Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even mijn verhaal kwijt moet. Ben nog nooit zo verdrietig geweest en stik zowat in mijn radeloosheid en paniek gevoel. Mijn vriend heeft het vorige week uitgemaakt per e-mail zomaar als donderslag bij heldere hemel. En hij sloot verder alle deuren voor communicatie. Vannacht een sms gekregen dat hij mij mijn spullen nastuurt per post en dat hij me heeft liefgehad maar dat er geen toekomst inzit en hij geen contact wil. Ongelooflijk want we hebben helemaal geen ruzie gehad en naar mijn idee ging het allemaal goed tussen hem en mij. Ik bedoel, vakantieplannen maken en me voorstellen aan zn moeder die even over was uit Frankrijk zijn nou niet echt dingen die je doet als je relatie niet lekker loopt. Ben totaal in de war en stuk hiervan. Raar omdat ik 01 mei pas voor het eerst met hem in contact kwam en het toch zo'n enorme krater heeft geslagen bij mij. Alle vertrouwen in mijn eigen inschattingsvermogen (waarom heb ik niet gezien dat het niet klopte?) en het vertrouwen in mannen (was toch al niet zoveel meer van over) is nu totaal weg. Dit bericht stuur ik om het even van me af te schrijven. Ik hoop dat ik me snel weer wat beter voel.
Liefs Floor