Loading...
nl

Leren Loslaten en Leren voor Mijzelf op te komen

Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Ik ken dat gevoel dat instanties niet naar je willen luisteren
Lieve Dieneke..
Opnieuw bid ik, dat instanties jou eens serieus gaan nemen, en slachtoffers daadwerkelijk de steun bieden die ze nodig hebben.

Dat daders aangepakt worden en de straf krijgen die ze verdienen.

Laat alles los Dieneke en drijf op de wind, hij zal je brengen waar je moet zijn..

Echte Liefde blijft altijd bestaan....Echte Liefde is leven.

Echte liefde is Waarheid, en als je in de Waarheid bent is echte liefde voor jou.

Jij zal snel in de waarheid komen, en echte liefde komt op je pad.

Je zult liefdevol behandeld worden, begrepen en aanvaard...
Mensen zullen van je houden, omdat je een goed mens bent.
Ze zullen gaan zien dat jij onschuldig bent....en alles er aan hebt gedaan omdat te laten zien..

Ze zullen de dader veroordelen, waardoor jij rust krijgt...

En acceptatie, er komt een mooie tijd voor je aan...veel waarheid licht en liefde...

Veel waardering en erkenning, je hebt dat allemaal verdiend.
Kortom harmonie voor jou.

Dag
Paradijs.
Acheliah
Acheliah jul 18 '08
Je bent een lieve schat echt. Ik ga alles loslaten

Heel veel liefs Dieneke
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Goedzo...

Goedzo...

Paradijs..
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 18 '08
Hai Dieneke,
Excuus voor mijn late reactie hoor, ik zal even tussen de regels door reageren op dit eerdere bericht van jou.

Origineel bericht van: mama4ever
Ik weet dat ik de moeite waard ben maar waarom heb ik dan steeds het gevoel dat mannen/vrouwen daar anders over denken kijk mijn vriend accepteerd mij zoals ik ben maar andere niet.

Tussen accepteren en houden van zit nog en heel erg groot verchil! Neem jij genoegen met zo weinig in liefde ontvangen mooi mens? Wellicht mag je nu eindelijk openstaan voor echte liefde, innerlijke liefde. Zorg voor de aardigheid eens even niet en kijk dan nog eens of men je lief heeft en hoe men je liefheeft. Zie je, liefde mag er gewoon zijn, dat hoef je echt niet eerst te verdienen.

Ik maak wel eens een geintje maar de meeste doen heel afwijzend net of ik een enge ziekte heb grof gezegd. Maakt het dan zo'n verschil hoe iemand er uit ziet. Ik ben niet mager en ja ik moet nodig naar de tandarts (door eerste zwangerschap tanden verrot) voor de rest is er niks mis met mij. mss heb je wel gelijk en moet ik het me niet aan trekken ik vindt mijzelf bijzonder aardig en dat siert me.

Dit vind ik zo super wat je hier schrijft, daar laat je zoveel van je innerlijke kracht mee zien. Als ik jou in het dagelijks leven zou tegenkomen en je dit tegen me zou zeggen dan denk ik direct, tjee wat leuk mens die zegt het gewoon, wat heerlijk, die geeft om zichzelf, wat mooi.

Ik heb altijd wel een praatje met iemand is het niet met de buschauffeur dan wel met iemand in de trein bijvoorbeeld. De meiden die bij mijn oudste dochter zitten vinden mij ook relaxd dus dat zit wel goed. Ik moet idd meer zelf vertrouwen uitstralen en hebben dan zouden ze me meer respecteren. Maar begin de laatste tijd (ondanks alles) weer vrolijk te worden en een beetje veel de oude vrolijke, lieve Dien kan tenminste weer lachen.

En daar ben ik blij om, want ik heb het gevoel dat jij soms toch nog niet helemaal ziet hoe mooi je eigenlijk bent en dat mensen die jouw schoonheid met jou willen delen, daar echt wel moeite voor mogen doen. Ontvangen Dien, trek het gewoon naar je toe en houd moeilijke mensen met allerlei eindeloze problemen een beetje buiten,ga op je handen zitten en zeg niets. Kijk alleen, want voor je het weet slorpt het je op en ben jij de goeie lieve hulp. Natuurlijk het maakt dat jij je niet alleen voelt met de dingen waar je zelf mee zit, maar punt is dat een aantal mensen om je heen daar helemaal geen oor voor hebben omdat ze veel te veel met zichzelf bezig zijn. De hepende hand wordt nogal eens gebeten hoor, als een puber die zich afzet tegen zijn/haar ouders wink

Ik weet niet of jij er iets aan hebt, maar er is niets mis mee als we eens zeggen ´het spijt me echt, ik heb nu even geen tijd´ of kritisch doorvragen ´wat vind je daarvan, wat ik je zo juist verteld heb´ of waarom reageer je zo vervelend naar mij?´, integendeel. De reactie van de ander kan verassend of enorm schrikken zijn.

Ik vind het iig heel verhelderend om te zien wat er gebeurd in de (vriendschaps)relatie die je deelt..

Ik ben trouwens blij dat je hier bent gebleven.

Liefs,

Pacho

XXX
Acheliah
Acheliah jul 18 '08
Dank je wel meis tja ik kan jullie toch niet missen (ben ik bang)
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 18 '08
Origineel bericht van: mama4ever
Dank je wel meis tja ik kan jullie toch niet missen (ben ik bang)

grin
Acheliah
Acheliah jul 18 '08
wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 18 '08
Je kon ons toch niet loslaten dinie? wink
Acheliah
Acheliah jul 18 '08
Jullie niet mijn verleden gelukkig wel wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services