Daarbij ben ik nog steeds van mening dat mijn tekst ten onrechte is verwijderd, ik heb veel reacties gezien op andere topics waar de honden geen brood van lusten en die bleven wel staan, mijn reactie vond ik niet akelig.
Wat ik eerder al probeerde aan te geven is het eigenlijk ten onrechte dat al die andere reacties zijn blijven staan. Jouw reactie was de spreekwoordelijke druppel.
We zijn met zijn allen er niet meer zo scherp op geweest dat bepaalde reacties eigenlijk gewoon te ver gingen. Ik reken dat mezelf aan, maar ook de mensen die hebben nagelaten om op de "meldt moderator"-knop te drukken. Zoals je zelf al zegt, je vind dat er berichten waren waar de honden geen brood van lusten, maar ik heb geen berichtje, klacht of een meld-moderator bericht ontvangen. Ik denk dat we hier toch een gedeelde verantwoordelijkheid moeten nemen of anders accepteren dat we niet alles in de gaten kunnen houden.
Ik had het prettig gevonden als je dat op een andere manier had opgelost.
Dat begrijp ik heel goed, en het is ook niet mijn bedoeling om jou persoonlijk hierop aan te vallen of dat jij de zwarte piet toegespeeld krijgt. Toch weet ik niet op welke andere manier het had gekund dan direct de hete kolen uit het vuur te halen.
Daarbij vind ik ook dat ik in de eerste tekst je niet heb beledigd, mocht dat zo ver zijn gekomen dan spijt me dat oprecht, dat is en was niet mijn bedoeling, dat ik het niet met de gang van zaken eens ben lijkt me duidelijk.
Je hebt me zeker niet beledigt dus dat is nergens voor nodig hoor. Ik ben je juist dankbaar voor het bespreekbaar maken van de gang van zaken.
Als de regels dan inderdaad strakker worden zul je net als met kinderen een stuk consequenter moeten worden, op deze manier zijn de regels namelijk niet duidelijk, hoe vaak je er ook mee zwaait.
Helemaal mee eens, en vandaar ook dit onderwerp, de reacties en het bespreekbaar maken van de regels / consequenties en het beleid.
Ik ben ook van mening dat als er word geschreven dat "foute"reacties door de starter van een topic worden verwijderd jij als beheerder daar best wat van mag zeggen, op deze manier durf je zowat geen antwoord meer te geven want wat is er fout in de ogen van de starter?
Dat de formulering wat minder bot had gekund ben ik met je eens, toch is het wel zo dat de persoon in kwestie niet zonder reden moderator is. Ik ga er dan ook van uit dat de door mij uitgekozen moderators prima weten wat ze doen en geen misbruik van hun rechten maken. Dat is in het verleden nog nooit gebeurd. Als ik dit wel merk zal ik de moderators er ook op aanspreken.
Maar goed, ik heb weer genoeg ge-emmerd, ik laat dit alles even bezinken, volgende week begin ik met overhuizen dus daar gaat nu even mijn energie naar toe en heb ik tijd om eens te gaan bedenken wat ik met die rode lap ga doen.
Groetjes aan allen,
Karin
In ieder geval success met de verhuizing en de tijd zal blijken of Merudi en Karin met of zonder elkaar kunnen
.