Als ik een verhaal ophang die helemaal niet waar is maar dit doe om iets anders te bereiken dan weet jij toch niet wat ik er in die ander mee los wil maken en wat mijn echte beweegreden is? Tenzij je helderziend bent natuurlijk maar dan weet je ook waarom het gedaan wordt en hoef je er ws. niet op te reageren.
Hey Syl, volgens mij vergeet je dat er hier een aantal helderzienden rondlopen
. Maar ook zonder dat heeft ikben zijn intenties nooit openlijk willen prijsgeven terwijl in verschillende PM's en ook mailwisselingen erg duidelijk werd dat hier geen enkele sprake meer was van respect naar de medemens.
Als ik jouw vergelijking door zou trekken, zou je ook een fan van Hitler kunnen zijn omdat hij op zoek was naar de ultieme mens van het zuiverste ras. Ach dat hij daar een paar mensen voor moest vermoorden dat geeft niet zoveel, want zijn intenties waren heel erg goed hoor.
En ik weet dat ik deze woorden niet in jouw mond wil leggen, maar ik wil hier alleen maar mee aangeven hoe jouw woorden op mij overkomen en hoe respectloos ik hem vindt naar anderen toe.
Het is dat het niet fysiek was, maar anders had je toch echt oorlog op Merudi gehad. En simpel gezegd, dat sta ik gewoon niet toe.