Loading...
nl

Rara van wie zijn deze ogen

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '08
haha, te makkelijk dus smile
Ayasha
Ayasha jun 12 '08
Die is idd erg makkelijk...Met robbie Williams zou ik nog geen beschuitje willen eten als hij de laatste vent op aarde was := Arrogante ... laugh(nee ben niet zo'n fan van em)
gast
gast jun 12 '08
gast
gast jun 12 '08
Origineel bericht van: kath
Met robbie Williams zou ik nog geen beschuitje willen eten als hij de laatste vent op aarde was := Arrogante ... laugh(nee ben niet zo'n fan van em)

Ik snap helemaal wat je bedoeld Kath. Ik dacht er net zo over maar ben van mening veranderd toen ik wat beter naar zijn teksten ging luisteren.
Zou nog geen beschuitje met hem willen eten hoor, ben al getrouwd wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '08
Pim Fortuyn
gast
gast jun 12 '08
Ookal zo makkelijk!
Wel een man om nooit te vergeten.
Lena
Lena jun 12 '08
ja heel bijzonder,mijn dochter zat mee te kijken en wist dat het robbie was :D,dus het was niet mijn idee!!!

trouwens zou die dhr v van der graaf al vrij zijn??
vond de moord echt heel bizar!
gast
gast jun 12 '08
Stukje van de site waar ik de foto van had:

Het is op 6 mei zes jaar geleden dat Pim Fortuyn in koelen bloede op het mediapark in Hilversum werd vermoord. Door deze buitengewoon laffe daad werd de Nederlandse democratie in het diepst van haar hart geraakt. Dat de moordenaar er met twaalf jaar gevangenisstraf afkwam, mag op zijn minst opmerkelijk worden genoemd. Dat een delinquent gewoon zijn burgerrechten behoudt en als raadsman gevangenen kan bijstaan, en zelfs andere partijen mag aanklagen, is helemaal een gotspé! Het geeft aan dat ons juridische systeem van geen kant deugt.

Deze week was de moordenaar van Pim Fortuyn, Volkert van der Graaf, weer eens in het nieuws. Hij heeft De Telegraaf aangeklaagd, naar aanleiding van een publicatie in het dagblad in juli 2006, over de betrokkenheid van de milieuactivist bij de moord op een milieuambtenaar in Nunspeet, Chris van den Werken. Van der Graaf ontkent met de moord te maken te hebben, hoewel er al jaren geruchten circuleren over zijn betrokkenheid bij deze zaak.

De vraag is wanneer Van der Graaf uit de gevangenis komt. Met twaalf jaar gevangenisstraf zou dat in mei 2014 zijn. Waarschijnlijker is dat hij strafvermindering krijgt, wegens ‘goed gedrag’ en dus in 2012 weer naar buiten mag. Of dit zal gebeuren is de grote vraag. De columniste Pamela Hemelrijk schreef al in mei 2002 in haar column ‘Wie heeft er belang bij’ dat de moordenaar mogelijkerwijs een vrijgeleide naar het buitenland zal krijgen.

Waarschijnlijk zal de Nederlandse overheid geen risico willen nemen om Volkert in Nederland vrij te laten. De milieuactivist heeft waarschijnlijk geen dag meer te leven, als hij op vrije voeten komt. Het is aannemelijker dat Van der Graaf in een soort van Protection Programme komt, een andere identiteit krijgt aangemeten en door plastische chirurgie een andere kop krijgt. De kans is niet groot dat Van der Graaf ooit nog als vrij man in de openbaarheid in Nederland verschijnt!

PimFortuyn.com

April 2008
gast
gast jun 12 '08
Er zijn maar weinig mensen in de geschiedenis van Nederland geweest die zoveel los maakte bij de bevolking.
Anne
Anne jun 12 '08
Je mog toch ook zegen wat je bij de ogen voelde tongue
De eerste paar ogen..die van robbie bleken te zijn.... ik vind het geen mooie ogen..ze stralen haat uit en angst...gemeen. Zowiezo vind ik robbie niet een heel geweldig persoon omdat ik dit altijd voel als ik fotos plaatjes van hem ziet.
Lena
Lena jun 12 '08
ja en daarom maar vermoord!hij werd te populair alle politieke partijen hadden het nakijken, waren er verkiezingen toen geweest......wil niet zeggen of dat zo goed voor ons geweest was,maar hij had wel een eerlijke kans gehad.
voor mijn gevoeld komt die mr van der graaf wel eerder vrij en als beloning een enkeltje bestemming onbekend,maar ja is maar een gevoel.
Lena
Lena jun 12 '08
geloof dat hij ook niet zo,n leuk verleden had.
gast
gast jun 12 '08
Als iedereen met een niet zo leuk verleden nu één mens neerknalt dan zijn we gelijk van een overbevolkingsprobleem af wink
Lena
Lena jun 12 '08
volgens mij wordt het wel een heel dun volkje laugh
Lena
Lena jun 13 '08
komen er nog nieuwe ogen smile?
gast
gast jun 13 '08
liesanne
liesanne jun 13 '08
gast
gast jun 13 '08
Ja haha, die was wel weer heel erg makkelijk. Het valt niet mee om een paar goede ogen te vinden op internet.
gast
gast jun 13 '08
Ayasha
Ayasha jun 13 '08
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: kath
Met robbie Williams zou ik nog geen beschuitje willen eten als hij de laatste vent op aarde was := Arrogante ... laugh(nee ben niet zo'n fan van em)

Ik snap helemaal wat je bedoeld Kath. Ik dacht er net zo over maar ben van mening veranderd toen ik wat beter naar zijn teksten ging luisteren.
Zou nog geen beschuitje met hem willen eten hoor, ben al getrouwd wink

Ik ben hem pas gaan verafschuwen na een aantal van zijn walgelijke clips waarin hij zich als een halve god neer zet. En dat in vrijwel al zijn clips. En zijn teksten vind ik ook niet dat...Want ik hoorde hem eerst enorm graag zingen maar nu..Ik zet de radio af als ik hem hoor laughMaar ach, ieder zijn mening! En maar goed! Er zullen er beslist zat zijn die mijn groep(en) niet graag horen! laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420