Loading...
nl

uitslag examen kids

Helma
Helma jun 27 '09
Van harte gefeliciteerd Lena en Liesanne! Spannende weken zijn dit toch.

Mijn jongste zit in haar actieweek, a.s. maandag de laatste toets voor Natuur en Techniek. Daar staat ze een vijf voor, dus we hebben weer een leuk project dit weekend.

Afgelopen week was het project hier in huis Godsdienst. Daar stond ze een 4 voor, en die telt als twee onvoldoendes! Ook godsdienst is een examenvak. Ik heb de tien geboden er zowat letterlijk ingestampt deze week, en het verhaal van Mozes in zijn mandje, aan het hof van de farao en in de woestijn. Ik weet weer precies welke plagen er toen schijnbaar waren. Wat een onzin staat er in zo'n boek, verschrikkelijk! En dan hangt het dus daar vanaf of ze overgaat of niet. Wat een spanning voel ik bij de jongste. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat de regels in het boek van godsdienst niet mijn regels zijn, en dat ze deze pil maar even moet slikken, ook al is onze visie anders. Daar was ze het helemaal mee eens.

Ik kwam gister uit het werk en vroeg: hoe ging je toets? en ze zei breed lachend: vet goed!
ik ben trots op haar, of ze nu over gaat of niet. Volgende week donderdag krijgt ze haar rapport. Ik zal haar maar eens flink verwennen daarna, wat het ook zijn zal...
Lena
Lena jun 27 '09
en zo is dat helma lekker verwennen zo af en toe wink
lau heeft het examen jaar over gedaan maar heeft haar ook goed gedaan.. ook op haar school moet godsdienst voldoende zijn smile

wat fijn dat ze een goed gevoel had over haar toets..
nou nog even doorbijten tot donderdag..
dan de uitslag..echt spannend ja
donderdag hebben wij de diploma uitreiking..
en zit de school periode erop...
weer een nieuwe fase in...
admin
admin jun 28 '09
Niets zo fijn als door je moeder verwend te worden!
Fijn dat het zo goed ging.
Nu maandag nog, ik zal duimen!
Fatna
Fatna jun 28 '09
Origineel bericht van: Helma
Van harte gefeliciteerd Lena en Liesanne! Spannende weken zijn dit toch.

Mijn jongste zit in haar actieweek, a.s. maandag de laatste toets voor Natuur en Techniek. Daar staat ze een vijf voor, dus we hebben weer een leuk project dit weekend.

Afgelopen week was het project hier in huis Godsdienst. Daar stond ze een 4 voor, en die telt als twee onvoldoendes! Ook godsdienst is een examenvak. Ik heb de tien geboden er zowat letterlijk ingestampt deze week, en het verhaal van Mozes in zijn mandje, aan het hof van de farao en in de woestijn. Ik weet weer precies welke plagen er toen schijnbaar waren. Wat een onzin staat er in zo'n boek, verschrikkelijk! En dan hangt het dus daar vanaf of ze overgaat of niet. Wat een spanning voel ik bij de jongste. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat de regels in het boek van godsdienst niet mijn regels zijn, en dat ze deze pil maar even moet slikken, ook al is onze visie anders. Daar was ze het helemaal mee eens.

Ik kwam gister uit het werk en vroeg: hoe ging je toets? en ze zei breed lachend: vet goed!
ik ben trots op haar, of ze nu over gaat of niet. Volgende week donderdag krijgt ze haar rapport. Ik zal haar maar eens flink verwennen daarna, wat het ook zijn zal...


confused
Lena
Lena jul 4 '09
donderdag avond was de diploma uitreiking...
was een feestje op zich..het zit er op ..wat fijn...
smile
admin
admin jul 4 '09
Gefeliciteerd Lena.
Lena
Lena jul 4 '09
thank you

voor mij geen middelbare school meer thuis
en nu weer een nieuwe fase...in het leven
2 volwassen kinderen
Lena
Lena jul 4 '09
Origineel bericht van: Helma
Volgende week donderdag krijgt ze haar rapport. Ik zal haar maar eens flink verwennen daarna, wat het ook zijn zal...


helma hoe is bij jou gegaan?
admin
admin jul 4 '09
Quote:
@larapinta wat is het ook spannend voor de 2e keer niet?

ze gaat voor de hbo-v opleiding..ze heeft er hard voor geknokt haar profiel vakken waren niet makkelijk,maar ze heeft er nu alle vertrouwen in...


Quote:
voor mij geen middelbare school meer thuis
en nu weer een nieuwe fase...in het leven
2 volwassen kinderen


Inderdaad, Lena, een nieuwe fase!! Vond ik ook dat mijn zoon vorig jaar naar het middelbaar ging. Nu alweer het tweede leerjaar en mijn dochter doet het derde leerjaar.

Toendertijd zullen mijn ouders het vást wel spannend hebben gevonden ... hahaha ... twee dcohters die voor de tweede keer hun examen moesten halen. Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij niet meer voor de geest staat blush

Dus je dochter gaat de zorg in,, goede keus wink

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 4 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Helma
Volgende week donderdag krijgt ze haar rapport. Ik zal haar maar eens flink verwennen daarna, wat het ook zijn zal...


helma hoe is bij jou gegaan?


Daar ben ik ook benieuwd naar smile
Lena
Lena jul 4 '09

Inderdaad, Lena, een nieuwe fase!! Vond ik ook dat mijn zoon vorig jaar naar het middelbaar ging. Nu alweer het tweede leerjaar en mijn dochter doet het derde leerjaar.

Dus je dochter gaat de zorg in,, goede keus wink

Liefs,
Marjan

mijn huidig partner zei ooit toen ze de brugklas ingingen..
je zal zien hoe snel deze jaren voorbij gaan..
en je denkt nog een keer 5 jaar..
maar het is waar, die middelbare school is omgevlogen..
ja ik hoop dat ze haar draai gaat vinden een hbo is toch ook aanpoten...
mijn zoon is vorig jaar pabo en na 2 maanden er mee stoppen en daarna een baantje te hebben gehad ook weer tot een nieuwe conclusie gekomen hij gaat sph doen..ben ook voor hem heel benieuwd of hij op de goede plek beland
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki