Loading...
nl

Forum gesloten in verband met een politie onderzoek

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '07
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het merudi-forum afgelopen zondag gesloten. Op het forum stond het volgende bericht:
 Quote:

Helaas hebben wij moeten besluiten het forum te van deze website sluiten. Op dit moment wordt er een politieonderzoek uitgevoerd op de reacties die er de afgelopen tijd zijn geweest in verband met een lopende politiezaak.

Wij mogen hier verder geen medelingen over doen. Onze excuses voor het overlast.

Wij kunnen nog niet zeggen wanneer het weer open gaat, dus we raden je aan, om ieder uur even te controleren.
Graag wil ik uitleggen wat er precies gebeurd is. Eén van onze leden op het forum blijkt een ietwat duister verleden te hebben en eerder in aanraking te zijn geweest met de politie. Nu blijkt dat deze persoon ook criminele activiteiten heeft ontplooit op dit forum. Hij /zij gebruikte hiervoor een speciale methode, waarin er geheime boodschappen in zijn / haar berichten waren opgenomen.

Om te voorkomen dat deze persoon zijn sporen zou wissen, is het forum op last van de politie gesloten zodat zij de berichten konden analyseren. Naar het nu blijkt zijn er meerdere personen van dit forum betrokken geweest bij deze activiteiten. Op dit moment is de politie bezig met huiszoekingen van de desbetreffende personen, om daar meer bewijsmateriaal te verzamelen.

Mocht jij ook benaderd zijn door een aantal van deze mensen (bijvoorbeeld via een PB) dan is het verzoek om direct contact op te nemen met mij. Denk hier bijvoorbeeld aan berichten die je wilden aanzetten tot bepaalde handelingen of berichten die nogal controvesieel zijn. Als je mij benaderd, krijg je direct de reactie terug, dat je er toch wel heel erg mooi bent ingetrapt en dat het vandaag 1 april is. Ik hoop dat je het een goede grap vond en dat je deze dag "vrij" lekker hebt gebruikt om naar buiten te gaan. Hoewel we meestal heel serieus zijn op het forum, wil ik je eraan herinneren dat je ook gewoon moet blijven lachen. Er is niets beters dan een goede grap, die even de negatieve sfeer weet te doorbreken. Ga dus ook niet meteen reageren op deze post met haha, aangezien dan de grap voor de nog niets vermoedende lezers wordt veraden bij de actieve onderwerpen van vandaag ;). Wil je toch laten weten dat je erin bent getrapt, reageer dan met: "Goh, dit had ik echt niet verwacht. Dat zoiets nog zou gebeuren zeg." Er word dan helemaal niets veraden van de clue ;). Later als iedereen het weet kunnen we er wel over napraten :).
Delen:
Debiorah
Debiorah apr 2 '07
Nou ik was wel enorm verbaasd en eerlijk gezegd ook wel geschrokken! :D
Acheliah
Acheliah apr 2 '07
Wie niet PFFFFFFFFF
Anne
Anne apr 2 '07
Hahahahaha.... :)
Wendy's
Wendy's apr 2 '07
wooooww nimsie!!!
????
???? apr 2 '07
Het verbaast me eerlijk gezegt niets ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 2 '07
Bijna niemand die het had verwacht.
Ayasha
Ayasha apr 4 '07
Ik ni :Y) kheb jou zelfs flauw genoemt nimsje :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 4 '07
Er staat ook Bijna kathje. En daarbij moet je wel het kind in je af en toe aandacht geven ;).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki