Loading...
nl

Er is er een jarig!!!

Lena
Lena jun 14 '08
Van harte HiddenWings met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst!
Delen:
Thomas A
Thomas A jun 14 '08
Ja mijn lieve, dan ik jou ook maar even feliciteren, al doe ik dat dan wel via jouw eigen pc, terwijl jij naast mij staat af te drogen.............hi

dikke knuffel van je lief!!!
Lena
Lena jun 14 '08
afdrogen??
als je jarig bent hoef je niets te doen de hele dag!! wink
en je wordt alleen maar geknuffeld!
Thomas A
Thomas A jun 14 '08
O jeetje Lena!! ja daar zeg je zo wat.......... maar goed ik ben druk met het eten voor straks. Je hebt verder wel gelijk hoor dus ga ik maar weer met haar knuffelen. Sowieso een fantastische bezigheid!!!!
Thomas A
Thomas A jun 14 '08
Nu staat mijn lief de knoflook te persen: en ik zit op mijn gat!

Dank je wel lieve Lena, voor je felicitaties! Ik ga er een leuk dagje van maken, al is het NOOIT mooi weer op 14 juni!

De 1e visite komt zo binnenvallen. Ik heb de taart gesneden, de thee is klaar en de barbeque staat klaar in de schuur.

Dagdag, ik ga maar verder met zenuwachtig zijn. XXX Hiddenwings oftewel Helma.
Claire
Claire jun 14 '08
Helma,gefeliciteerd met met je verjaardag. En ook al komt de regen met bakken de hemel uitvallen, dat binnen de zon mag schijnen. Een hele fijne dag toegewenst.

Verjaren is vergaren.
Met wijsheid en geduld.
Dingen om te bewaren.
Tot het leven is vervuld.
gast
gast jun 14 '08
Hé Helma, gefeliciteerd meid! Laat je maar lekker verwennen. En die regen....ach ja, de zon komt ook vanzelf wel weer. En het is beide goed voor de plantjes wink
Lena
Lena jun 14 '08
nou dat wordt lekker eten denk ik, winkThomas mag zijn best doen!
admin
admin jun 14 '08
Gefeliciteerd Helma!

Dikke kus en een zonnetje voor jou

inneke
inneke jun 14 '08
proficiat!!!!!! kom helemaal in de sfeer als ik jullie berichtjes over knoflook en taarten lees smile
sarina
sarina jun 14 '08
Ha Hiddenwings, van harte gefeliciteerd! En jij natuurlijk ook Thomas! Zal wel een heerlijk feestje worden zo te lezen! Een fijne dag toegewenst, xxx Sarina.
Claire
Claire jun 14 '08
[quote=Thomas .......... maar goed ik ben druk met het eten voor straks.
(volgend bericht).... en nu staat mijn lief de knoflook te persen; en ik zit op mijn gat!!.....[/quote]

Vraag mij af wat jouw rol is Thomas, druk zijn met het eten.
Ik krijg sterk het idee dat hier het nuttigen van eten bedoeld wordt. laugh

Maar ja, hoe was het spreekwoord alweer? De liefde van een man...... wink
Thomas A
Thomas A jun 14 '08
Ha Claire, nou er was nog onder mijn naam ingelogd, maar de tweede reactie was van Helma/Hiddenwings.
Het is een beetje zo dat ik erg graag kook en hoe meer zielen hoe meer........... Maar ja toch een kern van waarheid hoor: ik ben gek op lekker eten, maar niet te beroerd om dat zelf te bereiden.
liesanne
liesanne jun 14 '08
het kan nog net.......

van harte gefeliciteerd! <:)
Claire
Claire jun 15 '08
Origineel bericht van: Thomas A
Ha Claire, nou er was nog onder mijn naam ingelogd, maar de tweede reactie was van Helma/Hiddenwings.
Het is een beetje zo dat ik erg graag kook en hoe meer zielen hoe meer........... Maar ja toch een kern van waarheid hoor: ik ben gek op lekker eten, maar niet te beroerd om dat zelf te bereiden.

Oke oke ... verkeerde interpretatie ....blij dat het misverstand door jou uit de weg gewerkt is..... laughZag het trouwens helemaal voor me.... grin
Was overigens maar een plagerijtje van mij kant hoor! wink

Maar ... het was zeker een gezellige dag.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '08
Beetje laat, maar alsnog van harte!
Acheliah
Acheliah jun 15 '08
Van mijn kant ook gefeliciteerd ook ik ben een beetje te laat
Helma
Helma jun 17 '08
Lieve mensen, allen alsnog hartelijk dank voor alle lieve felicitaties! Ik kan jullie zeggen, ik heb in geen jaren zo'n leuke verjaardag gehad! Alle mensen om mij heen waar ik van houd: en als er zowat 30 man zit te zingen voor je, in de woonkamer, nou dan weet je wel wat er door een mens heen kan gaan! Echt fantastisch! Ik zal deze dag niet gauw vergeten.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki