Loading...
nl

Aanwezigheid voelen...

Anne
Anne jun 22 '08
Vanacht heb ik heel slecht geslapen.
Ik voelde of er wat in me kamer was..en het voelde heel druk..ik zag een soort schaduwen..dus werd er een beetje bang van.
Ik deed allee lichten aan en probeerde verder te slapen en er geen aandacht aan te besteden. Zelfs met de lichten aan zach ik soort van schaduwen in me kamer en voelde nog de aanwezigheid.
Ik draaide me om om het te negeren en te slapen. Slapen lukte echter niet..ik voelde dat ik werd aangeraakt door iets.
Ik zette me kamer in het witte licht en mij zelf ook. Ik voelde weer dat ik werd aangeraakt..en ik voelde heel raar dat me bed een beetje aan het trillen was heel zachtjes.
Ik dacht eerst dat ik het zelf veroorzaakte dus lette erop..maar het begon weer...en daarna weer. Het was allen mijn matras niet heel het bed.
Ik schonk er geen aandacht aan en zei dat alles weg moest gaan.
Probeerde weer te slapen en om 4uur snachts kon ik eindelijk slapen..met alle lichten aan.
Wat het was weet ik niet..maar heb dit wel vaker maar nooit dat ik me matras voel trillen ofzo.
Delen:
Acheliah
Acheliah jun 23 '08
Inderdaad heel eng. Mss wil iemand contact maken die overleden is een oma, opa, goeie vriend(in) ofzo. Ik zou ook met licht aan slapen maar dat had in jouw geval geen nut. Ik hoop dat je antwoorden krijg van iemand die er meer verstand van heeft ik moet wel zeggen het voelt wel vertrouwd niet eng of een geest met kwade bedoelingen dat moest ik ff vermelden

XXX
Anne
Anne jun 24 '08
Ja ik weet niet wie het was..heb een vermoeden..maar ik kijk nog even aan wat er gebeurt smile
calenzia
calenzia jun 24 '08
Had je er nog last van toen je vroeg of hij/zij weg wilde gaan?
Anne
Anne jun 24 '08
ja ik voelde nog de aanwezigheid de volgende dag nog steeds toen ik ging slapen
calenzia
calenzia jun 25 '08
Ik vind het lastig te zeggen of het wel of niet goed is, mijn gevoel blijft daar neutraal over. Wat ik wel vreemd vind. Entiteiten die ons bezoeken hebben normaal gezien niks kwaads in zin. Ze willen weten hoe het met ons gaat en/of ons begeleiden bij een moeilijke periode. Zodra ze merken dat we bang voor ze zijn gaan ze weg. Als ze dit niet doen gaan ze wel weg als je ze dit vraagt. Entiteiten met minder leuke bedoelingen worden vaak afgeschrikt als je wit licht om je heen visualiseert en hier de kamer mee vult.

Het lijkt er in ieder geval op dat iemand je iets duidelijk probeert te maken of in ieder geval zijn of haar aanwezigheid duidelijk wilt maken. Als je het gevoel hebt dat dit het is, zou je eens kunnen vragen wie het is.

Mocht je er toch last van blijven houden zou je een kunnen proberen om lavendel wierrook aan te steken en witte salie te branden om het huis te reinigen.
Anne
Anne jun 25 '08
Ja ik heb hier wel vaker last van dat ik aanwezigheid voel..maar soms is het er een tijdje wel en daarna een tijdje niet meer..maar het komt steeds wel weer terug..maar misschien wat ij zegt dat het een bekende is en me wilt helpen in moeilijke periodes..want dan heb ik daar ook meeste last van heb ik net over nagedacht.

Het loopt misschien wel samen met het andere onderwerp..over die vriend. Ik denk dat dat de reden er achter is smile
Maryssa
Maryssa jun 26 '08
Hallo Anne,

Herkenbaar jouw verhaal. Ik heb dat ook eens gehad dat mijn matras trilde en het niet rustig voelde in de kamer. Ook een keer gehad dat het leek of "iets" of "iemand" me een duw gaf met beide handen op mijn benen. Heel eng want was klaarwakker. Toen ik dit later bij een medium navroeg gaf zij aan dat het ging om mijn gids die duidelijk wilde maken dat ze er voor me is juist in moeilijke tijden.

Groetjes Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki