Loading...
nl

Leren Loslaten en Leren voor Mijzelf op te komen

Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 10 '08
´That´s the spirit´ Dieneke, dat is de kracht die je wel degelijk in je hebt en mag laten stralen. Je bent een waardevol mens en het gaat er niet om wát je bent, maar wie je bent, een waardevolle ziel die haar weg in groei mag vervolgen. Grenzen aan geven is aan jezelf en anderen laten zien dat je de moeite waard bent. Het geluk is iets dat je gewoon naar je toe mag halen, schroom je niet.

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

Pacho
Acheliah
Acheliah jul 10 '08
Ik weet dat ik de moeite waard ben maar waarom heb ik dan steeds het gevoel dat mannen/vrouwen daar anders over denken kijk mijn vriend accepteerd mij zoals ik ben maar andere niet. Ik maak wel eens een geintje maar de meeste doen heel afwijzend net of ik een enge ziekte heb grof gezegd. Maakt het dan zo'n verschil hoe iemand er uit ziet. Ik ben niet mager en ja ik moet nodig naar de tandarts (door eerste zwangerschap tanden verrot) voor de rest is er niks mis met mij. mss heb je wel gelijk en moet ik het me niet aan trekken ik vindt mijzelf bijzonder aardig en dat siert me. Ik heb altijd wel een praatje met iemand is het niet met de buschauffeur dan wel met iemand in de trein bijvoorbeeld. De meiden die bij mijn oudste dochter zitten vinden mij ook relaxd dus dat zit wel goed. Ik moet idd meer zelf vertrouwen uitstralen en hebben dan zouden ze me meer respecteren. Maar begin de laatste tijd (ondanks alles) weer vrolijk te worden en een beetje veel de oude vrolijke, lieve Dien kan tenminste weer lachen.

XXX
Acheliah
Acheliah jul 14 '08
Ik heb het vandaag weer eens ff heel moeilijk met mijzelf. Ik heb een foto gevonden van mijn twee jongens. Ik voel me al de hele dag verdrietig en moet veel huilen. Ik ga hier niet zielig doen want zo wil ik niet overkomen maar ik mis ze gewoon vreselijk. Laatste keer dat ik ze zag was 13 februari 2008. Ik heb net foto's zitten bekijken van vroeger hoe goed ze eruit zagen jezus. Wanneer gaat dit eindelijk stoppen mijn oudste dochter gisteren gezien pfff was hartstikke gezellig maar op afstand. Ik wil geen afstands moeder zijn. Ik ga straks een vijver achter maken ff mijn gedachten verzetten. Beetje mijn tuin opknappen. Ja dat ga ik doen

XXX Dieneke
Maryssa
Maryssa jul 14 '08
Lieve schat,

Dat is ook heel moeilijk allemaal. Ik wens voor jou dat er een eind aan komt en ze jou daarboven een beetje steun geven. Ik brand in ieder geval een kaarsje voor je vanavond en stuur je een hele dikke digitale knuffel. Je bent een bijzonder en lief mens. Niet vergeten hoor!
Sterkte Dieneke!

Liefs Floor
Acheliah
Acheliah jul 15 '08
Maryssa

Bedankt voor je lieve woorden. Ja er moet nu een eind aankomen. Morgen naar het postkantoor er is een aangetekende brief aangekomen van de raad voor kinderenbescherming. Ik kom te dicht bij de waarheid dus moet ik uit de ouderlijke macht gezet worden nou geloof me ik verzet me met hand en tand. Ik weet zeker als ik al die aangiftes had kunnen doen die ik moest doen ommijn kinderen te beschermen en de voogdes had haar werk goed gedaan (zoals aangifte tegen mijn ex toen hij mij via haar en haar bedreigde) dan had ik mijn kinderen allang terug nee nu loop ze zielig te doen. Iemand heeft haar foto op internet gezet en nu is ze (zogenaamd) getraumatiseerd (weet ze gelijk wat ze mijn kinderen aangedaan heeft). Ik strijd voor het beste van mijn kinderen maar heb sterk het gevoel dat het vechten is tegen een hele dikke muur. Alle mensen die ik van vroeger ken zeggen nee dien jij was een goeie moeder het was je ex niet jij. Ja maak dat de rechter wijs. Die neemt alleen aan wat jeugdzorg zegt.

Maar toch bedankt voor je lieve woorden, ze geven de kracht te vechten voor het beste voor mijn kinderen. (en dat is niet in een pleeggezin waar ze geslagen worden) Is het al niet erg genoeg dat ik ze tegen mijn ex heb moeten beschermen en dat ik ze niet tegen die pleeggezinnen kan beschermen. Sorry ik vindt het niet gek dat mensen door draaien en gekke dingen gaan doen (al keur ik het niet goed) ze drijven deze mensen tot wanhoop.

Heel Veel Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah jul 16 '08
7 oktober moet ik op de rechtbank komen dan gaan ze een poging wagen mij uit de ouderlijke macht te gooien.

XXX Dieneke
Acheliah
Acheliah jul 17 '08
Hallo

Ik heb er over nagedacht en ik denk dat ik me tijdelijk mss wel voorgoed terug ga trekken. Ik heb het enorm goed naar me zin gehad op deze site en jullie hebben me door hele moeilijke tijden heen getrokken. Ik heb leuke tijden gekend maar ook zware tijden en ik weet dat de strijd met nog lang niet gestreden is. Ik ben sterk maar nog niet sterk genoeg omdat ik bij iedereen nog steeds het gevoel heb het nog steeds niet goed te doen. Laatst stond de politie aan de deur omdat mijn lieve Cindy op de container was gesprongen en via de schuur pleitte was gegaan. Hij heeft naar een marokaanse jongen gehapt en dat mag niet. Maar wat ik wilde zeggen is dat de politie vroeg aan mij of hij en zij (ze waren met z'n drieën) binnen mochten komen en ik zei met mijn domme kop ja (ze kwamen niet eens voor de hond maar checken wie er bij mij allemaal binnen zaten) dus ik had ze gewoon niet binnen moeten laten. (zei ook die vrouw die mij helpt). Ander voorbeeld Bad-Boy stond laatst aan de deur met een gestolen fiets of ik die wilde kopen ipv nee te zeggen en donder op zei ik ik heb geen geld. Terwijl ik hem niet aan mijn deur wil hebben want hij is diegene die mijn dochter hard-drugs heeft gegeven. (hij zit er trouwens zelf ook aan). Wat ik ook doe het is nooit goed. Mijnhuis ziet er nu goed uit maar ik weet dat dat komt door mijn echte vrienden (zijn er maar een paar) en niet omdat ik het zelf 100% kan. (het gaat beter dat wel). Ik weet dat ik niet voldoende kan bijdragen aan deze site dus ik ga mijn vleugels uitslaan.

Het allerbeste Dieneke
admin
admin jul 17 '08
Elke bijdrage hoe klein ook is meer dan welkom Dieneke smile
Jammer dat je gaat, ik zal je missen.
Ik wil je veel geluk toewensen voor de toekomst, en wie weet kom je nog wel eens neuzelen hier.

Heel veel liefs,

Karin
Acheliah
Acheliah jul 17 '08
Ik zal jullie ook vreselijk missen en mochten jullie hyves hebben kom maar eens een keer rond neuzen op mijn site wie weet ontmoeten we elkaar daar wel.
Maryssa
Maryssa jul 17 '08
Lieve Dieneke,

Als je het gevoel hebt dat je tijdelijk of voorgoed afstand moet nemen van Merudi dan is dat iets wat je moet volgen. Ik denk dat je zeker wat te bieden hebt en dat veel mensen je hier waarderen. Ik zal je missen en wens je heel veel geluk, liefde en warmte voor de toekomst.

Liefs Maryssa
Lena
Lena jul 17 '08
Dieneke als dit je besluit is
dan wens ik je alle goeds toe, en dat het je goed gaat,met alles wat je onderneemt.
Acheliah
Acheliah jul 17 '08
Dank jullie allemaal Ik heb heel veel van jullie geleerd en zal jullie zeker missen confusedIk wens jullie het allerbeste, veel geluk en liefde maar vooral kracht toe. Maar ik denk dat mijn tijd hier gekomen is. Vindt het heel erg jammer zo.

Heel Veel Liefs en Geluk Dieneke
Lena
Lena jul 17 '08
Beste Dieneke
we leren allemaal hoe dan ook!
en als je het jammer vind blijf je gewoon toch lekker! smile
Thomas A
Thomas A jul 17 '08
Jeetje Dinie! Dat je niet stil hebt gestaan moge een ieder hier duidelijk zijn. Ga je weg en kom weer eens langs als je iets te delen hebt.

goeds voor jou.........
gast
gast jul 17 '08
Alle goeds voor jou Dinie. Ik hoop dat je vanaf nu minder obstakels tegen komt op je pad want die heb je wel genoeg gehad.
Acheliah
Acheliah jul 17 '08
Eerste opstakel het is uit tussen mij en mijn vriend,
gast
gast jul 17 '08
Is dat een obstakel of juist het weg vallen van een obstakel? Het is maar net hoe je het bekijkt denk ik.
Acheliah
Acheliah jul 17 '08
Voor mij was hij geen opstakel maar iemand waar ik vreselijk van hield. Maar ook ik moet verder dus zal me er bij neer leggen. Ik hoop alleen dat hij beseft dat hij genoeg van me houdt om terug te komen en anders ben ik een maatjuh kwijt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '08
Volgens mij heet dit topic "Leren loslaten en leren voor mijzelf op te komen". Misschien is dit wel jouw moeilijkste les in het leren los te laten en voor jezelf op te komen. Laat hem dus ook los, want dat is tenstlotte de les waarom je zelf gevraagd hebt.
Acheliah
Acheliah jul 18 '08
Met loslaten heb ik tegenwoordig niet zoveel moeite meer alleen voor mijzelf opkomen ik heb het gevoel steeds meer mond dood gemaakt te worden door instanties Maar weet je als je van iemand houdt is het pijnlijk als hij zegt ik hou ook van jou maar voor je eigen best wil laat ik je los. (hij hield dus wel degelijk van me)Toch? Soms is houden van ook loslaten en ja het doet pijn heel veel pijn.

XXX
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske