Loading...
nl

uitslag examen kids

admin
admin jun 30 '08
Ha ha , ik had afgelopen vrijdag dus ook de diploma-uitreiking van mijn oudste zoon.
Toen ik zo al die panters op dat podium zag staan had ik wel zoiets van: "volgens mij zijn deze kinderen veel verder als ik op die leeftijd was".
Vervolgens vroeg een heer waar ik langs heen wilde floepen voor een foto, : "Wil je erlangs meisje? Kom maar gauw, dan kun je ook je diploma halen...."LOLOLOL.
I rest my case,ik zal er altijd als een tiener uitzien laugh

Geeft wel een trots gevoel hoor!
Nogmaals gefeliciteerd Lena, je dochter komt er wel, nu is het even zuur maar het is maar een jaar.
Jammer dat kinderen dat op die leeftijd nog niet zo beseffen, die zien zo'n jaar als een eeuwigheid.
Lena
Lena jun 30 '08
misschien maar goed ook dat ze het nog zo zien,de wereld ligt nog aan hun voeten.
voor ons lijkt de tijd toch steeds sneller te gaan, in ieder geval voor mij ook(komt dit omdat je al wat ouder bent)??
jij ook nog gefeliciteerd(heerlijk gevoel is het),en ja ze zijn al heel wijs!

zo te zien kun je zelf zo weer terug in de schoolbanken, wat zou jij nog willen leren??
het uiterlijk heb je in ieder geval mee laugh
admin
admin jul 1 '08
Ja een babyface, lol.
Wat ik zou willen leren? Alles en eigenlijk ook niets smile
Ik vind het achteraf wel jammer dat ik nooit heb doorgeleerd, ik had graag de verpleging ingegaan, maar op mijn 18e lokten de guldens en het uitgaansleven teveel.

Ja de tijd vliegt echt wel, hoe ouder je wordt hou harder het gaat.
Lena
Lena jul 1 '08
heb ze;f og wel een poging gewaagd vorig jaar,maar ze dachten dat werken en leren toch problematisch zou zijn,jammer want er zijn er genoeg die wel zo verder komen ondanks hun leeftijd.

ach misschien het verkeerde moment smile

jammer dat ik die baby face niet heb dan was ik er misschien wel doorheen gekomen laugh
gast
gast jul 1 '08
In de zorg voor verstandelijk beperkte mensen zijn ze maar wat blij met oudere mensen hoor Lena. En daar kun je ook een kans krijgen om een opleiding te doen. I.i.g. bij de instelling waar ik gewerkt heb.
Lena
Lena jul 3 '08
gelukkig heb ik geleerd om een heleboel geduld te hebben in dit leven smile
probeer meer mee te gaan van wat er komt......
acceptatie van wat Is
Lena
Lena mei 18 '09
nou vandaag was het zover
een nieuwe ronde een nieuwe kans smile

lau is begonnen met haar examens...
vandaag nl....
morgen wiskunde...
blijft spannend hoor...
Eruan
Eruan mei 18 '09
Wens haar veel succes! En jij natuurlijk ook een beetje succes, met de examenstres als moeder... wink
gast
gast mei 18 '09
Wens haar maar heel veel succes van mij laugh
admin
admin mei 18 '09
Succes! Als ze last heeft met slapen doe dan eens een paar druppels Lavendelolie (etherische olie) op haar kussen (twee drie druppels is voldoende. Dan slaapt ze heerlijk ontspannen en kan ze er lekker fris tegenaan!
Richie Richard
Richie Richard mei 18 '09
Ik ben vandaag ook begonnen met mijn examens.. Nederlands zeg je? Een havo'er dus.

Ik had vandaag tekenen (ofwel beeldende vakken, was ongelovelijk simpel.. niet te geloven..)
En Natuurkunde (Ook te simpel voor woorden, waar zit het addertje?)

Morgen heb ik nederlands, overmorgen heb ik engels dacht ik. En dan maandag, wiskunde en dinsdag economie..

Ja, ik ben een VMBO-TLer tongue

Maar ik snap niet waarom het zo gigantisch simpel is..
Emuca
Emuca mei 18 '09
VWO begint ook altijd met Nederlands hoor wink

Het ene examen is makkelijker dan het ander... maar dat kan het addertje zijn... +0 norm... wink
Lena
Lena mei 19 '09
nou denzil sterkte hoor..
zo te lezen gaat het je niet te moeilijk worden..
Lena
Lena mei 19 '09
gast en karin..
niet makkelijk hoor..maar heb haar succes gewenst...
vandaag wiskunde...
kwam niet zo goed thuis...
frown
Lena
Lena mei 19 '09
ja angel...
dat wordt heel spannend in dit geval
Lena
Lena jun 3 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Ik ben vandaag ook begonnen met mijn examens.. Nederlands zeg je? Een havo'er dus.

Ik had vandaag tekenen (ofwel beeldende vakken, was ongelovelijk simpel.. niet te geloven..)
En Natuurkunde (Ook te simpel voor woorden, waar zit het addertje?)

Morgen heb ik nederlands, overmorgen heb ik engels dacht ik. En dan maandag, wiskunde en dinsdag economie..

Ja, ik ben een VMBO-TLer tongue

Maar ik snap niet waarom het zo gigantisch simpel is..

nou gelukkig het zit erop smileen nu vakantie..denk je dat je het gered hebt?
krijg jij de uitslag ook pas de 18e?
Lena
Lena jun 3 '09
voor mijn dochter zit het erop...
elk examen viel erg zwaar...
nu nog wachten tot de 18e.....
admin
admin jun 4 '09
Spannend!
Beschermengel
Beschermengel jun 4 '09

Heel spannend! succes iedereen!
admin
admin jun 4 '09
Ik wens iedereen veel succes! Zowel de examenkandidaten als degene die 'over' moeten gaan naar het volgend schooljaar!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420