Loading...
nl

Mijn verhaal....

Anne
Anne jun 22 '08
Vorige week zou ik met een vriend afspreken. Het was heel belanrgijk voor mij omdat ik iets graag wilde uitpraten. De afspraak ging op het laatste moment echt niet door. Ik voelde me best wel raar erdoor.

Ik kreeg last sinds die dag, bij het inademen van pijn bij me hart/ borst. Dit duurde ongeveer een week en verdween.
Ik had een paar dagen geen last ervan.

Vrijdag ging ik werken..ik was net aan het werk en kreeg erg last van steken bij me hart en in me rug...trillen en ademhalingsproblemen. Ik voelde me heel naar.
Ik ging weg van me werk en gelijk naar de dokter. De dokter kon niks vinden me bloedruk was perfect en me longen, harstlag ook.

De dag voordat dit gebeurde had ik een kaart getrokken uit me kaartspel dat was de kaart ; chakra's schoonmaken. Er stond een beschrijving bij wat je moest doen je moest een soort symbool in je gedachten nemen en dat zo naar beneden laten glijden via je lichaam zo zou het alles schoonmaken. Ik deed dat dus die dag.. als ik met het symbool bij me hart kwam of in de buurt werd ik heel naar..heel duizelig..ik stond toen ik dit deed en me benen werde zo zwak dat ik moest gaan zitten voelde me zo naar... ik deed het nog 2 keer en elke keer gebeurde hetzelfde. Precies bij de plek bij me hart.
Ik vroeg aan mezelf wat het betekende en kwam tot het antwoord dat er wat vast zat..dat was die afspraak met die vriend die niet doorging op het laatste moment maar die heel belangrijk voor me was.
Delen:
Acheliah
Acheliah jun 23 '08
Heel bizar eigenlijk. Weet je waarom die afspraak niet doorging mss had het wel met hem te maken dat jij je niet lekker voelde ik bedoel mss was het een voorgevoel ofzo iets want dat kan eej meis. Als je het antwoord weet horen we hetr wel denk?

XXX
Anne
Anne jun 24 '08
Zou vandaag met die vriend afspreken..maar het was niet zo gegaan zoals ik hoopte dathet zou gaan..Ik heb mijn dingen niet kunnen zegen.

Vanacht droomde ik al over vandaag dat het zo zou gaan werd wakker met buikpijn enzo.
De pijn bij me hart is er nog steeds
calenzia
calenzia jun 24 '08
Het lijkt er op dat je een blokkade bij je hartchakra hebt en zolang je die hebt zal de schoonmaak niet werken. Ik weet niet of je ervaring hebt met magnetiseren anders zou je kunnen proberen om eerst je hartchakra los te magnetiseren. Als deze los is zou je het nog eens kunnen proberen met het schoonmaaksymbool
Anne
Anne jun 24 '08
Ja dat klopt calenzia... ik weet ook dat het een blokkade was ik wilde het oplossen door te praten met die vriend

ik weet niet hoe je moet magnetiseren wat jij bedoelt??

Groetjes aNNe
calenzia
calenzia jun 25 '08
Je kunt bij je hartchakra draaiende bewegingen maken met je hand, je handen tussendoor afschudden om de negatieve energie van de blokade weg te sturen en zo een paar keer herhalen. Je merkt gelijk of het gelukt is als je nog eens probeert je chackra te reinigen met het symbool.
admin
admin jun 25 '08
Tegen de wijzers van de klok in of met de klok mee?
Ik heb altijd geleerd dat je op deze wijze je chakra openmaakt of sluit.
Ik wist niet dat dit ook blokkades kon opheffen..
calenzia
calenzia jun 25 '08
Met de klok mee.
admin
admin jun 25 '08
Dank je wel Calenzia.
Anne
Anne jun 25 '08
Calenzie...ik heb het geprobeert wat je zei..en daarna die oefning met dat symbool..het is wel minder geworden. Maar het is er nog een beetje.
Ik denk dat het ook mee te maken heeft dat ik gister tegen die vriend heb gezegd dat ik hem niet meer hoef te zien of wat dan ook smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki