Ik ben al heel lang niet meer actief geweest op het forum. Ik was mijn wachtwoord vergeten maar nu weet ik hem gelukkig weer
Maar goed de laatste paar dagen laat een droom me niet los.
De droom is alweer een paar dagen geleden maar ik zal hem zo goed en nauwkeurig proberen te beschrijven.
Het is donker en we zitten buiten. We zijn een vriend van mij en ik. Alles om ons heen is zwart en we zitten in het midden op onze knieeen. het vreemde is alleen dat ik de droom niet beleefd als kijkend door mijn ogen maar boven in de lucht lijk te zweven. Ondertussen zie ik mezelf dollen en plagen met hem. Dan pakt hij me vast. Op dat moment schiet ik weer in mijn lichaam. Ik voel echt zijn handen om me heen, ik ruik hem. Dan geeft hij me 3 zoenen op mijn wang. Waarna hij me daarna ineens uit het niets een echte zoen geeft. Ik kijk hem aan zie hem lachen, lach zelf en geef hem een zoen op zijn mond.
Daarna word ik wakker. En sindsdien ben ik eigenlijk nog steeds een beetje uit mijn doen. Toen ik wakker was, voelde ik nog steeds zijn lijf. Het was gewoon net alsof hij er nog steeds was of dat het nog maar een paar seconden geleden was.
Ik vond dat zelf nogal raar omdat ik nog nooit echt iets gevoelt heb tijdens het dromen. En ik vraag me ook af wat het was en of het iets betekend. Want ik kan het maar moeilijk loslaten.
Ik hoop dat iemand mij kan of wil helpen.
Liefs
Indigo