Loading...
nl

Let op! Leeg je inbox regelmatig

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
Mensen die veel PB's versturen dienen op het volgende te letten:

Je kan maximaal 60 prive berichten opslaan. Als dit maximum bereikt is, kan niemand jou meer prive berichten versturen. Om dit te voorkomen verwijder alle oude berichten!

Er zijn een aantal mensen hier die hun box al hebben vol zitten (kath ;)). Dus als je ze leegt kunnen mensen jou nog een PB sturen.
Delen:
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Hahahaha .. ;)
IkBen
IkBen mrt 8 '07
Kath, ik kan jouw vraag nog steeds niet beantwoorden, mijn pb's worden geblokkeerd omdat je box vol zit, zegt het.
Charlie
Charlie mrt 9 '07
Ook ik heb geprobeerd je een pb te sturen, maar kom er ook niet door bij Kath.
Ayasha
Ayasha mrt 9 '07
tenzij verzonden berichten ook mee teld stonden er maar 17 in, heb beide volledig leeg gemaakt voor alle zekerheid. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '07
Verzonden telt inderdaad ook mee. Bedankt kath ;). Ze werden al zenuwachtig zonder je :p .
Ayasha
Ayasha mrt 10 '07
hehe ik dénk dat ik weer 'terug' ben. Nog een beetje zwakjes maar ik kan alweer rondcrossen :Y) (naja in slowmotion versie dan :p ) Met wat geluk zit ik morgen alweer in het zadel!
????
???? mrt 10 '07
Wat heb je gedaan dan? Van paard gevallen ???
Ayasha
Ayasha mrt 10 '07
was het maar sylli ;)Nee, ben paar daagjes ziek geweest :)
????
???? mrt 10 '07
Maar gelukkig weer aan de beterende hand zo te horen :)
Ayasha
Ayasha mrt 10 '07
Sylli ja, gelukkig wel, jammer dat ik nog steeds ongeveer 20 uur van de 24 slaap. En het is nu niet zo dat slapen de meest boeiende sport is.
IkBen
IkBen mrt 10 '07
Als het een schoonheidsslaapje is hoeft het niet echt bezwaarlijk te zijn he?
Ayasha
Ayasha mrt 10 '07
veel schoonheidsslaapje zit er niet in IkBen, van al dat liggen word mijn rug erg stijf en dat is het laatste wat ik kan gebruiken... ;)Een schoonheidsslaapje is een uurtje oid, ik heb eerder een schoonheidswakkerzijn'tje ^o)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '07
Tegenwoordig heb je een mooie quota optie die bij je inbox staat. Kun je mooi zien hoeveel er nog in je inbox staan.
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki