Loading...
nl

Leren Loslaten en Leren voor Mijzelf op te komen

Acheliah
Acheliah jun 13 '08
Fijn hebben ze mijn dochter aangerand. GVD GVD GVD Kut besloten internaat. En jullie vinden het gek dat ik gek wordt. Ik kook van woede ik ben blij dat ze bij mij niet veilig zat ivm mijn ex partner en dat ze daar wel veilig zit Grr. Ik ontplof zowat. Het wordt een tijd dat ik een site ga openen tegen jeugdzorg en tegen dit soort praktijken. Sorrt moest het ff kwijt.

XXX
Acheliah
Acheliah jun 15 '08
Ik ben 4 juni gevallen met twee bananendozen in de hand. In de eerste plaats leek er niets aan de hand maar mijn knie werd steeds dikker. Dus vrijdag toch maar ff laten kijken wat blijkt ik heb mijn kniebanden uitgerekt. Verdorrie mijn knie is twee keer zo dik. Ik heb van het weekend veel moeten lopen dus ik heb nu veel pijn. Ik denk dat ik vandaag maar met het knietje op de bank gaat leggen. Bassie zou zeggen (Ik heb ook altijd pech)

XXX
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
Volgens mijn advocaat zal het moeilijk worden mijn kinderen terug te laten komen omdat het er 6 zijn. Of dat dat een reden zou moeten zijn ik ken meer gezinnen met zoveel kinderen. Luister mijn kinderen zijn op basis van mijn agressieve expartner afgenomen, en op bassis van gebakken lucht. Mij werd alles in mijn schoenen geschoven. Of een niet opgeruimd tuintje opweegt tegen een moederliefde. Moeder die haar kinderen om de dag douchte maar dagelijks waste, die elke morgen om 7 uur opstond om te zorgen dat de twee oudste om 8 uur naar school gingen en de twee daaronder om half 9, die hulp aanvaarde daar waar het moeilijk ging, die altijd buiten was om met haar kinderen te spelen, die de afwas liet staan om haar kind drie keer borstvoeding te geven op één ochtend (dus geen structuur had omdat dochtertje belangrijker was), die de stofzuiger liet staan omdat ze één van de jongens moest troosten, die elk weekend bij de huisartsenpost zat omdat haar zoontje verging van de pijn (had een waterbreuk dus één opgezette bal wat zeer pijnlijk is en wat volgens de husarts kwam door mishandeling maar later achteraf bleek door een erfelijkheids factor), die als een kindje van de trap gevallen was bij de huisarts aanklopte omdat zij zich zorgen maakte (waarvan de huisarts zei ze heeft hem van de trap gegooid)(of ik dan bij de huisarts aan zou kloppen), die als haar ex weer eens tegen de kinderen tekeer ging haar eigen angst opzij zette en in de aanval ging met haar ex en wekenlang ruzie riskeerde met alle gevolgen van dien, die ervoor zorgde dat ondanks alle agressie de kinderen van mij veel liefde mee kregen, die s'avonds met alle kinderen aan het knuffelen en stoeien was, die nooit moeilijk deed als ze wakker werd van haar kinderen al was het nog zo vroeg s'ochtends, die ruzie oploste door met de kinderen te praten en ze sorry lieten zeggen tegen elkaar, die leerde dat liefde voor elkaar belangrijker was dan een PLAYSTATION is dat zo'n slechte moeder JA DAN BEN IK EEN SLECHTE MOEDER.
inneke
inneke jun 17 '08
Ja Dinie, mensen maken heel snel een verhaal van de stukjes die ze (denken te) zien. Jouw huisarts dacht ongetwijfeld je kinderen te helpen omdat hij zijn conclusies trok adhv wat hij meende te herkennen als verwaarlozing en mishandeling.
Ik hoop dat je niet bent gaan geloven dat je een slechte moeder bent. Ik geloof het in ieder geval niet.
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
Nee meis ik geloof het niet krijg van oude vrienden steeds meer singalen dat ik wel een goeie moeder was/ben en ja de huisarts had idd twijfels en weet ik wat nog meer maar ziekenhuizen en huisartsenposten niet dus hij had zijn ogen en oren beter moeten gebruiken ipv elke avond aan de drank gaan omdat zijn vrouw wilde scheiden. Hij heeft zover ik weet drie slachtoffers op zijn naam staan met dodelijke afloop en mss nog wel meer wat ik niet weet.

XXX
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
Ik krijg steeds te horen dat ik ze terug krijg en dat dat niet met hun 18de jaar is pfff gelukkig dat scheeld enorm. Ik krijg oook steeds het tijdsbestek door door ik blijf knokken. Ik noem express geen jaar of jaren want mss kan iemand mij er meer over vertellen en wil diegene geen pap in de mond geven.

XXX
Acheliah
Acheliah jun 20 '08
Ze gaan me uit de ouderlijke macht gooien en zoals ik al zei het rapport staat vol met leugens. Mijn dochter heeft iets vreselijks meegemaakt en ik zou het volgens de raportage geweten hebben maar niet hebben durven zeggen omdat ik vreselijk bang was van mijn ex partner :@ Ik kan je verzekeren dat als ik het zou hebben geweten ik geen 4 kinderen bij hem zou hebben maar 1 ondanks dat ik geen spijt hem van mijn kinderen maar wel van mijn relatie met hem. Het moet niet gekker worden al die leugens. En ja ik moet natuurlijk mijn onschuld weer eens bewijzen ne hun hoeven niet eens te bewijzen dat ik schuldig ben. Ik krijg vandaag misschien de raportage en ik durf het niet eens te lezen. Ik wordt langzaam gek knettergek.

XXX
Acheliah
Acheliah jun 29 '08
Het moet nu helemaal niet gekker worden de ene leugen na de andere staat in het rapport. Ooit wel eens een babij van 1,5 zwaar verwaarloosd, zwaar mishandeld en misbruikt nou ik ook niet maar dat staat er wel. Met het rapport van de kinderarts waarin pleegmoeder haar fijn uitlegt wat voor een moeder ik wel niet was laat ik nu net het andere rapport hebben waarin staat dat zei één op één het verhaal overgenomen heeft van de pleegmoeder en dat ze haar excuses wel 1000 maal aanbood. Maar dat schrijven ze er niet in. Grrrr En dan nog zeggen dat ik geen cappeciteiten hebt om een goeie moeder te zijn. Ook mijn ex is het hier mee eens die kl..tz.k heeft ons jaren geterorriseerd en dan druk ik mij zachtjes uit. Er lopen twee vette aangifte's tegen hem en zo één mag mee beslissen en houden hem het hand boven het hoofd. Ik heb mijn beroep misgelopen ipv een goeie moeder had ik beter crimineel kunnen worden die mogen meer, krijgen meer voor elkaar wel eens gehoord van brutale hebben de halve wereld nou dat slaat hier wel op. Kinderen hebben een terug val na moeder te hebben gezien, (zouden ze dan toch van hun moeder houden)

XXX
Acheliah
Acheliah jul 3 '08
Ik ben dinsdag op de rechtbank geweest. Ik had papieren bij die ik wilde afgeven aan de rechtbank maar ze wilde dat ik eerst ging zitten en de gezinsvoogd stak van wal. Ze haalde een hoop onzin uit de kast wat niet te toetsen was dus ik haakte er direct op in. En veegde alle leugens zo van tafel het moet maar eens af gelopen zijn met lasteren over mij. De rechter leek eindelijk eens een keer naar me te luisteren ipv mij de mond te snoeren maar zei ze je moet wel stoppen met wgbo (zeker want die komen te dicht bij) Mijn advocaat had het erover dat we maar twee kanten opkonden een internaat of terug naar huis. Ik kreeeg de indruk dat mijn advocaat zich niet erg hard maakte dus ik ga na de uitspraak van de rechter in hoger beroep. Niks internaat niks compromie's ik heb niks verkeerds gedaan het waren andere die mijn kinderen iets aan deed niet ik (o.a mijn ex)De rechter gaf ook toe dat er veel nadelige dingen stonden in het AMK dossiers over mijn ex en niet over mij. Ik ga dus op zoek naar een andere advocaat eentje die zich wel kan vinden in de terug keer naar huis van mijn kinderen. Mijn kinderen horen bij mij niet bij vreemde mensen die slaan om ze iets te leren Grrrr. Ja mijn twee zonen zitten in een pleeggezin die slaat (mijn zoontje kreeg klappen tegen zijn hoofd aan terwijl hij epilepsie heeft) Mijn oudste zoontje die er het eerst zat kreeg drie harde kletsen op zijn blote kont dat hij drie uur heeft gehuild (zijn zusje was erbij. (ik heb dit de gezinsvoogd verteld en wat doet ze ze plaatst er twee andere kinderen van mij) mijn jongste dochtertje zat onder de blauwe plekken zie: http://nl.netlog.com/mama4ever66 bij clans vermoedelijke mishandeling.
De pleegmoeder had tegen de kinderarts leugens over mij verteld en dan druk ik mij heel zachtjes uit. Nu blijkt het verhaal één op één aangenomen te zijn en bood de kinderarts haar excuses aan want zo zei ze dit had ze nooit mogen doen. Mijn jongste zoontje zit bij twee lesbieënes en daar weet ik eigenlijk heel weinig vanaf dus oordeel ook niet. Mijn oudste wil niets liever naar huis want ze weet dat ik een goeie moeder ben. Ik blijf doorvechten maar als jullie je handtekening willen zetten bij netlog dat mag ik weet alleen niet of je dan geregistreed moeten zijn moet je maar ff kijken. Nou lieverds vrijdag weer een rechtzaak. En dan zal dit damentje haar mondje weer eens open doen. En stoppen met wgbo wie verbied mij een instelling in te schakkelen die de waarheid op tafel gooid. Niemand toch mooi zo.

XXX
Maryssa
Maryssa jul 3 '08
Heel goed dat je op bent gekomen tegen leugens die er verteld worden over jou! Het is een keer klaar als mensen dat blijven doen. Wat een moeilijke situatie waar je in zit!

Ik hoop dat de waarheid snel aan het licht komt en er gerechtigheid zal zijn. Ik hoop dat je het opbrengt om positief te blijven denken al is dat moeilijk als er tegenslagen zijn.

Veel sterkte, kracht en licht voor jou
Acheliah
Acheliah jul 3 '08
Maryssa wat een mooie naam trouwens Ja meis ik doe mijn best positief te blijven denken. Maar als er gezegt wordt door een pleegouder dat je je kindje zwaar verwaarloosd heb en zwaar mishandeld en misbruikt zakt de moed je diep in de schoenen gelukkig weet ik van mijzelf dat ik dat mijn kinderen nooit aan zal doen. En gelukkig weet die kinderarts het nu ook anders zou er een aangifte liggen tegen mij en die ligt er niet (omdat het niet waar is). Maar gelukkig heeft die kinderarts mij geschreven en haar excuses aan geboden en dat ze dit nooit hadden mogen doen ik kreeg dus het rapport van de eerste keer (waar een deel van ontbrak) en daarna het echte rapport waar niks uit ontbrak dus ze hebben bij jeugdzorg moedswillig de waarheid achter gehouden. En zo zijn er meer leugens één en al bagger dat kan ik je verzekeren. Maar door de mensen die wel in mij geloven mijn dank is zeer groot en idd er komt een tijd dat het zijn vruchten gaat afwerpen geloof me.

XXX
Acheliah
Acheliah jul 3 '08
Hallo allemaal Nu wordt het helemaal te gek. Mijn oudste zoon heeft gisteren al zijn broertjes en zusje gezien behalve de oudste, zijn 3 jaar jongere broertje had een bult op zijn hoofd wat die pleegvader gedaan bleek te hebben met zijn vuist zo vertelde mijn één na oudste tegen zijn papa.(de jongen met de bult) Ik vroeg aan mijn oudste slaat hij vaak nou zei de oudste zodra de twee jongens (er zitten er twee van mij in het pleeggezin) druk worden begint hij te meppen nu ben ik het dus helemaal zat en volgen er sancties. Morgen rechtzaak en geloof me maar dat deze Dame d'r mondje eens haar fijn open ga doen geloof me die rechter zit morgen stijf in haar stoel geloof mij maar !!! Mijn kinderen worden onder de hoede van jeugdzorg mishandeld PFFF hoe gek kun je het maken bij mij zaten ze niet veilig (zogenaamd) ben blij dat ze daar wel veilig zitten (niet dus) Sorry moest het ff kwijt.

XXX
Lena
Lena jul 4 '08
hoop dat dit stopt,wat een narigheid ook voor je kinderen frown
Acheliah
Acheliah jul 5 '08
Ik ook want dit moet idd stoppen. maandag ga ik aangifte doen tegen die fam. ben het nu meer dan zat. Ik sloeg mijn kinderen nooit en die pleegouders doen niks anders bij mijn kinderen. Eerst Mijn oudste zoon, toen de middelste nu de één na oudste en mijn jongste dochtertje en allemaal hadden ze daarbij letsel. Dit moet stoppen en wel meteen.

XXX
Maryssa
Maryssa jul 5 '08
Hallo Dinie,

Maar wordt dat letsel bij de kinderen dan niet opgemerkt door Bureau Jeugdzorg / kinderbescherming? Na plaatsing in een pleeggezin wordt er toch nog wel begeleid? Ik kan me daar echt kwaad over maken dat dit kan verdorie. Aangifte doen inderdaad want dit kan echt niet! Sterkte lieverd en x
Acheliah
Acheliah jul 5 '08
Dank je mop ja ze worden onder de hoede van jeugdzorg mishandeld het is idd iet som je vreselijk boos om te maken. Pleegouders zien tegenwoordig alleen maar money en gescreend wordt er allang niet meer pedo's, mensen uit de bajes het kan allemaal pleegouders worden dus ook verkrachters, drank verslaafde ga zo door. Is trouwens in mei of juni nog op tv geweest dacht ik.

XXX
gast
gast jul 6 '08
Ja Dinie, en ze kunnen zelfs zelf ouder worden!
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 7 '08
Lieve mama4ever,

Loslaten is een modewoord, maar veel mensen weten niet precies wat dat is en hoe dat dan moet.Loslaten is helemaal niet altijd zo gemakkelijk, want dat betekend dat je iets in jezelf(en anderen) mag gaan accepteren of aanvaarden.

De dingen veranderen pas, als jij daadwerkelijk je voet in het zand zet en dit soort situaties leert te voorzien, leert te weren of te omzeilen.

Iets in jou wil de realiteit nog niet helemaal aanvaarden (begrijpelijk, maar probeer dat te zien in jezelf)en je wordt uitgedaagd boos te worden, grenzen aan te geven en te laten zien dat er met jou niet gespeeld mag worden. Dat doen mensen zoals je tegenkwam in je leven omdat ze (bewust of onbewust) voelen dat je eigenwaarde laag is. Er zit een patroon in, wat zich herhaalt vanaf je jeugd. Het is NU aan jou dat te doorbreken, het zal je zoveel energie gaan geven, de liefde voor jezelf vervullen.

In je reacties lees ik ook dat je verdedigend reageert. Heel logisch en begrijpenlijk, maar richt je niet op anderen. Niet zij, maar jij mag overtuigd raken van het feit dat wat er met je gebeurd is echt niet mag! Natuurlijk kun je dit delen en doe dat ook, maar besef dat anderen dit niet voor je op kunnen lossen, dat is echt aan jou door voor eens en voor altijd eens heel duidelijk je grenzen aan gaat geven. En jouw eigen ruimte leert beschermen.Het is een blijk aan liefde voor jezelf.

Jij hoeft niemand iets uit te leggen of te verklaren, stop daar onmiddelijk mee, want daarmee maak je jezelf voor de verkeerde mensen ondergeschikt en afhankelijk van anderen. Begrijp me niet verkeerd ik vind het heel krachtig als mensen kwetsbaar durven zijn, maar niet iedereen is dat waard. Accepteer naar jezelf dat je dit overkomt, maar dat JIJ er een actieve rol in hebt in Hoe je er mee om wilt gaan. Leer de juiste mensen om je heen te verzamelen. Doorbreek het patroon van iedereen vertrouwen, naar, niet meer iedereen te vertrouwen. Ja, ieder mens is goed, maar niet ieder mens is goed voor jou, dat is een belangrijk onderscheid.

Zet je stok in het zand en zeg eens wat vaker ´tot hier en niet verder´ besef dat jij degene bent die dat bepaald en laat daarmee zien hoe waardevol jij je leven vind.

Ik begrijp dat dit misschien niet gemakkelijk is om te lezen en ik begrijp dat je behoefte hebt aan een arm om je schouder en iemand die je even bij de hand neemt nu.

Een stevige arm geef ik je bij deze op afstand. Ook stuur ik je in gedachten de moed om jezelf op te pakken, te koesteren en je leven een gelukkige wending te geven. De eerste stap is moeilijk, maar je zult zien dat je meer invloed hebt op je leven dan je dacht (L).

In liefde,

Pacho
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 9 '08
... smirk
Acheliah
Acheliah jul 10 '08
Hallo Pacho

Sorry had niet gezien dat je hierop gereageert had. Toch weet ik dat je gelijk hebt en ik idd beter mijn grenzen aan moet geven. Ik doe dat in zekere maten al maar nog niet genoeg zeker niet naar mensen toe want die kunnen nog te makkelijk over mij heen walsen. Ik klap dicht zodra ik het voor mijzelf op moet nemen zo is die aanranding ook gebeurd) ik had gewoon keihard nee moeten zeggen en hem een draai rond zijn oren moeten geven. (ik zit er aan te denken om een assertiviteits curses te gaan volgen zodat ik meer en beter voor mijzelf op durf te komen). Ik ben al gelukkig wel zover dat ik alleen nog mensen in huis haal waarvan ik weet dat ze een bijdrage leveren aan mijn leven en niet dat ze mijn leven afbreken. Ik heb net een brief geschreven aan mijn vriend dat ik op de tweede plek wil staan en niet op de derde plek (op de eerste plek staat zijn zoontje) Kijk zolang zijn zoontje mijn eerste plek inneemt kan ik dat wel accepteren maar zodra iemand anders die plek inneemt ga ik steigeren dat weet hij want ik pik het niet meer. Ook ik ben belangrijk en dat mag hij mij laten zien en voelen. Mensen die mij een jaar geleden pijn hebben gedaan komen me nu zeggen dat ze respect voor mij hebben en dat ze van me houden en dat ik goed voor ze ben geweest. (beter berouw na de zonde als geen berouw). Mensen mogen nu weten dat ook ik er mag zijn al ben ik niet hoog opgeleid ik heb een hart van goud (soms te :))Bedankt voor je steunende woorden en ik ga er zeker iets mee doen. Al moet ik zeggen dat ik door deze site wel een stuk sterker ben geworden en meer inzicht heb gekregen en besefte ik hoe ik toen leefde ik dat niet meer wilde en heb er toen een punt achter gezet en ben nu heel gelukkig zonder zijn agressie (mis alleen mijn kinderen heel erg) Bedankt voor je steun, je kracht maar vooral je liefde.

XXX (L) terug Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske