Ik vind het best wel iets hebben MAAR -
en het is nu niet dat ik een falusficatie heb - maar lijken die beentjes, vooral die korte, niet iets te veel op gestyleerde piemels?
Origineel van 3Dx: Ik vind het best wel iets hebben MAAR -
en het is nu niet dat ik een falusficatie heb - maar lijken die beentjes, vooral die korte, niet iets te veel op gestyleerde piemels?
Dat zou je er inderdaad wel in kunnen zien. Misschien dat ik de uitstulpsel wat minder groot moet maken. Jij hebt dan vast ook wel de grote penis op onze euro en 2 euro munten gezien . Volgens mij komt het dus wel vaker voor .
Ja die staat er echt op. Neem de kant van de euro munt met de 2 en het europa-kaartje erop. Kijk rechtsboven en ziehier, een flinke zak met toch echt wel een .... .
Vind de kleuren niet zo mooi. Haalt het mysterieuze effect er veel te veel af... Misschien als de overgang wat geleidelijker was maar zwart blauw en rood.....
Origineel van kath: Vind de kleuren niet zo mooi. Haalt het mysterieuze effect er veel te veel af... Misschien als de overgang wat geleidelijker was maar zwart blauw en rood.....
Mijn voorkeur gaat uit naar logo 22 en 25. Paars/violet vind ik erg goed passen omdat dit de kleuren zijn die in verbinding worden gebracht met spiritualiteit. En de rode/gele vind ik mooi omdat het lijkt op de kleuren van de zon en de liefde. Bovendien is rood een activerende kleur.
Kan het niet helpen maar houd gewoon van kleur!