Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen?

calenzia
calenzia jun 19 '08
Delen:
Vlinder
Vlinder jun 20 '08
Lieve Calenzia,

Wat een mooie en aparte naam heb je...

Ik zal proberen je foto te lezen, graag hoor ik van je wat er wél of wat er niet klopt...

Je bent een zachtaardig persoon en vaak kijk je de kat uit de boom voordat je "jezelf" laat zien.
Ik voel verdriet bij je, heb je de laatste tijd misschien een moeilijke periode gehad? Heeft het iets te maken met je moeder?

Heb je misschien last van je buik? Ik voel namelijk een knoop in je buik... dit zijn vast zenuwen die je ergens voor hebt... probeer goed te ademen vanuit je buik dan kan de spanning daar afnemen...

Je hebt een open karakter en een groot hart maar daardoor ben je ook makkelijk te kwetsen en daar heb je dan best last van omdat het lang bij je blijft hangen.
Ik heb ook het gevoel dat je hoogsensitief bent.

Heb je iets met zingen? Doe je veel met je handen, maak je graag dingen en schrijf je veel?

Dit is wat ik op dit moment door krijg..

Lieve groetjes Vlinder
calenzia
calenzia jun 20 '08
Hoi,

Bedankt voor je lezing. Op het zingen na klopt het of kan ik het thuis brengen.

Ik ben idd een zachtaardig persoon en ik moet mensen idd eerst beter leren kennen voor ik mezelf meer bloot kan geven.
Ik zit zelf niet in een moeilijke periode, maar kan dit wel thuis brengen aangezien mijn moeder een moeilijke periode gehad heeft waarmee ze nog steeds moeite heeft deze te verwerken.

Mijn buik kan ik op twee manieren verklaren. Ik ben iemand die snel om de kleinste dingetjes zenuwachtig kan zijn. Maar misschien dat het ook te maken zou kunnen hebben met mijn zwangerschap.

Ik heb verder niks met zingen. Wel ben ik veel met mijn handen bezig. Tekenen, schilderen, photoshoppen enz. Schrijven doe ik op het moment niet zoveel, maar heb ik in het (recente)verleden veel gedaan en zal ik waarschijnlijk in de toekomst in periodes blijven doen.
Vlinder
Vlinder jun 22 '08
Dank je wel Calenzia voor je reactie...
Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap... geniet van het zwanger zijn.....
Lieve groetjes Vlinder
Anne
Anne jun 22 '08
Hoi Calenzia,

Welkom op het forum smileik wil je foto wel lezen hoor graag van je wat klopt en wat niet.

Je bent lief...........
Je bent een persoon met een goed karakter, je staat altijd klaar voor andere mensen. Mensen vinden jou lief. Je geeft veel om andere en zal daardoor niet zo snel nee zegen. Dit geld voor de mensen waar je erg gehecht aan bent.
Het kan dan soms zelfs zo zijn dat je jezelf voorbij loopt, omdat je zoveel voor andere wilt doen.

Gekwetst..............
Je ogen zegen mij dat je ook vaak bent gekwetst. In het verleden. Ik denk dat dit ook grotendeels te maken heeft met het teveel van jezelf geven aan andere mensen waar je hecht mee was maar geen nee kon zegen tegen hun omdat je er zo hecht mee was.
Mensen kunnen daardoor misbruik van je maken omdat je zo lief voor ze bent, ik denk dat dit ook met jou is gebeurt. Je geeft veel om iemand en doet veel voor iemand, maar uiteindelijk krijg je en voelt het of je een messteek in je rug krijgt.

De tranen.............
Ik zie de tranen stromen uit je ogen...over je wangen. Ik weet niet wat er precies is gebeurt maar je hebt een moeilijke tijd achter de rug..of die is misschien nog wel bezig.

Je karakter..........
Je kan soms erg eigenwijs zijn...Als je ergens voor gaat dan ga je er ook voor..maar je zal eerst er heel goed over nadenken voordat je iets gaat doen. Je bent heel bedachtzaam en doet dingen dus niet zomaar. Je trekt veel dingen op jezelf aan als mensen opmerkingen over je maken..hierdoor kan je een lange tijd mee rondlopen en kan je jezelf er verdrietig door maken.
Je kan soms met sommige dingen heel erg lang rondlopen en er maar over blijven nadenken.

Dit was het wel tot nu toe..ik hoor het wel van je wat er klopt en wat niet smile
Ik vroeg me ook af hoe je erop kwam om je foto te laten lezen??
Groetjes aNNe
peter58
peter58 jun 23 '08
calenzia : jij lijkt wel heel erg op je moeder > Maar naar mijn ideeën had jou Moeder haar, haar met een krul naar binnen.
En jou moeders moeder(Oma) Had haar haar weer iets korter .

calenzia : jij heb ook de trekken of zo je wil de streken van je Moeder. Je kan ernstig kijken terwijl je iemand in het ootje neemt.
Je trekken in je gezicht komen ook overeen met die van jou vader. Hij is erg streng maar rechtvaardig naar jou toe. Je uitstraling is jong ( dat je ook bent) Maar er zijn ook tekenen van levens ervaring .

Hier laat ik het even bij

calenzia
calenzia jun 23 '08
aNNe: Ik heb idd moeite om nee te zeggen. Ik ben vroeger idd vaak gekwetst, maar dit heeft vooral mee te maken dat ik vroeger veel gepest ben. Ik heb het even moeilijk gehad met het feit ik wederom een opleiding niet gehaald heb, maar heb dit inmiddels geaccepteerd en ik ben nu bezig om me op andere dingen met name het moederschap te richten. Wat je over mijn karakter zegt klopt.
Het plaatsen van mijn foto voor een lezing heb ik om twee redenen gedaan. Ten eerste om nieuwe inzichten in mezelf te krijgen m.b.t. de periode waar in ik me nu bevind. Ten tweede omdat ik zelf af en toe foto's lees en het interessant vind om te zien hoe anderen die dit doen hiermee bezig zijn.

Peter: Ik lijk qau uiterlijk zowel op mijn vader als mijn moeder en heb zeker in mijn gezicht meer trekken van mijn vader. Mijn moeder heeft stijl haar, de slag in mijn haar heb ik van mijn vader mee gekregen. Ook mijn oma heeft stijl haar, maar laat het al langere tijd in de krul zetten.
Mijn vader is helemaal niet zo streng. Wat opvoeding betreft heeft m'n moeder dit het meeste op zich genomen en heeft m'n vader zich hier nooit zo mee bemoeit.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki