Vorige week zou ik met een vriend afspreken. Het was heel belanrgijk voor mij omdat ik iets graag wilde uitpraten. De afspraak ging op het laatste moment echt niet door. Ik voelde me best wel raar erdoor.
Ik kreeg last sinds die dag, bij het inademen van pijn bij me hart/ borst. Dit duurde ongeveer een week en verdween.
Ik had een paar dagen geen last ervan.
Vrijdag ging ik werken..ik was net aan het werk en kreeg erg last van steken bij me hart en in me rug...trillen en ademhalingsproblemen. Ik voelde me heel naar.
Ik ging weg van me werk en gelijk naar de dokter. De dokter kon niks vinden me bloedruk was perfect en me longen, harstlag ook.
De dag voordat dit gebeurde had ik een kaart getrokken uit me kaartspel dat was de kaart ; chakra's schoonmaken. Er stond een beschrijving bij wat je moest doen je moest een soort symbool in je gedachten nemen en dat zo naar beneden laten glijden via je lichaam zo zou het alles schoonmaken. Ik deed dat dus die dag.. als ik met het symbool bij me hart kwam of in de buurt werd ik heel naar..heel duizelig..ik stond toen ik dit deed en me benen werde zo zwak dat ik moest gaan zitten voelde me zo naar... ik deed het nog 2 keer en elke keer gebeurde hetzelfde. Precies bij de plek bij me hart.
Ik vroeg aan mezelf wat het betekende en kwam tot het antwoord dat er wat vast zat..dat was die afspraak met die vriend die niet doorging op het laatste moment maar die heel belangrijk voor me was.