Loading...
nl

Even mijn verdriet van me af schrijven

Maryssa
Maryssa jul 6 '08
Hey Nims,
Dat is zo. Hopelijk kan ik tegen die tijd dat er iemand in beeld verschijnt mezelf weer voor 100% geven. Nu maar goed voor mezelf zorgen.

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 6 '08
Heel goed, er niemand belangrijker dan jezelf.
Acheliah
Acheliah jul 6 '08
Zo is het NiMS zo is het
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Je staat niet met je rug tegen de muur.......
Je hebt een keuze: Je onderdompelemn in verdriet of verder gaan en dit als een ervaring in je archief stoppen.

Hij had waarschijnlijk wel min-punten bij je ontdekt, maar als hij er niet over praat op het moment, heeft het ook geen zin! Je kan niks veranderen of aanpassen als je niet weet wat er schort!

Daarom is PRATEN in een relatie zo belangrijk!
Tenslotte is geen enkel mens gelijk en ook niet perfect!

Uitmaken via een mailtje is laf!
Hij stond schijnbaar niet sterk genoeg in zijn schoenen om het je in je gezicht te vertellen.........

Maar..............leuk is anders!

Dikke knuffel van mij!!!!!!!!!!!!
Maryssa
Maryssa jul 13 '08
Welkom hier op dit forum Angela,

Voor alles is een tijd, voor verdriet en oceanen vol huilen tot jezelf weer oppakken en doorgaan.Het doorgaan overheerst nu bij mij, met momenten van verdriet tussendoor.

Na wat sms contact met hem om mijn spullen terug te krijgen heeft hij bekent een schizoide persoonlijkheid te hebben met borderline symptomen en dat ik blij moet zijn dat ik van hem af ben. Op internet nagezocht en het is herkenbaar, verklaart de extreme omslagen in zijn gedrag. Een opmerking van een bekende van hem die er neutraal in staat; heeft zijn psychische toestand bevestigd en dat hij vaker ergens voluit voor gaat om vervolgens het ineens aan de kant te gooien.

Pittige les wat ze daarboven hebben bedacht voor mij. Heb wel het idee dat het me, hoeveel pijn het ook doet, een stap verder heeft gebracht op spirituele vlak. Daar kan ik dan in ieder geval dankbaar voor zijn.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 13 '08
Origineel bericht van: Maryssa
Klopt iemand verandert niet zomaar. Dat moet hij zelf echt wilen. Het is tijd om me los te maken van hem hoe moeilijk dat ook is. Die negativiteit voelde heel raar om hem heen, eng zelfs, onheilspellend. In mij schreeuwt het om gerechtigheid en confrontatie. Maar waarschijnlijk verwond ik mezelf dan alleen maar meer.Ik leg me er maar bij neer en snijdt alle koorden tussen hem en mij door. Ik moet mijn ego weer wat op zien te veizelen ligt nu in 1000 stukjes. Thx Anne.


Die negativiteit is jouw innerlijk dat schreeuwt, foute boel! Je hebt dus wel degelijk veel geleerd van de relaties hiervoor lieve meid. Durf jij kritisch te zijn als het om mensen toelaten in je leven gaat of is iedereen welkom? Heb je een goed voorbeeld van je ouders gehad (hadden zij een liefdevolle relatie) of was dat anders? Ik ben er van overtuigd dat de relatie die onze ouders hadden veel invloed heeft op de partners die we zelf gaan kiezen.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar in de loop van de jaren begin ik wel te begrijpen dat een belangrijk deel van verliefdheid het gevoel is dat we in onszelf ervaren. Dat kán hetzelfde gevoel zijn dat de ander heeft, maar het kan ook verschillend zijn. Het enige wat we nodig hebben id de moed in onszelf dat onderscheid te maken, door heel goed te luisteren naar onszelf en wat de ander ons werkelijk verteld. Is het wat iemand doet in overeenstemming met diens woorden.

Je hebt er goed aan gedaan je spullen terug te vragen, door zijn reactie op jou, kreeg je beter zicht op hem hoe hij wérkelijk is. Veel mensen gaan die confrontatie uit de weg, petje af!

Ben het helemaal met Nims eens, geef je energie maar liever aan iemand die jou wél verdient.

Liefs,

Pacho
Maryssa
Maryssa jul 13 '08
Hallo Pacho,

Je geeft me een invalshoek die ik nog niet had gezien. Die negativiteit om hem heen zou zeker mijn eigen innerlijk /intuitie kunnen zijn geweest dat aan de bel trok. Dat geeft stof tot nadenken.

Wat je schrijft over verliefdheid is zeker waar. Maar is niet altijd makkelijk om aan jezelf toe te geven. Je wilt iets zo graag dat je die innerlijke stem het zwijgen oplegt.

Voor de toekomst ga ik mijn intuitie meer koesteren en nog beangrijker....er naar handelen ook als dat betekent stoppen met iets wat belangrijk voor me is.

Dank je wel, je bericht doet me goed.

Liefs Floor
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 13 '08
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Pacho,

Je geeft me een invalshoek die ik nog niet had gezien. Die negativiteit om hem heen zou zeker mijn eigen innerlijk /intuitie kunnen zijn geweest dat aan de bel trok. Dat geeft stof tot nadenken.

Wat je schrijft over verliefdheid is zeker waar. Maar is niet altijd makkelijk om aan jezelf toe te geven. Je wilt iets zo graag dat je die innerlijke stem het zwijgen oplegt.

Ja inderdaad, soms willen we graag het beste in de ander blijven zien. Soms doen we dat omdat we dat heerlijke gevoel in onszelf niet kwijt willen, soms doen dat omdat we het moeilijk vinden om te accepteren of in te zien dat de dingen toch anders zijn dan ze leken en zo zijn er nog veel meer redenen waarom we soms geneigd zijn in een situatie te blijven waar we eigenlijk iets anders uit

Voor de toekomst ga ik mijn intuitie meer koesteren en nog beangrijker....er naar handelen ook als dat betekent stoppen met iets wat belangrijk voor me is.

Dank je wel, je bericht doet me goed.

Liefs Floor



Graag gedaan hoor. Ik vind het mooi zoals je uiteindelijk onbevangen naar de jezelf en anderen kunt kijken, dat is echt een hele mooie manier van in het leven staan.
Liefs,
Pacho

Maryssa
Maryssa jul 13 '08
:)Dank je wel hoor! Je kunt niets leren als je niet naar jezelf en de wereld om je heen kunt kijken.Ik wil deze les niet nog een keer voorbij zien komen, te pijnlijk en te moeilijk. Het aangaan en eruit halen wat nodig is is de enige manier om verder te komen en te helen.

Fijne zondag nog!

Liefs
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 13 '08
Zo is dat!
Jij ook hoor.

Liefs,

Pacho
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki