit uit te printen en ergens op te hangen waar je het elke dag ziet en er dan heel even telkens weer bij stilstaan. [img]http://i117.photobucket.com/albums/o80/nirvana-maria/butterflyle.jpg[/img] De 10 geboden der zelfliefde Ik ben die ik ben. Met dit lichaam en deze geest moet ik het doen. Dit is alles wat ik heb. Ik kan niet meer ruilen. Dit is blijkbaar precies zoals ik moet zijn. Zonder mij, zoals ik op dit moment ben, was de schepping niet volledig. Ik houd op mijzelf verwijten te maken voor dingen die ik (nog) niet kan. Ik hoef niet perfect te zijn. Ik hoef niet te kunnen wat ik niet kan. Perfectie is stilstand en stilstand is dood. Ik leef dus en ik maak fouten. Ik mag ook fouten maken, van fouten leer ik. Sterker nog: ik ben perfect juist omdat ik de fouten maak die ik maak. Zo houd ik de evolutie op gang. Ik krijg precies wat ik nodig heb. Alles helpt mij om mijn opdracht op aarde te vervullen. Ook de tegenslagen en de ziekte, de vijanden en de ruzies, de veloren liefdes en de gebroken harten. Als ik dat nu niet zie, zal ik het later wel zien. Ik besef bij elk moeilijk moment, dat alles nog veel erger had kunnen zijn. Ik hoef alleen maar volstrekt eerlijk tegen mijzelf te zijn. Soms moet ik selectief met de waarheid omgaan. Totale eerlijkheid naar andere mensen is niet altijd liefdevol, integendeel. En soms moet ik mezelf beschermen, dat is nu eenmaal zo in deze wereld. Als ik maar niet lieg tegen mezelf; als ik maar weet wat ik doe en waarom. Ik kan het nooit de hele wereld naar de zin maken Wat de een goed vindt, vindt de ander waardeloos. Er zal altijd iemand zijn die mij bekritiseert, er zal altijd iemand zijn die mij bewondert. Ik moet maar gewoon doen wat ik moet doen. Ik houd mijn aandacht in het nu. Oude koeien horen in de sloot. Alles is gebeurd omdat het moest gebeuren, het heeft geen zin hierover te piekeren. Ook vage fantasieën over de toekomst verspillen energie. Nu is verreweg het boeiendste, interessantste moment van mijn leven. Want alleen Nu gebeurt er echt, in vlees en bloed, wat er gebeurt. Gebruik maken van mijn geheugen en het opdiepen van nuttigen herinneringen mag. Maar ik ga niet zeuren. Ik houd mijn aandacht hier. Hier is mijn lichaam dus hier ben ik. Hier is de belangrijkste plek op aarde. Alleen hier kan ik werkelijk zien, ruiken, horen, voelen, proeven. Hier klopt mijn hart, hier haal ik adem, hier voel ik spieren onder mijn vel. Ik ga niet zweven, geen twee dingen tegelijk doen met mijn geest, want dan doe ik er minstens eentje half. Ik ga me niet nodeloos druk maken over de eventuele gevoelens en gedachten van andere mensen over mij elders. Ik ben hier. Iedereen mag van mij genieten op zijn/haar wijze. Ik ben hier nodig. Andere leren van mij, ik leer van andere. Maar hoe, dat weet ik niet altijd en dat hoef ik ook niet te weten. Ik laat iedereen zijn/ haar oordeel over mij; positief of negatief. Ik mag genieten van complimenten. Ik kan ook kritiek incasseren. En hoef niet elk beeld van een ander over mij te corrigeren. Ik hoef niet bang te zijn Ik houd mijn angsten kritisch tegen het licht. Lijdt evenmens niet het meest door het lijden dat hij vreest? Ik wacht rustig af en ik bereid me voor, maar ik ga niet fantaseren over alle vreselijke dingen die eventueel ooit zouden kunnen gebeuren. Dat vind ik zonde van de tijd. We zien wel! Als alles goed gaat, heb ik gelukkig niet vergeefs geleden. Als er wel iets akeligs gebeurt, heb ik tenminste niet vooraf geleden. Ik houd ontzettend veel van mezelf. Daarom kan ik ook van andere mensen houden. Net zoals ik houd van dieren, planten, bomen en rotsen. En alles houdt van mij. De stoel waarop ik zit houd van mij. Het boek dat ik in mijn handen heb, houdt van mij. De maan bemint mij en de zon ook. Alles is liefde en ik ben er een deeltje van. Bron: Onbekend _________________ [/quote] Karin, Hartelijk dank voor deze woorden. Of ik er iets mee kan weet ik niet. Ga ze bewaren en zal ze gebruiken als tijd er rijp moest voor zijn.Nu alleszins niet.Ik ben geen persoon die alleen door probs heen kan. Maar zal het wel zo moeten klaren. Mvg Erwin
Lena
Lena jul 23 '08
[quote=TornadoTijd voor nieuwe start?? Wanneer? Nu binnen weken ,maanden,jaren?Moed zakt in mijn schoenen. Zieners helderzienden fotolezers wat dan ook alles spreekt elkaar tegen.Wat is realiteit?? Wat is de waarheid?? Ik weet het niet en ga er ook niet meer op wachten antwoorden zullen komen als tijd rijp is zonder enige hulp.Wat ik wel weet is dat oude ik veel sterker was dan nieuwe en verleiding naar oude ik worden terug heel groot is.
Groeten en succes allen hier.
Mag ik jullie alle geluk toewensen waar ik nog niet van heb kunnen genieten.
Mvg
Erwin [/quote]

je klinkt toch behoorlijk ongeduldig, en antwoorden komen inderdaad als de tijd rijp is .soms komt het alleen op jezelf aan. geduld geduld geduld Tornado.
kunnen genieten is dan weer een ander verhaal, want waarom zou je nu niet genieten ook als is dat niet datgene wat jij wil op dit moment?
ik wens jou ook alle geluk toe en onverwacht.......... smile
admin
admin jul 23 '08
[quote] je klinkt toch behoorlijk ongeduldig, en antwoorden komen inderdaad als de tijd rijp is .soms komt het alleen op jezelf aan. geduld geduld geduld Tornado. kunnen genieten is dan weer een ander verhaal, want waarom zou je [b]nu[/b] niet genieten ook als is dat niet datgene wat [b]jij [/b]wil op dit moment? ik wens jou ook alle geluk toe en onverwacht.......... :) [/quote] Waarom ik nu niet kan genieten? Van wat moet ik genieten? Vooruitzicht jaren in shit te zitten?Geduld ja hoor na regen komt zonneschijn ja hoor dat hoor ik al jaren en al jaren regent het. Geduld nogmaals zou ik hebben of beter gezegd heb ik als ik niet steeds tegenovergestelde dingen hoor.Alles spreekt elkaar tegen dus welke vooruitzichten zijn er? Genieten? Ja kan ik mischien binnen paar jaar. Draag nu alle kosten die we vroeger met twee droegen. Dus alle kosten van één loon.Als je dan nu al weet dat ik net genoeg heb om alles te betalen van wat kan ik dan leven? En dan bedoel ik niet luxe maar simpelweg eten en drinken voor mij men kinderen en men dieren.Ja ik hoor het denken verkoop wagen doe internet weg en dan? Dan heb ik met wat geluk 200 euro op een maand om mondjes te vullen. Maar niets om van wakker te liggen ik moet en zal erdoor. Desnoods via oude wegen.Heb hel achter de rug en de nieuwe bied zich weer aan. Geniet dan maar.
Lena
Lena jul 23 '08
ik zei ook niet dat het gemakkelijk is,maar met zelfbeklag kom je gewoon niet verder .
je bent niet de enige met dit soort van problemen,maar heb zelf wel geleerd met klagen kom je geen steek verder.
en leer nou maar op jezelf te vertrouwen dan heb je van tegengestelde dingen ook geen last.
en een nieuwe hel zou ik persoonlijk toch niet voor willen kiezen
admin
admin jul 23 '08
Sorry dan maar voor men geklaag en gezaag. Zal het wel laten in het vervolg.En nieuwe hel is geen keuze ze is gewoon op komst niks aan te doen.En bij deze sluit ik dit hoofdstuk dan maar af. Zinnige dingen ga je toch niet uit me krijgen nu. Groeten. Erwin
admin
admin jul 23 '08
Heel bergijpelijk Tornado, niemands leven gaat echt over rozen.
Ook ik heb mijn portie echt wel gehad.
Jaren in depressies gezeten en ook meer dan genoeg medicatie gehad van de artsen.
Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik voor mezelf heb gezegd "nu ga je de medicijnen afbouwen en weer leren genieten, nooit meer een depressie"!
Dat is nu twee jaar geleden en het gaat nog steeds goed, waarom?
Omdat ik gewoon niet meer depressief wil zijn.
Zo makkelijk kan het zijn, was het voor mij in ieder geval.
Ook ik heb tijden gekend dat ik geen licht had in huis en geen geld voor boodschappen, bij de buren in de straat kon ik aardappels en groenten halen of brood, dat gaat je niet in je koude kleren zitten.
Ik ben het gaan omdraaien, in plaats van boos zijn dat er geen geld was ben ik blij gaan worden met alle goede gaven van iedereen.
Natuurlijk is het niet leuk maar veel van de spullen die je koopt zijn dingen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Ik koop mijn kleding regelmatig tweedehands en ook voor mijn kinderen. Nu met de verhuizing komen mijn "nieuwe" meubels van marktplaats en ik ben zo blij als een klein kind!
Mijn oude bankstel heb ik weggegeven, immers er zijn meer mensen die een portemonnee met echo hebben dus als ik een ander kan matsen zoals ik ook al zo vaak gematst ben zal ik dat zeker doen.

Wat jouw kindjes het liefste willen, diep in hun hart is geen nieuwe nintendo of gamecube, maar een pappa die lekker in zijn vel zit met aandacht en liefde voor hun.
Ik zeg niet dat je dat niet geeft, maar het loopt nooit lekker als je zo in de put zit.

Wellicht kun je een advocaat eens laten kijken naar je inkomen en allimentatie verhaal.
Als je inderdaad maar tweehonderd euro overhoud voor boodschappen is het lastig kopen.

Kijk eens naar wat je wel hebt en niet naar wat je mist.
ik weet het het is makkelijk gezegd, maar ik heb net als jij ook nu meemaakt in dat diepe dal gezeten en er is echt een uitweg.
Lena
Lena jul 23 '08
Origineel bericht van: Tornado
Sorry dan maar voor men geklaag en gezaag. Zal het wel laten in het vervolg.En nieuwe hel is geen keuze ze is gewoon op komst niks aan te doen.En bij deze sluit ik dit hoofdstuk dan maar af. Zinnige dingen ga je toch niet uit me krijgen nu.
Groeten.
Erwin

niet nodig Tornado en niets menselijker toch?
alleen ga niet alles van tevoren lopen invullen,dan valt het misschien nog wel mee
het feit dat je er over praat en overnadenkt zal je ook helpen,alleen op dit moment ervaar je het nog niet.
uiteindelijk zijn het de tegenslagen die jou sterk maken smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 23 '08
Was het niet boedha die wel eens zei:

Wil je een gelukkig mens zijn? Dan wees een gelukkig mens.

Het is heel begrijpelijk dat we in allerlei ´ja maars´ terecht komen omdat we de negatieve gevolgen soms gemakkelijker kunnen bedenken dan de positieve gevolgen. Met als gevolg dat we blijven hangen in een situatie, want dat ´nee´ of negatieve willen we helemaal niet dus doen we niets. We maken onszelf dat wijs dat we het niet anders kunnen en alleen zo gelukkig met die of dat kunnen zijn.

Toch hebben we wel degelijk een keuze en is er helemaal geen ´ja maar´. Omstandigheden zijn er eenmaal, we kunnen kiezen in hoe we er voor onszelf mee om willen gaan. Willen het onmogelijke vasthouden of willen we daar leren mee om te gaan en verder gaan met ons leven? Ze zeggen wel eens hoop doet leven, als dat een hoop zonder belemmerende verwachtingen is ben ik mee. Maar hoop kan ons ook enorm vasthouden in iets dat we graag willen, maar nu niet is. Jouw situatie is niet onmogelijk al lijkt dat nu zo. Waarschijnlijk ligt er al iets heel anders mooi op je pad te wachten en kom je daar niet bij omdat je in deze situatie blijft hangen omdat je ergens niet goed kunt kiezen of niet goed weet wat je wilt en heen en weer switched.

Begrijp me niet verkeerd, maar ik merk dat ook aan je posts. Wel blijven, en dan weer, o nee hier kan ik niets mee, ik ga maar weer, o wacht nee, ik blijf toch maar wel. Op de momenten dat je koos te blijven, las ik trouwens een paar hele mooie posts van je, vol kracht en visie. Zie je dat is wat positieve keuzes met ons doen, ze geven ons kracht.

Is je relatie onduidelijk? Dan vraag duidelijkheid aan haar en aanvaard haar antwoord. Het onmogelijke kan niet, maar je kunt wel kiezen of je in het onmogelijke wilt blijven of dat je verder gaat met je leven.

Eigenlijk is ook helemaal niet belangrijk wat ik hierboven allemaal heb neergeschreven. De enige belangrijke vraag is, wat heb jij, vandaag, nu, wérkelijk nodig om gelukkig te zijn met jezelf en met je leven? En wat ga je doen om daarmee te beginnen?

admin
admin jul 24 '08
[quote=Pacho]Was het niet boedha die wel eens zei: [b]Wil je een gelukkig mens zijn? Dan wees een gelukkig mens.[/b] Het is heel begrijpelijk dat we in allerlei ´ja maars´ terecht komen omdat we de negatieve gevolgen soms gemakkelijker kunnen bedenken dan de positieve gevolgen. Met als gevolg dat we blijven hangen in een situatie, want dat ´nee´ of negatieve willen we helemaal niet dus doen we niets. We maken onszelf dat wijs dat we het niet anders kunnen en alleen zo gelukkig met die of dat kunnen zijn. [color:#FF0000]Blijven hangen is niet bepaald wat ik doe er komt gewoon meer en meer op me af.Kan ik het oplossen?Ja ik kan bij dag job nog nachtjob bijnemen tot ik door men benen zak.Ik wil vooruit maar zoals het nu gaat zie ik geen uitweg.Ik zoek geen ja maar.Ik zoek dagelijks naar oplossingen maar ze komen niet. Frustrerend.[/color] Toch hebben we wel degelijk een keuze en is er helemaal geen ´ja maar´. Omstandigheden zijn er eenmaal, we kunnen kiezen in hoe we er voor onszelf mee om willen gaan. Willen het onmogelijke vasthouden of willen we daar leren mee om te gaan en verder gaan met ons leven? Ze zeggen wel eens hoop doet leven, als dat een hoop zonder belemmerende verwachtingen is ben ik mee. Maar hoop kan ons ook enorm vasthouden in iets dat we graag willen, maar nu niet is. Jouw situatie is niet onmogelijk al lijkt dat nu zo. Waarschijnlijk ligt er al iets heel anders mooi op je pad te wachten en kom je daar niet bij omdat je in deze situatie blijft hangen omdat je ergens niet goed kunt kiezen of niet goed weet wat je wilt en heen en weer switched. [color:#FF0000]Ik hou me idd vast aan iets dat er nog niet is en mss niet komt of mss wel tijd zal het uitwijzen.Hoop doet de zotten in vreugde leven wel ben blijkbaar niet zot genoeg.Er ligt iets moois op men pad hoor ik al jaren.Maar het mooie komt er niet door.Ben 37 en heb enkel al shit gekend. Ook in de jaren dat ik heel positief was ingesteld.Dus denk positief en het positieve komt heb ik bedenkingen bij.Nu ga ik het hoofd niet laten hangen en heb ik soms wel eens een dag van het is genoeg geweest.Maar ik blijf vechten tot ik opgebrand ben.[/color] Begrijp me niet verkeerd, maar ik merk dat ook aan je posts. [i]Wel blijven[/i], en dan weer, [i]o nee hier kan ik niets mee, ik ga maar weer, o wacht nee, ik blijf toch maar wel[/i]. Op de momenten dat je koos te blijven, las ik trouwens een paar hele mooie posts van je, vol kracht en visie. Zie je dat is wat positieve keuzes met ons doen, ze geven ons kracht. [color:#FF0000]Ik heb kracht maar ze zit laag voor het moment.Wispelturig zijn hoort er nu bij. Vandaag voel ik me goed gisteren rot en morgen is vraagteken.Positieve keuzes zijn mooi als je zelf kan kiezen. Nu is situatie dat ik afhang van een keuze wil ik weten hoe mijn leven er verder gaat uitzien.Niet alles in het leven heb je zelf te kiezen.[/color] Is je relatie onduidelijk? Dan vraag duidelijkheid aan haar en aanvaard haar antwoord. Het onmogelijke kan niet, maar je kunt wel kiezen of je in het onmogelijke wilt blijven of dat je verder gaat met je leven. [color:#FF0000]Is het onduidelijk?Ja en nee. De liefde is er de antwoorden niet. Ik ben vrij zij is gehuwd.Ik heb haar reeds ten huwelijk gevraagd. Antwoord is als ik voor jou kies dan is het ja.Wat ik nu moet doen is afwachten welke keuze ze zal maken.Blijven waar ze is een leuk gezin maar zonder liefde en affectie verder niks mis.Of sprong in het duister met iemand die ze liefheeft die haar liefheeft en de wereld wil verplaatsen moest ze het vragen?Ik weet dus geen antwoord en kan dus ook geen antwoord aanvaarden. Als ze gelukkig is in het leven dat ze nu heeft of ze vind ander waar ze echt gelukkig mee is dan laat ik haar gaan.Haar geluk is mijn geluk zeg maar.En ze zal steeds op me kunnen rekenen in om het even welke situatie.Dus blijf ik dan in het onmogelijke of niet? Verder gaan met mijn leven kan in dit geval enkel na haar keuze.Dus kan ik enkel afwachten voor ik kan bouwen aan mijn leven.[/color] Eigenlijk is ook helemaal niet belangrijk wat ik hierboven allemaal heb neergeschreven. De enige belangrijke vraag is, wat heb jij, vandaag, nu, wérkelijk nodig om gelukkig te zijn met jezelf en met je leven? En wat ga je doen om daarmee te beginnen? [color:#FF0000]Ik heb materieel niets nodig om gelukkig te zijn. Ik heb een keuze nodig om verder te kunnen en dan aan mijn geluk te kunnen bouwen.Nu is het enkel afwachten wat die keuze gaat worden. Dus ik zit vast in het verder beslissen over wat ik ga doen met mijn of ons leven.Zonder haar beslissing kan ik niet vooruitkijken.Want moet ik alleen verder of breid men gezin uit?Zolang ik dat niet weet kan ik ook geen toekomst plannen. Mvg Erwin[/color] [/quote]
Thomas A
Thomas A jul 24 '08
Ha Erwin

Je bent een krachtige persoonlijkheid. Van kracht kun je ook 'last' hebben als je een beetje onstuurbaar bent en zeker ook wanneer je een beetje negatief gepoold bent. Ik heb veel van je berichten gelezen en gemerkt hierbinnen dat jij je vast hebt gebeten in iets - een (getrouwde) vrouw - waar jij je geluk nu aan 'ophangt'. Je verkleint hierdoor je horizon enorm joh en ik vraag jou te willen gaan kijken naar een andere invalshoek. Dit is misschien wel helemaal niet zo wat je graag zou willen horen op dit moment en toch vraag ik je hier over na te willen denken c.q. te willen kijken.

Het gekke is dat het je eerder in je leven is overkomen, dat je ergens helemaal voor wilde gaan en het weer nergens op uitliep. Vaak had dit te maken met dat jij je vertrouwen gaf aan mensen die dit eigenlijk niet konden dragen. En hier zit precies het wringpunt. Ik voel heel duidelijk dat je de zaken maar eens moet gaan omdraaien. Ga maar eens zelf iets van de grond tillen en daarbij anderen even laten voor wat ze zijn. Voor mijn part een of ander bedrijf in iets wat je echt waarlijk interreseert. Komen er dan mensen op je weg die graag 'mee willen doen' laat ze zich dan eerst maar bewijzen het waard te zijn met jou in zee te gaan. Anders gezegd kijk een beetje meer de kat uit de boom. Ga het aan met mensen die echt keihard voor jou gaan Erwin en ga niet meer voor minder. Dit geldt ook voor een liefde; kies iemand die werkelijk laat zien dat ze voor je gaat kerel en niet half. Kap daar mee, want zij maakt van een rots van een kerel als jij bent een wrak. Genoeg is genoeg Erwin en je kunt ook alles wat er eerder niet goed ging in je leven gebruiken als lessen en vertrekpunt om tot grote ver-andering te komen............

Besteed eens wat meer tijd aan jezelf de komende tijd en zoek eens wat vaker de stilte op de komende weken, hoe ongemakkelijk het nu ook voor je voelt, dit idee.

Goeds

Thomas
admin
admin jul 24 '08
Hoi Thomas, Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Maar wat me dwars zit is dat haar liefde ook echt is voor mij en heel hevig.Maar dat ze het moeilijk heeft de knoop door te hakken.Mede (denk ik althans) door mijn nu wispelturig gedrag (stemming) mijn financiele problemen en wat er in het verleden is gebeurt.Ze is 15 jaar gehuwd dus snap ik wel dat je dat niet zomaar kan loslaten. Langs andere kant als je liefdeloos huwelijk hebt zou ik persoonlijk het geen jaar volhouden.En gaan voor wat ik echt lief heb. Maar bal ligt niet in mijn kamp nu.En ik wacht af voor ik toekomst plannen maak. Ik zie wel wat de toekomst brengt.Tijd zal raad brengen. Groetjes Erwin
Thomas A
Thomas A jul 24 '08
Ja de tijd zal het je leren Erwin.
Gaat het om geld?
Wees wijs.
En denken is geen weten kerel!
admin
admin jul 24 '08
Daarom dat ik afwacht om keuzes in mijn leven te maken daar ik denk dat die reden er voor iets tussen zitten. Gaat het om geld tja ik heb geen. Enkel afwachten is de boodschap. Daarna toekomst plannen. Wees wijs? Wat is wijs?Wat is niet wijs? Haar laten vallen en liefde van mijn leven mislopen?Wachten en deur tegen de neus krijgen?Of wachten en gelukkig worden? Niks is nu zeker of duidelijk. Daar kan enkel tijd raad in brengen.
Thomas A
Thomas A jul 24 '08
ok Erwin.......
Acheliah
Acheliah jul 24 '08
Karin je hebt helemaal gelijk. Ik heb zelf nog minder dan 200 euro ik heb 146 waar nog een hoop rekeningen afgaan ik heb nu een rekening binnen gekregen van 272,07 euro dus je wordt er idd niet vrolijker van maar je wordt er wel hart van en je leert anders denken. Erwin je komt er wel en ja ik snap je heel goed dat jij je zo voelt. Je ziet het af en toe niet meer zitten enzo maar ga eens lekker op zondag met de kinderen eventueel honden lopen daar knap je echt van op. Er zijn mensen met minder en het komt goed blijf daar in vetrouwen hoe moeilijk ook. En zoals jij denkt denk ik ook wel eens en is geen schande. Probeer de cirkel te doorbreken waar je inzit wensje heelk veel sterkte

XXX Dieneke
admin
admin jul 26 '08
Nou nee hard ben ik er niet van geworden Dinie, wel inventief.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leidden immers.
Kijk ik zal never nooit een wasdroger aanschaffen, mijn wasje hangt lekker ouderwets aan de lijn buiten of op zolder.
Ik heb geen vaste telefoon, ik heb mobiel en ben dus bereikbaar en ga zo maar door, we denken zoveel nodig te hebben wat achteraf best gemist of op een andere wijze opgelost kan worden.
Ik ben niet voor joost mag weten wat allemaal verzekerd.
Ga eens op de info sites van je eigen gemeente neuzen, daar staan vaak ook hele waardevolle tips tussen.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 26 '08
Origineel bericht van: Tornado
Daarom dat ik afwacht om keuzes in mijn leven te maken daar ik denk dat die reden er voor iets tussen zitten.
Gaat het om geld tja ik heb geen.
Enkel afwachten is de boodschap. Daarna toekomst plannen.
Wees wijs? Wat is wijs?Wat is niet wijs? Haar laten vallen en liefde van mijn leven mislopen?Wachten en deur tegen de neus krijgen?Of wachten en gelukkig worden?
Niks is nu zeker of duidelijk.
Daar kan enkel tijd raad in brengen.

En heb je al antwoord van haar gekregen beste Erwin?
admin
admin jul 26 '08
[quote=Pacho][quote=Tornado]Daarom dat ik afwacht om keuzes in mijn leven te maken daar ik denk dat die reden er voor iets tussen zitten. Gaat het om geld tja ik heb geen. Enkel afwachten is de boodschap. Daarna toekomst plannen. Wees wijs? Wat is wijs?Wat is niet wijs? Haar laten vallen en liefde van mijn leven mislopen?Wachten en deur tegen de neus krijgen?Of wachten en gelukkig worden? Niks is nu zeker of duidelijk. Daar kan enkel tijd raad in brengen. [/quote] [color:#993399] En heb je al antwoord van haar gekregen beste Erwin?[/color] [/quote] Neen het antwoord heb ik nog niet. Wel verklaard ze dagelijks haar liefde en daarvan weet ik dat ze oprecht is.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420