Hallo Julien,
Dank je wel voor het lezen van mijn foto!
Ik zie een erg gesloten persoon en het is lastig om daar doorheen te prikken. Je weet je binnenste goed voor jezelf te houden, en voor andere mensen is het best lastig om de echte "jou" te leren kennen.
Dat klopt; ik heb het gevoel dat de "echte" ik niet altijd wordt geaccepteerd. Vooral op werkgebied is dat zo en stel ik me harder en geslotener op dan ik ben. Prive ligt dat makkelijker en durf ik wel meer mijzelf te zijn.
Ik heb een gevoel alsof je problemen hebt met mannen. Alsof ze jou makkelijk lastig vallen, en dat je daar eigenlijk een beetje zat van bent.
Dat valt op zich wel mee. Ik bijt aardig van me af als ik lastig gevallen zou worden. Heb wel veel te stellen met relaties uit het verleden en ook relatie nu, in het heden. Op de 1 of andere manier verlopen relaties bij mij vaak wat gecompliceerd. Waardoor ik die emotionele achtbaan inderdaad wel eens zat ben.
Je bent goed zelfbewust en eigenlijk best tevreden over jezelf. Je bent waar je wilt wezen en veel dingen hoeven er eigenlijk niet anders.
Zo voelt het ook inderdaad, Julien. Heb wel rust gevonden met wie ik ben. Een soort van acceptatie van positieve en negatieve eigenschappen in mijzelf.
Je doet niet zo moeilijk over allerlei dingen en bent eigenlijk best wel makkelijk.
Dat is zo.
Je hebt een jeugdige en spontane uitstraling. Ik kan erg moeilijk je echte leeftijd schatten, maar ik denk dat je ouder bent als dat je eruit ziet.
Ik ben 32 jaar maar wordt altijd jonger geschat.Met dank aan de vrienden van Oil of Olaz
Als ik dichterbij kijk, zie ik ineens 2 gezichten in je foto. Het is dus erg dubbel wat ik zie. Aan de ene kant ontspannen en makkelijk, en aan de andere kant enorme moeilijk en piekerend. Daarmee heb je dus je eigen gezicht, en het gezicht dat je naar de wereld laat zien. Die twee zijn op dit moment verre van één.
Herkenbaar. Ik ben een enorme piekeraar kan mijzelf echt sufdenken. En komt het weer; vaak het gevoel dat ik niet altijd mezelf kan zijn waardoor ik dat andere gezicht weer "opzet"
Daardoor kan je eigenlijk heel moeilijk jezelf zijn, terwijl jij wel heel goed weet wie je bent. Vraag me af, waarom je dit doet, en waarom je niet jezelf kunt / wilt zijn. Ik denk dat dit gebeurt omdat ik niet op de voor mij geschikte werkplek zit. Een andere baan waarin ik bezig ben met zorgen voor en welzijn zou beter passen. Dat is ook een branche waarin ik meer mijzelf kan laten zien en waarin mijn gevoelige kant ook gewaardeerd wordt. Verder heeft dit ook met mijn jeugd te maken.
Meer krijg ik er niet uit, maar ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Je hebt hele rake dingen gezegd.Bijzonder dat er zoveel uit een foto gehaald kan worden.
Dank je wel daarvoor.
Groetjes Floor