Loading...
nl

Zou iemand mijn foto willen lezen?

Maryssa
Maryssa jun 23 '08
Zou iemand mijn foto eens willen lezen? Lijkt me bijzonder om te ervaren.

De link naar mijn foto is: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1168

Maryssa
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '08
Hoi Maryssa,

Is dit een recente foto?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '08
Ik zal toch even proberen je foto te lezen. Het is onder voorbehoud, en ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Ik zie een erg gesloten persoon en het is lastig om daar doorheen te prikken. Je weet je binnenste goed voor jezelf te houden, en voor andere mensen is het best lastig om de echte "jou" te leren kennen.

Ik heb een gevoel alsof je problemen hebt met mannen. Alsof ze jou makkelijk lastig vallen, en dat je daar eigenlijk een beetje zat van bent.

Je bent goed zelfbewust en eigenlijk best tevreden over jezelf. Je bent waar je wilt wezen en veel dingen hoeven er eigenlijk niet anders.

Je doet niet zo moeilijk over allerlei dingen en bent eigenlijk best wel makkelijk.

Je hebt een jeugdige en spontane uitstraling. Ik kan erg moeilijk je echte leeftijd schatten, maar ik denk dat je ouder bent als dat je eruit ziet.

Als ik dichterbij kijk, zie ik ineens 2 gezichten in je foto. Het is dus erg dubbel wat ik zie. Aan de ene kant ontspannen en makkelijk, en aan de andere kant enorme moeilijk en piekerend. Daarmee heb je dus je eigen gezicht, en het gezicht dat je naar de wereld laat zien. Die twee zijn op dit moment verre van één.

Daardoor kan je eigenlijk heel moeilijk jezelf zijn, terwijl jij wel heel goed weet wie je bent. Vraag me af, waarom je dit doet, en waarom je niet jezelf kunt / wilt zijn.

Meer krijg ik er niet uit, maar ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
calenzia
calenzia jun 24 '08
Een zelfverzekerde vrouw. Je maakt bewust keuzes en weet wat je wilt. Je staat open voor andere meningen en vreemde ervaringen. Je reist graag. Wilt zoveel mogelijk van de wereld en andere culturen ontdekken. Soms heb je de neiging om teveel te willen en liefst alles tegelijkertijd. Het is dan moeilijk om iets te laten vallen, omdat je het allemaal even waardevol vind. Het is niet erg als je soms met iets moet wachten. Als het 1 afgerond is, is er nog tijd voor het volgende. Je hoeft niet gehaast te zijn, want je komt geen tijd tekort.
Maryssa
Maryssa jun 24 '08
Hallo Julien,
Dank je wel voor het lezen van mijn foto!

Ik zie een erg gesloten persoon en het is lastig om daar doorheen te prikken. Je weet je binnenste goed voor jezelf te houden, en voor andere mensen is het best lastig om de echte "jou" te leren kennen. Dat klopt; ik heb het gevoel dat de "echte" ik niet altijd wordt geaccepteerd. Vooral op werkgebied is dat zo en stel ik me harder en geslotener op dan ik ben. Prive ligt dat makkelijker en durf ik wel meer mijzelf te zijn.

Ik heb een gevoel alsof je problemen hebt met mannen. Alsof ze jou makkelijk lastig vallen, en dat je daar eigenlijk een beetje zat van bent. Dat valt op zich wel mee. Ik bijt aardig van me af als ik lastig gevallen zou worden. Heb wel veel te stellen met relaties uit het verleden en ook relatie nu, in het heden. Op de 1 of andere manier verlopen relaties bij mij vaak wat gecompliceerd. Waardoor ik die emotionele achtbaan inderdaad wel eens zat ben.

Je bent goed zelfbewust en eigenlijk best tevreden over jezelf. Je bent waar je wilt wezen en veel dingen hoeven er eigenlijk niet anders. Zo voelt het ook inderdaad, Julien. Heb wel rust gevonden met wie ik ben. Een soort van acceptatie van positieve en negatieve eigenschappen in mijzelf.

Je doet niet zo moeilijk over allerlei dingen en bent eigenlijk best wel makkelijk. Dat is zo.

Je hebt een jeugdige en spontane uitstraling. Ik kan erg moeilijk je echte leeftijd schatten, maar ik denk dat je ouder bent als dat je eruit ziet. Ik ben 32 jaar maar wordt altijd jonger geschat.Met dank aan de vrienden van Oil of Olaz laugh

Als ik dichterbij kijk, zie ik ineens 2 gezichten in je foto. Het is dus erg dubbel wat ik zie. Aan de ene kant ontspannen en makkelijk, en aan de andere kant enorme moeilijk en piekerend. Daarmee heb je dus je eigen gezicht, en het gezicht dat je naar de wereld laat zien. Die twee zijn op dit moment verre van één. Herkenbaar. Ik ben een enorme piekeraar kan mijzelf echt sufdenken. En komt het weer; vaak het gevoel dat ik niet altijd mezelf kan zijn waardoor ik dat andere gezicht weer "opzet"

Daardoor kan je eigenlijk heel moeilijk jezelf zijn, terwijl jij wel heel goed weet wie je bent. Vraag me af, waarom je dit doet, en waarom je niet jezelf kunt / wilt zijn. Ik denk dat dit gebeurt omdat ik niet op de voor mij geschikte werkplek zit. Een andere baan waarin ik bezig ben met zorgen voor en welzijn zou beter passen. Dat is ook een branche waarin ik meer mijzelf kan laten zien en waarin mijn gevoelige kant ook gewaardeerd wordt. Verder heeft dit ook met mijn jeugd te maken.

Meer krijg ik er niet uit, maar ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Je hebt hele rake dingen gezegd.Bijzonder dat er zoveel uit een foto gehaald kan worden.

Dank je wel daarvoor.

Groetjes Floor
Maryssa
Maryssa jun 24 '08
Hallo Calenzia,

Dank je voor het lezen!

Ik weet wat ik wil, dat klopt. Is ook wel eens anders geweest.
Dat wat je zegt over reizen en andere culturen herken ik minder. Het openstaan voor vreemde ervaringen en andere meningen is heel goed gezien. En ja... ik ben een erg ongeduldig typje, moeiljk soms om te kiezen wat dan het belangrijkst is.

Fijne dag nog vandaag!

Groetjes Floor
Anne
Anne jun 24 '08
Hoi Maryssa,

Wil je foto wel lezen hoor graag wat klopt en wat niet laugh

Een lach.................

Je lacht op de foto..maar achter de lach zit heel wat verscholen..en opgeborgen.

De pijn.................

Achter de lach..ligt een soort pijn verscholen. Deze is er al jaren..je probeert het te overlappen met je lach. De pijn heeft er mee te maken met gewketst zijn geweest in het verleden.
Hierdoor wacht je wat af om mensen te leren kennen... Je weet heel duidelijk wie je mag en wie niet.
Maar je wilt niet meer dezelfde fouten maken.

De wil..................

Als je iets wilt dan ga je ervoor. Je weet heel duidelijk wat je wilt.. en wat je kan en wat niet.

Dit was het wel ..hoor het wel van je
Groetjes aNNe
Maryssa
Maryssa jun 25 '08

Hallo Anne,

Dank je wel voor je reading. Je zit eigenlijk met alles goed wat je opmerkt.

Een lach.................

Je lacht op de foto..maar achter de lach zit heel wat verscholen..en opgeborgen. Dat klopt ik laat me niet gelijk "zien". Pas als ik iemand beter ken ontvouw ik de wereld achter de lach.

De pijn.................

Achter de lach..ligt een soort pijn verscholen. Deze is er al jaren..je probeert het te overlappen met je lach. De pijn heeft er mee te maken met gewketst zijn geweest in het verleden.Helemaal waar, ben behoorlijk gekwetst in het verleden. Pijn die er ineens weer is als je het niet verwacht. Ik probeer vaak door te lachen terwijl ik niet echt happy ben me toch beter te voelen. Soms lukt dat soms niet.

Hierdoor wacht je wat af om mensen te leren kennen... Je weet heel duidelijk wie je mag en wie niet.
Maar je wilt niet meer dezelfde fouten maken. Dat is ook erg goed gezien. Wil heel graag vooruit in mn leven en dat betekent ook dat ik niet dezelfde fouten wil maken.

De wil..................

Als je iets wilt dan ga je ervoor. Je weet heel duidelijk wat je wilt.. en wat je kan en wat niet. Alweer raak... dat is zeker zo. Ken mijn eigen talenten en tekortkomingen daarover houd ik mezelf niet voor de gek.

Dank je wel Anne dat je me hebt gelezen.

Fijne avond!

Groetjes Floor

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske