Loading...
nl

Nieuw huis

admin
admin jun 11 '08
Over enkele weken ga ik verhuizen en zal ik daardoor de komende tijd minder aanwezig zijn.
Na mijn 4 maandjes bij KPN heb ik gezien dat internetaansluitingen overhuizen niet altijd goed gaat, dus ik hoop er maar het beste van.
Ik weet in ieder geval dat ik deze zomervakantie tussen de verfpotten zit smile
Delen:
dragon
dragon jun 11 '08
wat spannend!

Veel succes Karin!!!!
Lena
Lena jun 11 '08
is het een fijn huis,ben je er blij mee?
Acheliah
Acheliah jun 11 '08
Sterkte met verhuizen

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 11 '08
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je minder lang hoeft te verven dan ik. Success met klussen.
gast
gast jun 11 '08
Hé dat is super Karin! Is het een beetje wat je had willen hebben? Verfse.
admin
admin jun 12 '08
Het is exact wat ik in gedachten had en ja weer een huis met open haard, heerlijk! Houten vloeren en een tuin die bijna drie keer zo groot is.
Hele rustige wijk, veel groen en vlak bij de speciale school waar Tony en waarschijnlijk ook Thom met middelbaar onderwijs naar toe moeten.
De LOA heeft hier echt gewerkt!
liesanne
liesanne jun 12 '08
Dat klinkt goed Karin! Heel veel succes met klussen en verhuizen...
Mis jouw inbreng hier op het forum wel een beetje hoor wink
inneke
inneke jun 12 '08
Waaaauuuuw! Proficiat en veel inricht- en verfplezier!
Lena
Lena jun 12 '08
Origineel bericht van: Karin
Het is exact wat ik in gedachten had en ja weer een huis met open haard, heerlijk! Houten vloeren en een tuin die bijna drie keer zo groot is.
Hele rustige wijk, veel groen en vlak bij de speciale school waar Tony en waarschijnlijk ook Thom met middelbaar onderwijs naar toe moeten.
De LOA heeft hier echt gewerkt!

open haard ben wel een beetje jaloers LOA was het niet???
maar wat fijn voor je Karin!
gast
gast jun 12 '08
Super
admin
admin jun 13 '08
Das lief van je Liesanne.
Dank jullie wel allemaal, ik zie wel als een berg tegen de verhuizing op, een mens heeft zoveel rommel....
gast
gast jun 13 '08
Grijp je kans om een beetje puin te ruimen. Ik weet dat dat heel moeilijk is maar toch ben je daarna blij dat je het gedaan hebt. Wij hebben met onze laatste verhuizing ook weet niet wat allemaal weggegooid/weggegeven. Er lagen spullen in de kast die ik sinds de laatste verhuizing 9 jaar geleden niet meer gezien had. En het leuke is; je kan er ook anderen mee blij maken! Onze buurtjes hebben kweet niet wat van ons gekregen en ze waren er heel erg blij mee (hebben zelf ook geen vetpot). En natuurlijk naar de fancy fair in het verpleeghuis waar mijn vader toen woonde.
De berg lijkt ook altijd veel hoger als je er tegen op kijkt maar als je straks de top bereikt hebt zal je zien dat het best mee valt. Succes in iedergeval.
Thomas A
Thomas A jun 13 '08
jeetje wat gaaf Karin. Er verandert veel in jouw leven momenteel, wel heel positief lijkt het!
admin
admin jun 14 '08
Waanzinnig veel Thomas, ik kan het af en toe echt niet bijbenen.
Niet alleen op maatschappelijk vlak maar ook in het spirituele mag ik in de achtbaan voorop!
Positief jazeker, en zo niet dan kan ik het positieve toch wel snel zien gelukkig.
Life is a witch and than you fly wink
Grunie
Grunie jun 14 '08
wat Thomas zegt, dacht ik ook. Lekker allemaal positieve veranderingen in je leven! Geniet er vooral van! je hebt er hard genoeg voor 'gewerkt'.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki