Loading...
nl

verschil

admin
admin jul 10 '08
Dat denk ik ook wel smile
Kath en Kaat, beiden zuiver maar ook beiden geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken denk ik.
Zeg het maar als ik het mis heb Kath!

Mag ik je een persoonlijke vraag stellen Pacho?
Je naam doet vermoeden dat je een man bent, maar ik heb het sterke gevoel dat jij een vrouw bent.
Als je dit liever voor je houdt is het oké hoor, maar ik moest het even vragen.

By the way ik weet dat ik hier vet off-topic ga, maar aangezien het mijn eigen topic is hoop ik dat dit wel oké is.
Zo niet dan hoor ik het graag smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 10 '08
Origineel bericht van: Karin
Dat denk ik ook wel smile
Kath en Kaat, beiden zuiver maar ook beiden geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken denk ik.
Zeg het maar als ik het mis heb Kath!

Mag ik je een persoonlijke vraag stellen Pacho?
Je naam doet vermoeden dat je een man bent, maar ik heb het sterke gevoel dat jij een vrouw bent.
Als je dit liever voor je houdt is het oké hoor, maar ik moest het even vragen.

By the way ik weet dat ik hier vet off-topic ga, maar aangezien het mijn eigen topic is hoop ik dat dit wel oké is.
Zo niet dan hoor ik het graag smile

Dankzij je openheid geef ik antwoord tongue

Grappig eigenlijk, want die vraag is me eerder gesteld vandaag.

Ik zal het straks beantwoorden hoor (rapapapapa, degene die het weet even shhhh ;))Waar ik nu eigenlijk wel benieuwd naar ben is; is dat eigenlijk wel belangrijk om te weten?

Maakt het verschil (verschil, bij deze weer on-topic ;))

Liefs,

Pacho
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 10 '08
Verschil maakt het niet, maar het is wel opvallend omdat (om maar weer even on topic te gaan wink) mannen doorgaans verschillend reageren dan vrouwen. Jouw manier van reageren doet vermoeden dat je een vrouw bent. Echter heb ik Kath al een keer "hij" horen zeggen via msn, dus je zou ook best een man kunnen zijn.
Volgens sommigen
Ik ligt echt helemaal dubbel, sorry hoor, zullen we even een poll doen? Om 22.00 de uitslag tongue
gast
gast jul 10 '08
Wat bespreken jullie allemaal op die MSN Nims? Dingen die wij niet mogen weten maar wel over mensen hier gaan? Ik wordt bijna achterdochtig wink
admin
admin jul 10 '08
Puur ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid Pacho, verder niets spectaculairs smile
gast
gast jul 10 '08
Aan het symbooltje te zien vrouw. Of was dat het symbool voor man? Ik weet het even niet meer.
admin
admin jul 10 '08
Mannetje is met pijl.
Volgens sommigen
Origineel bericht van: Karin
Puur ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid Pacho, verder niets spectaculairs smile

Geeft niets hoor, ik stel jou openheid erg op prijs smile
Volgens sommigen
Origineel bericht van: n@nn!
lol, ja het symbooltje is een vrouw hoor( spiegeltje wat je kan vasthouden).
die met een pijltje is een man.
gek genoeg heb/had ik bij pacho ook een man in mn hoofd, die naam komt gewoon mannelijk en een beetje stoer over zeg maar, doet me een beetje denken aan een indiaan ofzo tongue

Ja dat kan ik me voorstellen, het heeft iets van apache weg misschien? Ik heb ook wel iets met indianen en White Eagle hoor.

Hierbij voor één keertje mijn foto (sorry is misschien wat klein, maar heb geen andere digitaal), snel kijken hoor, ik haal em zo weer weg.

Acheliah
Acheliah jul 10 '08
Nu dacht ik toch ook dat je een mannelijk persoon was, haha sorry blushach maakt niet uit, je raad is evengoed welkom

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 10 '08
Haha, mijn gevoel zat dus toch goed. Tenzij de operaties van tegenwoordig erg goed gedaan worden tonguewink.
Volgens sommigen
@Dinie, je was blijkbaar niet de enige die dat dacht hoor. Pacho is
een mannelijke naam.

@Nanni, was je net op tijd wink. Dank je wel voor je compliment, ik ga al richting de 40, ik ben wel jong van geest, of naief dat kan ook natuurlijk tongue. Wat ik aan de indianen en hun cultuur erg mooi vind is de verbinding die zij altijd met de natuur gehad hebben. Inmiddels rijd ik geen paard meer, maar ik heb dat wel veel gedaan. Het kon me niet hard genoeg gaan over het strand en dan voelde ik me wel een beetje indiaan. Ik heb wel eens flashbacks van een verkenner (zoon van het opperhoofd) gehad, uit een vorig leven gehad dat voelde als een leven dat ik geleefd heb. Verder is het een moeilijk uit te leggen gevoel hoor.

@Nims, whoehahahaha, lekkere druif! O...ze hebben het zooooo goed afgewerkt tongue. Nee hoor, ik ben helemaal vrouw, je gevoel klopte helemaal smile
Debiorah
Debiorah jul 10 '08
Ik heb het gevoel dat ik jaren afwezig ben geweest! Wat een topic..het voelt alsof hier veel is gebeurd...
Ik moet toegeven dat ik een tijd niet ben geweest vanwege de drukte met school maar ook omdat ik erg moe werd van het forum. Ik kan niet precies plaatsen hoe het komt maar het lezen van de berichten nam enorm veel energie. Vaak als ik was uitgelezen dan had ik geen puf meer om te reageren. Ik heb vaak met een gevoel van onmacht en onbegrip heb gezeten.Ik had niks toe te voegen omdat mijn gevoel mijn denken oversteeg. Ik had willen reageren maar een bepaalde sfeer weerhield mij daarvan. Wie de oorzaak kent mag het zeggen....

Ik het namelijk zelf het idee/gevoel dat we wel in woorden communiceren maar de sfeer van een forum de totale beleving is. En nogmaals ik vind het heel moeilijk om te zeggen waar dit door komt... wat ik vaak denk is, waar gaat het om? waar maken ze zich druk om? wat is er aan de hand? huh?

Tegelijk vind ik het juist heel fijn als er mensen zijn die lekker kunnen discussieren over van alles en nog wat, en elkaar daarbij kunnen bevragen, complimenteren of steunen. Als men op die manier inzichten over het leven in combinatie met spiritualiteit kan delen vind ik dat waardig. Iedereen is verschillend maar ook zo gelijk, dat is wat je hier op het forum kunt ontdekken. Verder, minder, hoger, lager...iedereen heeft zijn eigen beleving en dus lijkt het mij niet erg nuttig om in maten te meten.

Als het op spiritualiteit aankomt is dat voor mij in alle vormen mogelijk. Ik denk dat een scheiding van normaal en alle tegengestelde of andere vormen daarvan niet de weg is. Polariteit toch?

Ik denk wel dat het spirituele en paranormale imago van merudi vertegenwoordigd word in het forum, maar tegelijkertijd is dat niet voor iedereen even zichtbaar. In die zin begrijp ik ook Nims zijn standpunt. Ik vond de tips over de moderators goed klinken. Wellicht kunnen er een aantal zaken aangepast en verbeterd worden? Nauwere scheiding in levensforum/spiritueelforum?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '08
Origineel bericht van: Debiorah
Nauwere scheiding in levensforum/spiritueelforum?

Wat bedoel je hier precies mee?
gast
gast jul 11 '08
Ah, het had niet zo mogen zjin dat ik je foto zag, Pacho. Er was net een verbindings dipje. Hoop toch dat ik hem nog een keer te zien krijg, je hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt wink

We zijn wel ongeveer even oud dan.
admin
admin jul 11 '08
Grmbl....te laat!
Maakt niet uit, mijn gevoel was lekker wel goed!

Hai Deborah, altijd leuk je weer te lezen!
Debiorah
Debiorah jul 15 '08
Origineel bericht van: NiMS
Wat bedoel je hier precies mee?

Nou ik dacht misschien heb je een manier om een duidelijkere scheiding aan te brengen tussen de topics die vooral over het dagelijkse leven gaan en de topics die meer gericht zijn op spirituele overdenkingen? Niet dat het gescheiden moet zijn maar dat voor mensen die hier nog niet zo bekend zijn of specifiek komen voor het een of ander dat duidelijk kunnen terugvinden...zoiets? Ik dacht het levensforum/spiritforum in een maar wel te onderscheiden voor diegene die daar behoefte aan hebben...
Zelf vind ik het wel meevallen maar ik meen ook een aantal reacties te hebben gelezen waar die wens in naar voren kwam...dus ik roep ook maar wat
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '08
Volgens mij is deze scheiding al goed aanwezig door de verschillende fora die we nu hebben. Ik denk dat het forum "minder serieus" hier een goede bijdrage aan levert.
Lena
Lena jul 15 '08
als je de forum,s doorloopt zie je ook dat sommige onderwerpen al veel eerder ter sprake zijn gekomen.
zou het mogelijk zijn om wat onderwerpen te bundelen onder 1 noemer?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420