Loading...
nl

Nederland - Italië 3-0!!!

Grunie
Grunie jun 18 '08
uh, tja, lieve mensen.... mijn vorige reactie was misschien een beetje verkeerd geschreven....het was namelijk mijn gevoel die ik uitsprak maar dat had ik er niet bijgezet. En ik had toch de indruk dat hier op het forum respect wordt opgebracht voor elkaars gevoelens en gedachtes. Maar goed, dat had ik er niet bijgezet, waarvoor excuses.
Ik wil er eigenlijk nog wel wat aan toevoegen zonder de bedoeling er een discussie over aan te zwengelen. Gewoon omdat het mijn gevoel is. Direct na de wedstrijd Ned-Italië had ik het gevoel: dit was niet de laatste keer: Nederland speelt nog een keer tegen Italië.
Ben benieuwd of het écht zo zal gaan. En don't worry als het niet zo is, zal ik het hardst om mijzelf lachen.
Een poll opzetten misschien?? of is dat olie op het vuur shocked
Acheliah
Acheliah jun 18 '08
IK heb gisteren op tv horen vertellen dat ze tegen italië moeten dus vandaar dat ik dat schreef

XXX
Lena
Lena jun 19 '08
LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.

Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.

Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt. "We zijn allemaal aangeslagen", zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland.

Boulahrouz blijft wel deel uit maken van de selectie van het Nederlands elftal. Dat zei bondscoach Marco van Basten donderdag in een persconferentie.

Vrijheid

Van Basten sprak met de speler over de situatie. "Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we proberen hem allemaal zo goed mogelijk te steunen. Toch moet de focus op een gegeven moment gericht zijn op Rusland. Dat begrijpt hij en dat wil hij ook."

Boulahrouz krijgt van de leiding van Oranje de vrijheid het hotel te verlaten wanneer hij wil. "Hij kan altijd naar zijn vrouw. Bovendien zullen er ook dingen geregeld moeten worden."

Complicaties

De verdediger verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.

Steun

Meerdere spelers van het Nederlands elftal hebben Khalid Boulahrouz en zijn vrouw de afgelopen dagen bezocht in het ziekenhuis. "Waar het kon hebben we hem gesteund", zei donderdag doelman en aanvoerder Edwin van der Sar.

LAUSANNE - Khalid Boulahrouz blijft deel uit maken van de selectie van het Nederlands elftal. Dat heeft bondscoach Marco van Basten donderdag gezegd.

De verdediger werd de afgelopen dagen getroffen door persoonlijk leed. Zijn donderdag in een ziekenhuis in Lausanne te vroeg geboren dochtertje overleed kort na de bevalling.

Nederland speelt zaterdag op het EK in Basel de kwartfinale tegen Rusland. Boulahrouz is daarvoor inzetbaar.

Steun

Van Basten sprak met de speler over de situatie. “Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we proberen hem allemaal zo goed mogelijk te steunen. Toch moet de focus op een gegeven moment gericht zijn op Rusland. Dat begrijpt hij en dat wil hij ook.”

Boulahrouz krijgt van de leiding van Oranje de vrijheid het hotel te verlaten wanneer hij wil. “Hij kan altijd naar zijn vrouw. Bovendien zullen er ook dingen geregeld moeten worden.”

Van Basten zei dat het hier ging om de “essentiële zaken” in het leven. “Dat realiseren we ons allemaal heel goed. Boulahrouz heeft zelf gezegd dat hij het een plaats heeft gegeven. Hij heeft iedereen bedankt voor de steun. Ik vind dat hij dat heel volwassen heeft gedaan.”
Acheliah
Acheliah jun 19 '08
Ik wens Khalid Boulahrouz heel veel sterkte met dit zware verlies. Heel veel steun, kracht, licht en liefde van mijn kant uit voor het kindje, zijn vrouw en Khalid Boulahrouz.

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '08
Khalid veel sterkte en zeker zijn vrouw ook. Verschrikkelijk dat zoiets gebeurd. En echt een team dat er staat, want als je al die gezichten op de TV zag. Ze waren echt allemaal ontdaan hiervan.
Acheliah
Acheliah jun 20 '08
Uit solidariteit voor deze speler en zijn verlies heeft iedereen in mijn msn lijst een (so) bal weggezet voor zijn naam mss een leuk idee om dat verder door te geven.

Eergisteren is het dochtertje van Khalid Boulahrouz overleden. Het dochtertje van de oranje-speler werd afgelopen woensdag te vroeg geboren. Zet een bal (so) voor je naam uit respect voor khalid en zijn familie. stuur door !!!! Copieër dit en stuur naar iedereen in je lijst.

XXX
Lena
Lena jun 20 '08
iemand een idee hoe het morgen afloopt tegen Rusland,gaan we winnen???
Acheliah
Acheliah jun 20 '08
Echt wel 3-1 denk ik voor Nederland

XXX
Lena
Lena jun 21 '08
helaas het is net het omgekeerde!!
maar eerlijk is eerlijk wat speelde Rusland goed. smile
Acheliah
Acheliah jun 22 '08
Echt jonge ze komen nooit verder dan de halve finale sto... hollanders. Grrrrr ach ja gelukkig is het maar een spel.

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '08
Eerlijk is eerlijk, nederland heeft terecht verloren. Ze speelden gewoon te slecht. Erg jammer, maar hiddink en zijn team heeft verdiend gewonnen.
Acheliah
Acheliah jun 23 '08
Is ook zo ze speelden behoorlijk slecht als ze hadden gespeelt zoals die vorige wedstrijden dan hadden we zeker een kans gemaakt.

XXX
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske