Loading...
nl

Merudi Logo

3Dx
3Dx apr 30 '07
Ik vind het best wel iets hebben MAAR -
en het is nu niet dat ik een falusficatie heb - maar lijken die beentjes, vooral die korte, niet iets te veel op gestyleerde piemels?
jo
jo apr 30 '07
hahaha 3dx het is maar hoe je het bekijkt!!
gestyleerde piemels hoe kom je erop!!??
3Dx
3Dx apr 30 '07
Niet? Het zal dan toch aan mij liggen... ;-)
jo
jo apr 30 '07
Toen ik jou bericht las zag ik het ook wel! maar niet eerder hihi
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '07
 Quote:
Origineel van 3Dx:
Ik vind het best wel iets hebben MAAR -
en het is nu niet dat ik een falusficatie heb - maar lijken die beentjes, vooral die korte, niet iets te veel op gestyleerde piemels?
Dat zou je er inderdaad wel in kunnen zien. Misschien dat ik de uitstulpsel wat minder groot moet maken. Jij hebt dan vast ook wel de grote penis op onze euro en 2 euro munten gezien ;). Volgens mij komt het dus wel vaker voor :).
jo
jo apr 30 '07
Staat er dat echt op??
moet ik toch eens gaan kijken straks!!
Waar moet ik zoeken??
Overal piemels en ik zie ze niet ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '07
Ja die staat er echt op. Neem de kant van de euro munt met de 2 en het europa-kaartje erop. Kijk rechtsboven en ziehier, een flinke zak met toch echt wel een .... ;).
3Dx
3Dx apr 30 '07
Lol, als ik heel eerlijk mag zijn vind ik die in jouw logo zelfs nog iets duidelijker dan die op de euro-munten ;-P
LPChip
LPChip mei 1 '07
Als ik in een heel rare positie zit/lig/hang, dan lijkt mijn toetsenbord ook op een....

Je snapt wel wat ik bedoel :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
Terug on topic mss ;)
Ayasha
Ayasha mei 11 '07
Venten blijven venten.... *zucht eens ;)

Vind de kleuren niet zo mooi. Haalt het mysterieuze effect er veel te veel af... Misschien als de overgang wat geleidelijker was maar zwart blauw en rood..... ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
 Quote:
Origineel van kath:
Vind de kleuren niet zo mooi. Haalt het mysterieuze effect er veel te veel af... Misschien als de overgang wat geleidelijker was maar zwart blauw en rood..... ;)
Wat vind je van de combi's die je hier kunt vinden?
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/7/36/5.html
Mimi*
Mimi* mei 12 '07
Ik vind de zwarte het mooist. Die kleuren zijn allemaal wel mooi maar het maakt t een beetje druk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '07
Ok mensen ik heb weer wat nieuwe combi's gemaakt. Graag jullie mening.

Logo 18

Logo 19

Logo 20

Logo 21
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '07
Zie ook logo 18 tot en met 21

Logo 22

Logo 23

Logo 24

Logo 25
Mimi*
Mimi* mei 15 '07
Loge 19 en 25 vind ik erg mooi!
Ik vind het groene echt bij het logo passen.

En logo 25 vind ik iets van een boom weg hebben :p
Het groene van de blaadjes en het bruin/donkerrode van de stam en de takken. Heel leuk!
admin
admin mei 15 '07
20 en 25 spreken mij het meest aan, ik ben het met je eens Mimi, die kleuren doen inderdaad veel aan bomen en natuur denken.

love and light,
Féileacì¡n
Debiorah
Debiorah mei 15 '07
Mijn voorkeur gaat uit naar logo 22 en 25. Paars/violet vind ik erg goed passen omdat dit de kleuren zijn die in verbinding worden gebracht met spiritualiteit. En de rode/gele vind ik mooi omdat het lijkt op de kleuren van de zon en de liefde. Bovendien is rood een activerende kleur.
Kan het niet helpen maar houd gewoon van kleur! :D
LPChip
LPChip mei 16 '07
Ik vind 20 de mooiste, alleen ik denk dat donker bruin voor het midden teken, dit symbool nog mooier zal maken.

Ik heb even opgezocht welke kleur ik bedoel.

Dit is de html kleurcode: #441d04

Edit:

Nims, kun jij mij mischien anders jouw logo eens sturen, dan kan ik er wat mee spelen, en misschien zo een beter idee/kleuren combinatie vinden. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Ik heb hem naar je gemaild. Ik heb wel het idee dat de opzet van dit logo door jullie goedgekeurd is ;).
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420