Loading...
nl

Merudi Logo

LPChip
LPChip apr 20 '07
Ik vind de ster met een M ook erg mooi. Er hoeft niet persé een M in het logo te zitten hoor.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '07
 Quote:
Origineel van Thomas A:
Daar kan gemakkelijk een proces uit voort komen, maar dat maakt Merudi wel zeer bekend!!!!
Als jij de proceskosten wil betalen is dat een goed idee ;).
Acheliah
Acheliah apr 20 '07
Hahahahaa
Debiorah
Debiorah apr 20 '07
Thnx! allemaal en ja een M is idd niet echt perse nodig. Het waren gewoon wat probeersels!
En Dinie> Ik wil het best voor je maken. Maar ben ik heel nieuwsgierig als ik vraag waarvoor?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
zijn de initialen van de kinderen en de twee honden.
Volgens mij wilde ze dat hierom.
Acheliah
Acheliah apr 20 '07
klopt
Debiorah
Debiorah apr 21 '07
Ja dat snap ik maar wilde gaag weten waarvoor ze het wil gebruiken...
Ik had namelijk een idee dinie! Als jij van ieder kind je mooiste foto naar mij mailt, kan ik voor jou bijv. een mooie achtergrond voor je pc maken. Dat leek mij een leuk idee, en dan kan ik ook de initialen toevoegen. Laat me mar ff weten wat je ervan vindt!
Acheliah
Acheliah apr 21 '07
Hartstikke leuk betekent veel voor me. Ik zal proberen de foto's te maken en op te sturen
Debiorah
Debiorah apr 21 '07
Is goed Dinie! Je hebt mijn emailadres nog toch? En welke kleuren vind je mooi? Zet dat ook maar even in de mail!
Acheliah
Acheliah apr 21 '07
Nee want mijn andere pc is stuk dus ik denk het niet
Debiorah
Debiorah apr 21 '07
Ben weer even bezig geweest.
Als je goed kijkt heb ik er de volgende vormen/symbolen in verwerkt:
Ster(van kompas) als symbool voor het universum en voor richting geven.
Schild symbool voor bescherming.
Hart vormen voor liefde.
In het midden een steen als symbool voor het derde oog.

Acheliah
Acheliah apr 22 '07
Die derde is mooi
LPChip
LPChip apr 23 '07
Ik vind de 2e het mooist :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Ik vind de 4e het mooist. Is het ook mogelijk dat je iets maakt dat niet symetrisch is? Op de een of andere manier heeft dat toch iets bijzonders.
<------- Zie
LPChip
LPChip apr 23 '07
Ik ben het met Nims eens dat het er iets in moet zitten dat niet symmetrisch is.

Ik zat zelf te denken aan 2 circels met een lijn ertussen met daarin een mooi sierlijk teken.

( (-) )

Soort van 2 ringen in elkaar met in het midden een lijn. Dit als de 2 verschillende werelden (lees 3e en 5e dimensie) die een connectie hebben. Ik ben namelijk van mening dat Merudi een grote betekenis speelt in deze overgang waardoor dit als mooi symbolisch icoon kan dienen.

Erg slecht voorbeeldje, omdat ik hier alleen ms paint heb :p

JulienMoorrees
Misschien mijn logo met de cirkels eromheen?

<------ deze dus.
LPChip
LPChip apr 23 '07
Zou kunnen, en natuurlijk wat kleur erin :)
Debiorah
Debiorah apr 23 '07
Hmmm, ja dat zou kunnen. Ik dacht juist meer aan iets symmetrisch omdat alles gelijk is aan elkaar, zo boven zo beneden etc.
Hey chip ik vind jou symbool van erg lijken op een reeds bestaand symbool zie: http://altreligion.about.com/library/glossary/symbols/bldefsorthocross.htm
Ik snap jullie gedachtegang wel maar ik dacht meer aan een mystiek symbool dat mensen ook trekt. Jullie symbolen zijn wel mooi maar ik vraag me af of mensen hierbij niet gelijk denken aan iets van een sekte. Omdat ze op mij nogal donker overkomen, maar dat kan natuurlijk komen door de kleur! ;)Voor mij staat merudi namelijk voor iets lichts en liefdevols.
JulienMoorrees
Speel eens met het symbool debiorah als je dat leuk vind, kan je het wat meer kleur geven of inpassen in jouw verbeelding :).
LPChip
LPChip apr 23 '07
Nu je het zegt... :)Dit was overigens niet mijn bedoeling. :p Ik wilde gewoon een symbool dat niet symetrisch was. Eerst had ik leuke sierlijke lijnen maar dat was het niet. Toen besloot ik een wat meer futuristische strakke belijning te proberen. En dat gaf dit als resultaat. De dikke horizontale lijn hoort trouwens niet bij het symbool, maar bij de connectie tussen de 2 circels.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420