Loading...
nl

Nederland - Italië 3-0!!!

Ayasha
Ayasha jun 16 '08
Lena lieve meid, als mensen in hun waarde laten zoveel belangrijker is dan voetbal voor jou, waarom dan dat bericht? winkBovendien ben ik blij zat dat Belgie niet op elke post dezelfde match uit zend laughOver onzinnig gesproken.

Ik heb het ook over het algemeen, quote me letterlijk waar ik zeg "lena jij moet niet beweren dat nederland al kampioen is" Dan mag je nog meer commentaar geven van mij. Voor dat je dat gevonden hebt, heb je geen enkel recht om me daar op aan te vallen of te veroordelen wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '08
Ik wist wel dat je dacht dat Nederland kampioen wordt Kath laugh. Want als je kampioen wordt, mag je ook naast je schoenen lopen wink.
Lena
Lena jun 17 '08
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: kath
Origineel bericht van: Lena10
[quote=kath]Lena: Ik heb geen Idee welke landen meedoen aan het EK maar ben er van overtuigd dat er betere landen zijn. Feit dat Nederland de arrogantie heeft zo overtuigd te zijn van zichzelf dat ze nu al denken te gaan winnen, zou wel eens het feit kunnen zijn dat hen de das om gaat doen winkGezien jij al geen betere ploeg kan bedenken dan nederland... winkTerwijl, voor zover ik weet, Nederland niet tot de absolute wereldtop behoord.

hoe kun je nou er van overtuigd zijn als je geen idee hebt wie meedoen dit EK?
als je niet weet hoe de andere landen spelen kun je er ook niet over oordelen,wie op dit moment goed speelt en wie slecht.
hoe kom je erbij dat NL de arrogantie heeft om te gaan winnen,kijk je wel eens na afloop van een wedstrijd??? het commentaar van spelers zelf???
en waarom zou ik geen ander land kunnen benoemen??
spijt me Kath je bent slecht geinformeerd blijkbaar ,weet niet waar jou info vandaan komt??
de wereldtop doet op dit moment ook niet helemaal mee want het is een EK,dus een gedeelte van die wereldtop doet mee.
wink

als je nou even de moeite nam verder te lezen zag je dat het me echt niet genoeg interesseerd om me over te informeren. Na een paar toevalsontmoetingen met een aantal spelers (zowel belgisch als nederlandse) ben ik er van overtuigd dat het arrogante zakken zijn. Bovendien, ging het niet vooral om de spelers, maar om het volkje. Dat nu al zo overtuigd van zichzelf dat zelfs op een forum, degene die er tegen in gaat, met de hele bende besprongen word. Ik kom daarbij omdat hier na match een gezegd word "we worden kampioen" en het feit dat je nu zo in de aanval schiet enkel omdat ik zeg dat nederland volgens mij niet wint. Het leven is een gok, en dat is mijn gok, wie ben jij om te zeggen dat het fout is als je zélf de uitkomst nog niet weet?

Mijn info komt vanuit mijn eigen gevoel en koppie. Als de nederlanders dat koppie nu eens wat meer zouden gebruiken, zouden we deze discussie niet moeten hebben. laughWant dan waren ze realistisch genoeg om zich te bedenken dat de kans dat ze verliezen minstens zo groot is, als de kans dat ze gaan winnen.

als je het zo weinig interesseert, waarom dan een oordeel?:ze worden geen kampioen!
ze zijn arrogant ik kan het weten!na een toevallige ontmoeting!
jouw mensen kennis is dan groot misschien???(misschien zijn ze prive wel heel aardig in hun eigen omgeving,nogal een bot oordeel)
ja simpel een spel tussen 2 partijen is altijd fifthy/fifthy evenveel kans om te winnen,maar als je iets verder kijkt dan dat,maar ja jou intersseert het toch niet die voetbal kwaliteiten van spelers of landen?
dan is jouw oordeel ongegrond en is nergens op gebaseerd.(alleen dat het van jou allemaal niet hoeft)
oh ja alleen wat in jou koppie zit!(ze worden geen kampioen??)
en mij heb je niet horen beweren of ze kampioen worden of niet,en een aanval op jou???wie de bal kaatst krijgt hem terug toch??
verder als jij het helemaal niks vindt dat voetbal prima!
maar laat mensen in hun waarde dat is belangrijker dan voetbal wink
wink[/quote]

Origineel bericht van: kath
Lena lieve meid, als mensen in hun waarde laten zoveel belangrijker is dan voetbal voor jou, waarom dan dat bericht? winkBovendien ben ik blij zat dat Belgie niet op elke post dezelfde match uit zend laughOver onzinnig gesproken.

Ik heb het ook over het algemeen, quote me letterlijk waar ik zeg "lena jij moet niet beweren dat nederland al kampioen is" Dan mag je nog meer commentaar geven van mij. Voor dat je dat gevonden hebt, heb je geen enkel recht om me daar op aan te vallen of te veroordelen wink

niet letterlijk maar..........
Feit dat Nederland de arrogantie heeft zo overtuigd te zijn van zichzelf dat ze nu al denken te gaan winnen.uitspraak van jezelf Kath!volgens mij ben ik ook die Nederlander
voetbal en mensen in hun waarde laten gaan prima samen en wie zegt dat ik me druk maak smile
en wie veroordeelt wie nu hier op het forum!
en wie heeft het over jou aanvallen of veroordelen! wink
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
Frankrijk en Italië zijn vanavond afhankelijk van Nederland tegen Roemenië dat zegt toch wel iets over hun kwaliteiten. Ik hoop dat ze vanaaf niet express verliezen maar kan me ook voorstellen dat je niet tegen één van hun uit wil komen. Laten we ze allemaal een hart onder de riem steken

HUP HOLLAND HUP LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN.
Ayasha
Ayasha jun 17 '08
Nederland in het algemeen, wáár zie je dat ik jóu arrogant noem? Als men belgen dom noemt, voel ik me daar niet persoonlijk op aangevallen :+

Kortom: je eigen berichten steunen of niks behalve je persoonlijk aangesproken vóelen. En zeg nu zelf, daar kan ik weinig aan doen he?

Maar ik trek me bij deze terug uit een zinloze discussie. Kennelijk is het toch nog moeilijk om respect te hebben voor het feit dat niet iedereen staat te springen voor voetbal alleen maar omdat Nederland mee speelt, zeer jammer.
Lena
Lena jun 17 '08
Origineel bericht van: ...
Nederland in het algemeen, wáár zie je dat ik jóu arrogant noem? Als men belgen dom noemt, voel ik me daar niet persoonlijk op aangevallen :+

Kortom: je eigen berichten steunen of niks behalve je persoonlijk aangesproken vóelen. En zeg nu zelf, daar kan ik weinig aan doen he?

Maar ik trek me bij deze terug uit een zinloze discussie. Kennelijk is het toch nog moeilijk om respect te hebben voor het feit dat niet iedereen staat te springen voor voetbal alleen maar omdat Nederland mee speelt, zeer jammer.

dan heb je het kennelijk slecht begrepen!
fijn dat je mij in mijn waarde laat wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '08
En gaan we winnen vanavond?
Claire
Claire jun 17 '08
Origineel bericht van: NiMS
En gaan we winnen vanavond?

Natuurlijk gaan wij vanavond winnen!!!!!!!!!!! cool

Zeg ik dit uit arrogantie??? Misschien wel of om een beetje te stangen.........misschien wel beiden..... interpreteer maar zelf.

Ik zeg dat Nederland wint met 2-1. <:)

En misscien kan de geschillen nu bij gelegd worden... want medeforumleden,.... het is maar voetbal!!! Een spel, waar wellenswaar veel geld in omgaat, maar het is niet de moeite waard om zo'n ophef te maken. Kijk naar je irritatie en waar deze vandaan komt, zou ik zo zeggen.

Een sportieve groet, Claire.
JulienMoorrees
Ik denk gelijk spel. De toppers zullen waarschijnlijk niet op het veld staan dus Roemenie maakt vast wel kans. Tenslotte hebben ze ook steeds gelijkspel tegen Frankrijk en Italie gespeeld. Ik gok op een 1-1. Ik hoop natuurlijk op een vette winst laugh.
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
Ik denk 3-1 voor Nederland
Claire
Claire jun 17 '08
Origineel bericht van: NiMS
Ik denk gelijk spel. De toppers zullen waarschijnlijk niet op het veld staan dus Roemenie maakt vast wel kans. Tenslotte hebben ze ook steeds gelijkspel tegen Frankrijk en Italie gespeeld. Ik gok op een 1-1. Ik hoop natuurlijk op een vette winst laugh.

Laten wij er dan maar 4-1 van maken (jou vette winst en mijn arrogantie of naïviteit) laughlaughlaughcool

Alhoewel Nederland is al door naar de kwartfinale........ Italië, en Frankrkijk en Roemenië moeten zich nog plaatsen..... Wie van de drie..... Helaas moeten er twee afvallen en zal degene die het beste speelt doorgaan! <:) Spannend voor hun.... Hoop op een mooie wedstrijden waar normaal gevoetbald word zonder gesjoemel! Dat zij goed aangemoedigd worden door hun supporters en misschien hebben zij wat van de Nederlandse supporters geleerd, hoe ze moeten supporten laughlaughlaughlaughlaughcool

De knuppel moet maar even in het hoenderhok........ wink
Claire
Claire jun 17 '08
Hoorde net uit de mond van Peter de Vries dat de Nederlandse supporters een voorbeeld zijn en dat het voor werk o.a. de samenwerking tussen de politie zijn vruchten afwerpen. laugh

Een hoeraatje voor de Nederlandse supporters. wink

Vind ik trouwens ook van de Turkse supporters die in Nederland wonen en de straat opgingen toen Turkije won....
Lena
Lena jun 17 '08
dat het zgn b-elftal ook goed speelt is nog even afwachten, maar dat zijn toch ook goede spelers,dus misschien wel heel verassend. we hebben ons al geplaatst dus niets te verliezen.
roemenie moeten we kunnen hebben,en een gelijk spel is voor hun ook genoeg om door te gaan.maar denk wel dat roemenie ook voor de winst gaat net als nederland smile
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
2-0 voor Nederland Verliezen nou mooi niet. Te gek man eerste helft waardeloos tweede helft te gek. Zullen wel op hun kloten hebben gehad van Marco van Basten en zo hoort het ook. Alleen nou moeten ze tegen Italië dus gaat een zware dobber worden maar we staan achter de hollanders en wensen ze een warm hart toe en de beker hahaha

XXX
JulienMoorrees
Heel leuk om te zien dat we 23 goede spelers hebben in plaats van 11 laugh. En wat zijn de voetballers toch arrogant voor de camera. Ik heb nog nooit zulke rustige en realistische spelers gezien. Petje af voor de mentaliteit van de Nederlandse voetballers.
JulienMoorrees
Italië is Oranje ontzettend dankbaar voor de winst op Roemenië. Van te voren dachten de Italianen dat de Nederlanders het op een akkoordje zouden gooien met Roemenië om Italië en Frankrijk uit de EK te gooien. Dat noemden ze een biscotto (biscuit, maar ook dat twee groepen een akkoordje sluiten ten koste van de derde).

Maar die kwam niet. Oranje deed gewoon zijn plicht. Italië-trainer Donadoni had het al van te voren voorspeld. "Ik vertrouw op de sportiviteit van Van Basten". Italië viert feest en bedankt Oranje hartelijk. De twee voetbalcommentatoren tijdens de uitgezonden wedstrijd van Nederland tegen Roemenië waren natuurlijk hartstochtelijke Oranje-supporters. “Jammer, Van Persie mist de bal!”, “Kom op Nederlands publiek, moedig de spelers aan!” en “Het publiek fluit de Roemenen uit, daar hebben wij geen problemen mee”. De commentatoren boden zelfs hun excuses aan tegen de vele Roemeense immigranten die in Italië de wedstrijd volgden. “Het spijt ons voor jullie, maar als Italianen zijn we natuurlijk voor Nederland”. Heel Italië juichte om de goals van Huntelaar en Van Persie.

De reputatie van Nederland in Italië is gestegen. We zijn niet onbetrouwbaar en sluwe berekenaars, maar sportief en eerlijk. Veel Italianen hadden het van te voren niet durven hopen.
Acheliah
Acheliah jun 18 '08
Wat ik ook heel sportief vond waren de roemeense suppoters tussen de nederlandse supporters kennen fyenoorders en ajacieden enz een voorbeeld aan nemen

XXX
Phaser
Phaser jun 18 '08
Waarom zouden ze tegen Italië moeten?

Ze moeten eerst Zweden of Rusland aan de kant zetten.
Zweden een heel technische ploeg en Rusland tsja das Guusje he. En met hem weet je echt nooit mochten zij doorgaan.

Trouwens Italie moet nu tegen Spanje spelen, wat ook geen makkelijke klus wordt met het duo Torres - Villa voorin.

Ik denk dat het vooral uit de hoek van Spanje en Portugal gaat komen om Nederland van de titel af te houden.
Duitsers mag je nooit op voorhand afschrijven.

Nederland speelt totnogtoe het beste voetbal samen met Spanje, dat is een feit.
Dat ze Italië kunnen tegenkomen in de halve finales hebben ze enkel aan zichzelf te danken. Ik hoop dat Italië niet hun zwarte beest wordt wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 18 '08
Origineel bericht van: Phaser
Waarom zouden ze tegen Italië moeten?

Omdat ze gewoon de beste zijn smile. Maar italie haalt de volgende ronde niet hoor, dus het wordt gewoon Nederland - Spanje.
Phaser
Phaser jun 18 '08
Of Spanje - Zweden wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie