Loading...
nl

Droom Gezwel

Bert39
Bert39 jun 10 '08
Hoi,

Ik ben al eerder geregistreerd geweest onder "HCJ" maar kan helaas niet inloggen met een tijdelijk paswoord, vandaar maar een nieuw account.

Nu heb ik een vraag waarvan ik hoop dat iemand een antwoord heeft.

In de ochtend droomde ik dat ik mijn eigen gezicht zag vanaf de achterkant. Op mijn wang zat, ongeveer ten hoogte van het oorlel een groot gezwel.

Het zag er allemaal niet onsmakelijk uit of vies of wat dan ook, maar vond het wel vreemd en omdat het knap realistisch leek, heeft het een diepe indruk gemaakt.

Hopelijk dat iemand de betekenis weet?

Bedankt en groeten,
Bert39
Delen:
proost
proost jun 12 '08
Beste Bert,

Vreemd dat je je hoofd van achteren ziet met iets op je wang.
Als je je achterkant ziet in een droom kan dat iets te maken hebben met wat achter je, in het verleden, ligt, terwijl het nog opzij bij je hoofd aanwezig is.
Bert39
Bert39 jun 13 '08
Beste Proost,

Waarschijnlijk is het een 'ouder' iets wat nog niet helemaal achter me ligt, maar toch nog een bepaalde rol in mijn leven speelt.

Symbolisch denk ik dat een gezwel iets is wat vol zit met 'iets' wat er nog 'uit' moet, daarom zit het aan de zijkant .Het is het niet iets nieuws, maar reeds langer aanwezig, wat verwerkt of opgelost moet worden, vandaar dat het aan de zijkant zit en ik er van achter tegenaan kijk.

Bedankt voor je antwoord.

Groeten,
Bert

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki