Hoi Calenzia,
Welkom op het forum

ik wil je foto wel lezen hoor graag van je wat klopt en wat niet.
Je bent lief...........
Je bent een persoon met een goed karakter, je staat altijd klaar voor andere mensen. Mensen vinden jou lief. Je geeft veel om andere en zal daardoor niet zo snel nee zegen. Dit geld voor de mensen waar je erg gehecht aan bent.
Het kan dan soms zelfs zo zijn dat je jezelf voorbij loopt, omdat je zoveel voor andere wilt doen.
Gekwetst..............
Je ogen zegen mij dat je ook vaak bent gekwetst. In het verleden. Ik denk dat dit ook grotendeels te maken heeft met het teveel van jezelf geven aan andere mensen waar je hecht mee was maar geen nee kon zegen tegen hun omdat je er zo hecht mee was.
Mensen kunnen daardoor misbruik van je maken omdat je zo lief voor ze bent, ik denk dat dit ook met jou is gebeurt. Je geeft veel om iemand en doet veel voor iemand, maar uiteindelijk krijg je en voelt het of je een messteek in je rug krijgt.
De tranen.............
Ik zie de tranen stromen uit je ogen...over je wangen. Ik weet niet wat er precies is gebeurt maar je hebt een moeilijke tijd achter de rug..of die is misschien nog wel bezig.
Je karakter..........
Je kan soms erg eigenwijs zijn...Als je ergens voor gaat dan ga je er ook voor..maar je zal eerst er heel goed over nadenken voordat je iets gaat doen. Je bent heel bedachtzaam en doet dingen dus niet zomaar. Je trekt veel dingen op jezelf aan als mensen opmerkingen over je maken..hierdoor kan je een lange tijd mee rondlopen en kan je jezelf er verdrietig door maken.
Je kan soms met sommige dingen heel erg lang rondlopen en er maar over blijven nadenken.
Dit was het wel tot nu toe..ik hoor het wel van je wat er klopt en wat niet

Ik vroeg me ook af hoe je erop kwam om je foto te laten lezen??
Groetjes aNNe