Wat mooi debiorah! Ik vind de 1e erg leuk en de derde ook. Het straalt echt iets uit.
Probeer ook eens terug te gaan naar de basis. Less is more . Een goede oefening. Ik ben het wel eens, dat een beetje kleur het logo heel goed doet. Kan je ook het bovenste plaatje eens laten zien als het alleen maar rood is zonder cirkel en achtergrond? Ik ben alleen maar even benieuwd hoe het eruit ziet hoor .
p.s. Ik vind het eerste logo iets meer naar rechts gedraaid (zoals ik het dus in mijn profiel heb) op de een of andere manier meer uitstralen. Het is iets wat me erin aantrekt.
Ik vind de laatste variant het mooist omdat het lichter is. Het heeft daarom vind ik ook een lichte uitstraling. Ik denk wel dat het merudi-icoon een lichte uitstraling moet hebben. Wat vind je er zelf van Debiorah?
Ja dat is denk ik wel het mooiste. Maar waarom probeer jij het dan niet nog eens? jij kan immers goed met die pc omgaan. Ik ben benieuwd hoe jij het dan voor je ziet, dat van mij is nu een beetje raden.
Ik was het ook nog van plan om te doen hoor . Maar je moet niet maken wat ik wil, je moet maken wat jij wilt . Ik heb je alleen maar een idee gegeven, wat je ermee wilt doen is jouw eigen keuze . Ik was alleen benieuwd naar het icoon in het rood.
Ik vind dat bij merudi iets simpels past maar wat toch wel iets betekent. Zoals de tekening van NiMs. Ze zijn simpel maar toch heb je het gevoel dat het veel betekent en dat er kracht in schuilt. Het is niet te plaatsen.
Iedereen die dit onderwerp gelezen heeft, valt dit logo op . Wie is hier nog meer creatief om er iets mee te doen? Ik zal als ik tijd heb er ook mee verder gaan.