Loading...
nl

red bird

red bird
red bird jun 20 '08
ik wil me wel even voorstellen
ik ben dus red bird en voorlopig wil ik me houden aan die naam.
ik wrk als medium doe aan aura chakra healing magnetiseren masseren en counseling.
alles wat te maken heeft met het leven de zin en de onzin ervan boeit me sterk.
ik heb me gerealiseert dat ondanks mijn leeftijd gelukkig iedere dag nog iets kan leren en dat vergroot mijn levensvreugde.
ik sta open voor alle ideeen en opmerkingen zolang ze niet beledigend zijn voor iemand.
ik geloof in de gelijkheid van de mens en in zijn goedheid ondanks dat dat soms niet heel makkelijk is.
mijn verleden kende meer diepte punten dan bergen en toch geloof ik nog in het goede.
ik ben van mening dat iedereen een tweede kans verdiend en soms zelfs een derde of vierde.
waar een wil is is een weg en kijken doe je met je ogen dicht.

wie iets meer wil weten of vragen heeft mag ze gerust stellen als ik kan zal ik ze beantwoorden

groetjes red bird
Delen:
Acheliah
Acheliah jun 20 '08
veel lees plezier en veel goeds op je zoek tocht red bird

XXX
Lena
Lena jun 20 '08
smile
Thomas A
Thomas A jun 20 '08
Wees welkom en verbreedt je horizon rode vogel. Mooi dat jij ook in de gelijkheid van mensen gelooft..........

Meer diepte punten kan een mens heel wijs maken. Bijvoorbeeld leren inzien dat het denken (ego) een van de grootste probleem veroorzakers is. De leer van Buddha is hier heel helder in. De dalen in ons bestaan zijn tevens onze levenslessen en daardoor achteraf amper nog als dieptepunten her-kenbaar........... Oftewel tegenslagen als voedingsbodem tot verdieping. Uit de modder op de bodem van het water groeit de mooiste lotus. Het "ik" daarintegen maakt ons soms rare dingen wijs.

Fijne tijd hier Red Bird

Thomas

admin
admin jun 23 '08
Hallo Red Bird, leuk je hier te zien

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '08
Hoi Red Bird, van harte welkom hier. Ik ben wel benieuwd naar wat je zegt dat je medium bent, en aan healing doet. Heb je hierin een praktijk en wordt je dan ook betaald om mensen te healen?
gast
gast jun 25 '08
Hi Red Bird smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy