Loading...
nl

Een vreemde droom...

indigo
indigo jun 29 '08
Ik ben al heel lang niet meer actief geweest op het forum. Ik was mijn wachtwoord vergeten maar nu weet ik hem gelukkig weer wink

Maar goed de laatste paar dagen laat een droom me niet los.
De droom is alweer een paar dagen geleden maar ik zal hem zo goed en nauwkeurig proberen te beschrijven.

Het is donker en we zitten buiten. We zijn een vriend van mij en ik. Alles om ons heen is zwart en we zitten in het midden op onze knieeen. het vreemde is alleen dat ik de droom niet beleefd als kijkend door mijn ogen maar boven in de lucht lijk te zweven. Ondertussen zie ik mezelf dollen en plagen met hem. Dan pakt hij me vast. Op dat moment schiet ik weer in mijn lichaam. Ik voel echt zijn handen om me heen, ik ruik hem. Dan geeft hij me 3 zoenen op mijn wang. Waarna hij me daarna ineens uit het niets een echte zoen geeft. Ik kijk hem aan zie hem lachen, lach zelf en geef hem een zoen op zijn mond.

Daarna word ik wakker. En sindsdien ben ik eigenlijk nog steeds een beetje uit mijn doen. Toen ik wakker was, voelde ik nog steeds zijn lijf. Het was gewoon net alsof hij er nog steeds was of dat het nog maar een paar seconden geleden was.

Ik vond dat zelf nogal raar omdat ik nog nooit echt iets gevoelt heb tijdens het dromen. En ik vraag me ook af wat het was en of het iets betekend. Want ik kan het maar moeilijk loslaten.

Ik hoop dat iemand mij kan of wil helpen.

Liefs
Indigo
Delen:
seppe
seppe jun 29 '08
Die vriend (of zijn hogere zelf) probeert misschien te laten zien dat jullie elkaar al veel langer kennen en dat de tijd rijp is dat je je dit bewust word.
Zie deze link.
dromenencyclopedie kus
Ik zou denken dat dit voor jou positief gaat zijn omdat jullie beide lachte.

Over het knielen zul je zelf het beste naar je gevoel kunnen oordelen denk ik; dromencyclopedie knielen

- volgens mij keek je eerst vanaf een hoger bewustzijn neer op jezelf denk ik.
Totdat hij je vastpakte en je terug in je lichaam komt.)

ik hoop dat je er iets mee bent.
indigo
indigo jun 29 '08
Ik kan er wel iets mee. Grappig trouwens dat je het hebt over elkaar al veel langer kennen. Het is mij al veel eerder gezegd dat wij elkaar al zouden kennen van een vorig leven. Ik schijn toen zijn vrouw te zijn geweest. Ik heb er toen niet veel aandacht aan besteedt. Maar hier staat het al voor de tweede keer. Dus ik heb nu wel zoiets van.. ja, waarschijnlijk is dat wel zo.

het is allen zo vreemd dat toen hij me een zoen gaf ik dat ook gewoon echt voelde. Ik vond dat zo vreemd. Hebben meer mensen dat , dat je lichamelijk voelt wat je droomt?

Seppe bedankt voor je reactie smile
seppe
seppe jun 29 '08
ik beleef sommige dromen ook zo ja, iets voelen, iets heel gedetailleerd zien, ruiken, ...
indigo
indigo jun 29 '08
oke gelukkig dan ben ik niet de enige , dat is al een opluchting

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki