Loading...
nl

Hoe loopt het verder met me af.

admin
admin jul 5 '08
Na een nogal woelig leven ben ik op zoek naar advies. Wie kan me hierbij helpen aan de hand van mijn foto? Mvg Erwin [IMG]http://i253.photobucket.com/albums/hh42/Tornadorebel/100_0081.jpg[/IMG]
Delen:
Anne
Anne jul 5 '08
Hoi erwin,
Wil je wel proberen te helpen..als je er wat mee kan doen.

Moe...............

Je ziet er moe uit..zoals je zelf al zegt denk ik dat je leven je best wel heeft uitgeput. Nu zeker wanneer er ''rust'' is gekomen in plaats van de problemen komt het naar boven..de moeheid.

De wereld..........

Je bent de wereld een beetje zat je hebt er niet meer zoveel zin in al het gezeur..al het moeten en doen van de dingen die moeten gebeuren van jou hoeft het niet..geef me rust denk je.

De negativiteit..........

je straalt door deze instelling van het hoeft niet meer heb geen zin meer iets negatiefs uit.
Ik weet niet of je slechte dingen hebt gedaan in je leven?? Maar het zit wel in je om dat te doen zeg maar. En hier moet je mee uitkijken.

Doordat je negatief denkt over alles en nog wat word dit alleen maar erger...Je moet er mee stoppen en je leven weer proberen op te bouwen. Dat is wel het belangrijkste wat ik kan zegen anders kan het echt goed fout gaan..als dat al niet gebeurt.
Als je het niet alleen kan of niemand hebt om mee te praten over je problemen..kan je altijd lang bij een psychiator...denk eraan wat voor jou het beste zou zijn. smile

Hoor graag wat je erover denkt.
Groetjes aNNe
admin
admin jul 6 '08
[quote=Anne]Hoi erwin, Wil je wel proberen te helpen..als je er wat mee kan doen. Moe............... Je ziet er moe uit..zoals je zelf al zegt denk ik dat je leven je best wel heeft uitgeput. Nu zeker wanneer er ''rust'' is gekomen in plaats van de problemen komt het naar boven..de moeheid.[b]Ik ben inderdaad moe gestreden tegen al men tegenslagen.De rust zit in beginfase maar is hopelijk blijvend op komst.[/b] De wereld.......... Je bent de wereld een beetje zat je hebt er niet meer zoveel zin in al het gezeur..al het moeten en doen van de dingen die moeten gebeuren van jou hoeft het niet..geef me rust denk je.[b]De wereld ben ik inderdaad zat.Moeten staat niet meer in mijn woordenboek.Moeten bestaat niet meer voor mij.Rust is inderdaad al wat ik nog zoek.[/b] De negativiteit.......... je straalt door deze instelling van het hoeft niet meer heb geen zin meer iets negatiefs uit. Ik weet niet of je slechte dingen hebt gedaan in je leven?? Maar het zit wel in je om dat te doen zeg maar. En hier moet je mee uitkijken.[b]Is ook zo voor mij hoeft het niet meer genoeg is genoeg.Slechte dingen zijn gebeurt en zoals ik er nu voorsta zullen er mischien ergere gebeuren.Als redding niet komt neemt men het maar in eigen handen goed of kwaad schiks.[/b] Doordat je negatief denkt over alles en nog wat word dit alleen maar erger...Je moet er mee stoppen en je leven weer proberen op te bouwen. Dat is wel het belangrijkste wat ik kan zegen anders kan het echt goed fout gaan..als dat al niet gebeurt. Als je het niet alleen kan of niemand hebt om mee te praten over je problemen..kan je altijd lang bij een psychiator...denk eraan wat voor jou het beste zou zijn. :)[b]Er is iemand voor wie ik men leven wil geven een steun en toeverlaat en ook nog eens mijn grote liefde maar misschien niet bereikbaar op dat vlak.Gevoelens zijn wederzijds maar ze is niet vrij.Psychiater is geen optie heb er al paar gehad en denk dat ze nu zelf in therapie zijn.Het leven opbouwen is voor mij als alleenstaande geen optie ik kan niet alleen leven. Heb twee kids die ik maar 4 dagen op een maand zie.Mijn grote liefde zit gevangen in een relatie.[/b] Hoor graag wat je erover denkt. Groetjes aNNe [/quote]
Acheliah
Acheliah jul 6 '08
Komt wel goed met die relatie. Heb ff zijn tijd nodig als ze echt van je houdt en dat doet ze volgens mij dan komt het 100% goed.
admin
admin jul 6 '08
Hey, Het enige wat ik kan doe is hopen dat het zo is. We kennen elkaar al paar jaar.Door omstandigheden contact verbroken.Nu is het er terug en mijn liefde voor haar duizend maal groter.Het zijn lange uren dagen en nachten zonder haar in mijn buurt.Ze heeft relatie en ik wil die echter niet in de weg staan.Maar blijkbaar is die niet zoals het zou moeten zijn.Al wat ik wens is haar gelukkig te zien.Hier bij me,thuis of ergens anders maakt me niet uit.Hoewel ik het liefst hier zou hebben natuurlijk.Maar haar geluk gaat voor. Ze heeft het hart op de juiste plaats.Kortweg het is een dame uit de duizend voor mij alleszins.Meer dan hopen en bidden kan ik niet doen vrees ik. Groeten Erwin
Lena
Lena jul 6 '08
Origineel bericht van: Tornado
[Mijn grote liefde zit gevangen in een relatie.[/b]

heb ik toch een paar vragen hoezo gevangen???
je zegt dat het wederzijds is,maar is dat ook zo??
of houd zij van jullie allebei???
Acheliah
Acheliah jul 7 '08
Mss is er een hele dominante man met wie zij iets heeft waardoor je snel gevangen zit in een relatie maar ook dat hou je niet vol. Kijk naar mij en mijn ex 6 jaar bij hem moeten blijven omdat ik geen keus had. (hij dreigde mij mijn kinderen af te nemen en met de dood) Als je op een gegeven moment sterk genoeg ben kies je voor je eigen geluk en komt alles goed.

XXX
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 7 '08
Waarom ben je nu van binnen nog steeds zo boos om dingen uit het verleden lieve Erwin? Kun je dat onder woorden brengen? Boosheid is een terechte emotie en komt voor uit teleurstelling of verdriet. Je mag ervoor kiezen om dit te gaan verwerken en weer energie in je leven te vinden.

Veroordeel jezelf niet en probeer de moed te vinden daarin niet veroordelend en liefdevol naar jezelf te kijken. Soms gaan we eerst door een dal, mogen we daar onze rugzak achterlaten bij het kabbelende beekje om lichter en energieker te ervaren dat we eigenlijk geen rugzak nodig hebben wink

Liefs,

Pacho
admin
admin jul 9 '08
Het is geen agressieve man en daar ligt dus gedeeltelijk ook het probleem.Hij is een gewone man die veel voor zen gezin doet maar er is gebrek aan liefde en affectie. Woede hoorde altijd al tot men leven.Loop ven het éne probleem in het andere.Ik heb men portie al gehad.Beginnende van in mijn jeugd.Ik ben dan ook geen engeltje geweest.Zij echter is de enige waar ik bij tot rust kom vraag me niet waarom het is gewoon zo.De band die we hebben kan ik niet beschrijven.We lezen gewoon elkaars gedachten.Na x aantal relaties die misliepen is dit de eerste waarvan ik nu kan zeggen dat ik echte liefde voel.Een gevoel dat ik in andere relaties nooit heb gehad. Wat de toekomst brengt weet ik niet. En ben er dan ook heel bang van hoewel angst een voor mij onbekend fenomeen was.Nu heb ik angst van meerdere zaken.Dit allemaal van toen ze in mijn leven is gekomen zelfs als gewone vriendin in het begin.Ze heeft me steeds geholpen door zware tijden heen.Zonder er ook maar iets voor in de plaats te vragen. We voelen elkaar gewoon aan zonder woorden.En dit was er al voor er sprake was van gevoelens. Nu kan ik enkel afwachten wat de toekomst zal brengen. Daarvan zal mijn verdere levensloop afhangen. Mvg Erwin
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 10 '08
Begrijp ik het goed dat je een gezin hebt en eigenlijk met haar verder wilt omdat je bij haar wel liefde en affectie vind en tot rust komt?

Liefs,

Pacho
Acheliah
Acheliah jul 10 '08
Liefde kun je niet dwingen maar ik weet wel dat als zij ook van jou houdt het een kwestie van tijd is want niemand houdt een relatie vol zonder liefde en affectie. Dat kan nog een jaar zijn mss twee jaar zijn maar ze zal zien dat je gevoelens hebt voor haar en ze zal die beantwoorden door er voor te gaan. Nogmaals een relatie zonder liefde houdt niemand vol. En ook als er angst is van haar kant uit om haar gezinsleven op te zeggen dan nog hou je zo'n relatie niet vol.

Ik kan je alleen maar sterkte wensen en heel veel kracht en liefde

XXX
admin
admin jul 10 '08
Hoi Pacho, Ik heb geen gezin meer ik ben single. Ik heb dus niets in de weg. De gevoelens komen van beide kanten.Maar zij heeft gezin.Nu is het niet aan mij dat stuk te maken.Dus alles ligt in haar kamp.Ze heeft goede man maar leeft zonder enige vorm van affectie of liefde.Het zal zo gegroeid zijn met de jaren. Echter heb ik geen recht me daarin te moeien en moet zij de keuze maken of ze daar gelukkig is of niet.Al wat ik wil is haar gelukkig zien met of zonder mij.De band is te sterk om weg te gooien. Ook al blijft ze bij haar gezin ze zal steeds op mij kunnen rekenen als het nodig mocht zijn. Mvg Erwin
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 10 '08
Dank je Tornado, ik vind het moedig dat je het bij haar kunt laten, dat zal niet altijd meevallen voor je.

Liefs,

Pacho
Acheliah
Acheliah jul 10 '08
Idd heel moedig van je maar ik weet en spreek ook uit ervaring dat dat de één kan opbreken en zal ze idd moeten kiezen tussen geen liefde of juist wel liefde en idd die keus moet zij maken. Maar als zij van jou houdt komt dat wel goed. Het is gewoon kwestie van tijd. Gun het je iig van harte

XXX
admin
admin jul 15 '08
Aangezien er maar één reactie is op mijn foto denk ik dat ik hem nu wel mag verwijderen.Voor de rest aan allen dank voor de steunende woorden. En ik hoop dat ze waarheid bevatten. Mvg Erwin.
sarina
sarina jul 15 '08
Hoi Erwin, moeilijke situatie, je zet jezelf helemaal vast door je lot in handen te leggen van je grote liefde. Ik begrijp dat, want als je de ware hebt gevonden wil je niets liever dan bij haar zijn. De valkuil is wel dat je jouw geluk bij haar neerlegt. Dat is voor beiden een onhandige situatie.

Begin met van jezelf te houden, dan komt de rest vanzelf. Als je, hoe moeilijk je het ook vindt, zelf je leven op de rails krijgt, zonder afhankelijk te zijn van de liefde en aandacht van anderen, geef je de relatie tussen jullie beiden een eerlijke start. Je verdient het om van jezelf te houden! (en zij ook).

Heel veel sterkte, Sarina.
admin
admin jul 16 '08
Beginnen met van jezelf te houden? Graag advies hierin dan. Ik heb altijd al alles gegeven voor een ander nooit naar mezelf gekeken. Kan niet gelukkig zijn als ik een ander niet gelukkig zie. Ik ben alle jaren een ander geweest. Nu is ze terug en kan ik terug mezelf zijn.Heb altijd met scherm rond mezelf gelopen een masker op want niemand mocht de echte Erwin kennen. Nu wel maar dat maakt het allemaal nog ingewikkelder. Vroeger was ik er snel vanaf hardhandig door het leven opzij gaan of door mij opzij geduwd worden was mijn leuze. Nu leer ik mijn ware ik kennen. Blijkbaar heel gevoelig en dat maakt me bang.Angst voor het onbekende zeg maar. Alleen leven maakt me kapot hoe je het ook draaid of keert. Gevoelens die ik nu heb,heb ik in vorige relaties nooit gehad dus wat zou dat willen zeggen? Duizend en één vragen zonder antwoord.Moet ik ze alleen oplossen?Kan ik daarna pas gelukkig zijn?
admin
admin jul 17 '08
Je hebt veel vragen en sommige antwoorden zijn makkelijker dan anderen.
Van jezelf houden zou eigenlijk zo gemakkelijk moeten zijn, toch is het hard werken.
Mooi zoals je omschrijft hoe je bent gaan groeien, heel dapper ook, volgens mij ben jij niet iemand die dit makkelijk met anderen bespreekt.

Ik heb steeds een stukje in mijn hoofd als ik dit lees en ik zal het voor je neerzetten, als je er niets mee kunt leg het dan maar lekker naast je neer.
Mocht het je wel aanspreken, wellicht is het een idee om dit uit te printen en ergens op te hangen waar je het elke dag ziet en er dan heel even telkens weer bij stilstaan.

De 10 geboden der zelfliefde

Ik ben die ik ben.
Met dit lichaam en deze geest moet ik het doen.
Dit is alles wat ik heb. Ik kan niet meer ruilen.
Dit is blijkbaar precies zoals ik moet zijn.
Zonder mij, zoals ik op dit moment ben, was de schepping niet volledig.
Ik houd op mijzelf verwijten te maken voor dingen die ik (nog) niet kan.

Ik hoef niet perfect te zijn.
Ik hoef niet te kunnen wat ik niet kan.
Perfectie is stilstand en stilstand is dood.
Ik leef dus en ik maak fouten.
Ik mag ook fouten maken, van fouten leer ik.
Sterker nog: ik ben perfect juist omdat ik de fouten maak die ik maak.
Zo houd ik de evolutie op gang.

Ik krijg precies wat ik nodig heb.
Alles helpt mij om mijn opdracht op aarde te vervullen.
Ook de tegenslagen en de ziekte, de vijanden en de ruzies, de veloren liefdes en de gebroken harten.
Als ik dat nu niet zie, zal ik het later wel zien.
Ik besef bij elk moeilijk moment, dat alles nog veel erger had kunnen zijn.

Ik hoef alleen maar volstrekt eerlijk tegen mijzelf te zijn.
Soms moet ik selectief met de waarheid omgaan.
Totale eerlijkheid naar andere mensen is niet altijd liefdevol, integendeel.
En soms moet ik mezelf beschermen, dat is nu eenmaal zo in deze wereld.
Als ik maar niet lieg tegen mezelf; als ik maar weet wat ik doe en waarom.

Ik kan het nooit de hele wereld naar de zin maken
Wat de een goed vindt, vindt de ander waardeloos.
Er zal altijd iemand zijn die mij bekritiseert, er zal altijd iemand zijn die mij bewondert.
Ik moet maar gewoon doen wat ik moet doen.

Ik houd mijn aandacht in het nu.
Oude koeien horen in de sloot.
Alles is gebeurd omdat het moest gebeuren, het heeft geen zin hierover te piekeren.
Ook vage fantasieën over de toekomst verspillen energie.
Nu is verreweg het boeiendste, interessantste moment van mijn leven.
Want alleen Nu gebeurt er echt, in vlees en bloed, wat er gebeurt.
Gebruik maken van mijn geheugen en het opdiepen van nuttigen herinneringen mag.
Maar ik ga niet zeuren.

Ik houd mijn aandacht hier.
Hier is mijn lichaam dus hier ben ik.
Hier is de belangrijkste plek op aarde.
Alleen hier kan ik werkelijk zien, ruiken, horen, voelen, proeven.
Hier klopt mijn hart, hier haal ik adem, hier voel ik spieren onder mijn vel.
Ik ga niet zweven, geen twee dingen tegelijk doen met mijn geest, want dan doe ik er minstens eentje half.
Ik ga me niet nodeloos druk maken over de eventuele gevoelens en gedachten van andere mensen over mij elders.
Ik ben hier.

Iedereen mag van mij genieten op zijn/haar wijze.
Ik ben hier nodig.
Andere leren van mij, ik leer van andere.
Maar hoe, dat weet ik niet altijd en dat hoef ik ook niet te weten.
Ik laat iedereen zijn/ haar oordeel over mij; positief of negatief.
Ik mag genieten van complimenten.
Ik kan ook kritiek incasseren.
En hoef niet elk beeld van een ander over mij te corrigeren.

Ik hoef niet bang te zijn
Ik houd mijn angsten kritisch tegen het licht.
Lijdt evenmens niet het meest door het lijden dat hij vreest?
Ik wacht rustig af en ik bereid me voor, maar ik ga niet fantaseren over alle vreselijke dingen die eventueel ooit zouden kunnen gebeuren.
Dat vind ik zonde van de tijd. We zien wel!
Als alles goed gaat, heb ik gelukkig niet vergeefs geleden.
Als er wel iets akeligs gebeurt, heb ik tenminste niet vooraf geleden.

Ik houd ontzettend veel van mezelf.
Daarom kan ik ook van andere mensen houden.
Net zoals ik houd van dieren, planten, bomen en rotsen.
En alles houdt van mij.
De stoel waarop ik zit houd van mij.
Het boek dat ik in mijn handen heb, houdt van mij.
De maan bemint mij en de zon ook.
Alles is liefde en ik ben er een deeltje van.

Bron: Onbekend

Het wordt tijd voor een nieuwe start...

Er komt iets moois voor je aan, het is iets waar je al heel lang naar zoekt, het zal je ontroeren..

Je zult je geaccepteerd en gewaardeerd gaan voelen...je krijgt een mooi plekje op deze aarde, een heel mooi plekje, waar je jezelf kunt zijn, en kunt leven vanuit je eigen middelpunt.

Rust en Vrede voor je...
Eindelijk.
Veel succes.

Paradijs.
sarina
sarina jul 19 '08
Mooi Karin, ik had het niet beter kunnen verwoorden! Ik hoop dat hiermee verder kan Erwin!
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420