Loading...
nl

Nederland - Italië 3-0!!!

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '08
Origineel bericht van: liesanne
Nims, je zegt dat je het zelf prima vind om etiketjes te plakken, maar ik bemerk dat je er anderen wel op aanspreekt...dat volg ik niet helemaal......
Ik spreek diegene erop aan die vinden dat niemand etiketjes op mag plakken, maar zelf plakken totdat ze een ruwe tong hebben.

Dat vind ik gewoon hypocriet.
Ayasha
Ayasha jun 16 '08
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: liesanne
Nims, je zegt dat je het zelf prima vind om etiketjes te plakken, maar ik bemerk dat je er anderen wel op aanspreekt...dat volg ik niet helemaal......
Ik spreek diegene erop aan die vinden dat niemand etiketjes op mag plakken, maar zelf plakken totdat ze een ruwe tong hebben.

Dat vind ik gewoon hypocriet.

Lees eerst mijn bericht voor je me ook nog eens hypocriet noemt.
Jij moet leren dat, wie de bal kaatst, hem terug kan verwachten winkMijn etiketjes plakken is begonnen van het moment dat jij mij "een typische indigo" noemde. Terwijl jij zeker weet dat ik daar absoluut niet mee opgezet ben. winkIs voor mij hetzelfde als het voor jou zou zijn als ik je begon uit te schelden.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: kath
ik vind het alleen nog maar eens bewijzen dat je haast verplicht bent om te vinden dat het hele EK gebeuren super is. Terwijl er vast meer mensen zijn zoals ik, die het maar niets vinden. Maar owee als je dat zegt! Dat is zoals in de kerk beweren dat god niet bestaat!

Overdrijven kan je ook goed kath haha. Niemand verlangt dat jij het EK super vindt. Sterker nog, wij vinden het super en praten er over.

Jij vind het niets en begint het af te kraken en maar onzin te vinden. Dat is gewoon de omgekeerde wereld.

Dat is hetzelfde als op een paardrij forum roepen dat het zo zielig is voor die beesten dat ze maar misbruikt worden door al die mensen die er op gaan rijden en zelf te lui zijn om iets te presteren en alleen maar het paard laten werken. En dat alleen maar omdat ik paardrijden geen knal aanvindt.
JulienMoorrees

Lena dat kan, maar het kan ook dat je het een stel lullen vind die achter een bal aanrennen, bovendien zijn ze nog vreselijk arrogant ook!
Sorry lieve schat, maar jouw eerste etiketje is toch echt hier. Niet eens begonnen nadat ik jouw een indigo heb genoemd haha.
Ayasha
Ayasha jun 16 '08
Origineel bericht van: NiMS
ik vind het alleen nog maar eens bewijzen dat je haast verplicht bent om te vinden dat het hele EK gebeuren super is. Terwijl er vast meer mensen zijn zoals ik, die het maar niets vinden. Maar owee als je dat zegt! Dat is zoals in de kerk beweren dat god niet bestaat!

Overdrijven kan je ook goed kath haha. Niemand verlangt dat jij het EK super vindt. Sterker nog, wij vinden het super en praten er over.

Jij vind het niets en begint het af te kraken en maar onzin te vinden. Dat is gewoon de omgekeerde wereld.

Dat is hetzelfde als op een paardrij forum roepen dat het zo zielig is voor die beesten dat ze maar misbruikt worden door al die mensen die er op gaan rijden en zelf te lui zijn om iets te presteren en alleen maar het paard laten werken. En dat alleen maar omdat ik paardrijden geen knal aanvindt.

En dat zou je goed recht zijn in een topic over de sport alleen. Dat mag je ook gerust komen doen. winkAls je dat vind, is dat jouw zaak. Net als ik hier recht heb op mijn eigen mening, en als ik vind dat Voetbal zuigt. Dan mag ik dat zeggen, dat is het recht van vrije meningsuiting NiMS. En ik vind het nog leuker dat je mijn gevoelens nu ook nog eens overdreven vind. Ben je weer lief vandaag. winkBen nou eenmaal niet zó'n zwever. Ik ben een mens die in het paranormale geloofd. Geen paranormale die in de mensheid geloofd.

en dat is gebaseerd op eigen ervaring. Van die arrogantie. winkDaar kan ik niets aan doen.
JulienMoorrees
Wij hebben ook recht op onze mening dat wij het EK super fantastisch vinden.

En ik ben toch altijd lief wink. Dat weet je toch haha.

En paranormaal? Hoe aardser kan voetbal zijn laugh.
Ayasha
Ayasha jun 16 '08
dat ging over dat van die indigo. winkJij altijd lief? Sinds wanneer is dat veranderd? tongue

Inderdaad, maar ik mag toch wel zeggen dat ik dat niet vind? Vinden jullie het vreemd dat ik reageer als ik geen mening mag hebben en geven en jullie kennelijk wel? Jullie mogen het best goed en alles vinden. Mij geen probleem, als ik het maar k*t mag vinden.
JulienMoorrees
Naar het tweede EK-duel van het Nederlands elftal, afgelopen vrijdagavond tegen Frankrijk, hebben in totaal 11,2 miljoen Oranjefans gekeken. Het gaat hierbij om de optelsom van alle kijkers die zowel thuis als buitenshuis de verrichtingen van Oranje via televisie (minimaal 1 minuut) volgden. Dat meldt de NOS vandaag. “Met een bereik van 11,2 miljoen kijkers staat deze wedstrijd in de top 5 van meest bekeken wedstrijden van Oranje sinds 1989“, aldus een zegsman.

Het bereikgetal drukt uit hoeveel personen minstens iets van de wedstrijd, met een minimum van 1 minuut, hebben gezien. In de thuissituatie gaat het om 9,6 miljoen mensen.” Uit aanvullend onderzoek van de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek van de NPO blijkt nu dat de wedstrijd buitenshuis door nog eens 1,6 miljoen mensen is gevolgd. Dat kan zijn in bv. de kroeg, een vakantiehuisje, op het werk, e.d. Het totale bereik komt daarmee dus op 11,2 miljoen kijkers. Ter vergelijking: het bereik van de eerste Oranjewedstrijd tegen Italië op maandag 9 juni bedroeg 10,7 miljoen kijkers.”

Het bereikgetal van 11,2 miljoen moet niet worden verward met het gemiddelde kijkcijfer van 7,5 miljoen datzaterdagochtend al bekend was. Dat drukt het gemiddelde aantal kijkers uit dat vrijdagavond de gehele wedstrijd Nederland - Frankrijk thuis voor de buis heeft gevolgd.

11,2 miljoen das toch mooi haha.
JulienMoorrees
Jij altijd lief? Sinds wanneer is dat veranderd?

Dat is nooit veranderd smile.
Ayasha
Ayasha jun 16 '08
wink

Overigens, heb ik net ook een meisje gehoord, wiens verjaardag compleet vergeten is door die voetbal... : Dat vind ik onrespectvol en erg...Arme meid...En dat wilde ik dus ook zeggen met dat ze er "te" om doen. Ik zeg het waarschijnlijk ook een beetje bruut maar hmz...Ik ben nu eenmaal bruut :=
JulienMoorrees
Oh ja, geef voetbal maar weer de schuld. Dat meisje heeft gewoon geen vrienden, en schuift het nu maar op de voetbal. Lekker makkelijk weer hoor tongue.
Ayasha
Ayasha jun 16 '08
*grijnst*

Ze zal toch vast wel familie hebben? laugh
Ach...Het zij zo. Ik ga bedje in, heb morgen maatschappelijke probleemstellingen (opvoeding) en cijfertjes om me druk om te maken! Truste hier!
Claire
Claire jun 16 '08

Claire: ik heb het je ze nog niet na zien doen. Iedereen kan en mag een slechte dag hebben. Al sta je op de olympische spelen, ze zijn boven al mensen.

Tja Kath, zij kunnen mij maar niet beter op het veld zetten of in het doel... dan is het huilen crymet de pet op. Heb mijn kwaliteiten hierin al eerder beschreven.... Ieder zijn talent niet waar? winkEn..... zijn wij niet allemaal mens onder mensen waarin alle facetten van het leven zichtbaar wordt? laughWat ik hier al voorbij zie komen........ <:) alleen al over voetballen .......
admin
admin jun 16 '08
Dat wil ik best doen, je roept maar.
Grunie
Grunie jun 16 '08
't is net het echte leven hier! Heerlijk!
Acheliah
Acheliah jun 16 '08
Idd Kath Nederland heeft 50% om te winnen of te verliezen. Ik ben geen grote voetbal fan maar Nederland zie ik nu eenmaal graag voetballen zeker op EK en WK en ahum Ajax maar dan alleen in belangrijke wedstrijden.

XXX
Lena
Lena jun 16 '08
Origineel bericht van: Lena10
Lena: Ik heb geen Idee welke landen meedoen aan het EK maar ben er van overtuigd dat er betere landen zijn. Feit dat Nederland de arrogantie heeft zo overtuigd te zijn van zichzelf dat ze nu al denken te gaan winnen, zou wel eens het feit kunnen zijn dat hen de das om gaat doen winkGezien jij al geen betere ploeg kan bedenken dan nederland... winkTerwijl, voor zover ik weet, Nederland niet tot de absolute wereldtop behoord.

hoe kun je nou er van overtuigd zijn als je geen idee hebt wie meedoen dit EK?
als je niet weet hoe de andere landen spelen kun je er ook niet over oordelen,wie op dit moment goed speelt en wie slecht.
hoe kom je erbij dat NL de arrogantie heeft om te gaan winnen,kijk je wel eens na afloop van een wedstrijd??? het commentaar van spelers zelf???
en waarom zou ik geen ander land kunnen benoemen??
spijt me Kath je bent slecht geinformeerd blijkbaar ,weet niet waar jou info vandaan komt??
de wereldtop doet op dit moment ook niet helemaal mee want het is een EK,dus een gedeelte van die wereldtop doet mee.
wink

als je nou even de moeite nam verder te lezen zag je dat het me echt niet genoeg interesseerd om me over te informeren. Na een paar toevalsontmoetingen met een aantal spelers (zowel belgisch als nederlandse) ben ik er van overtuigd dat het arrogante zakken zijn. Bovendien, ging het niet vooral om de spelers, maar om het volkje. Dat nu al zo overtuigd van zichzelf dat zelfs op een forum, degene die er tegen in gaat, met de hele bende besprongen word. Ik kom daarbij omdat hier na match een gezegd word "we worden kampioen" en het feit dat je nu zo in de aanval schiet enkel omdat ik zeg dat nederland volgens mij niet wint. Het leven is een gok, en dat is mijn gok, wie ben jij om te zeggen dat het fout is als je zélf de uitkomst nog niet weet?

Mijn info komt vanuit mijn eigen gevoel en koppie. Als de nederlanders dat koppie nu eens wat meer zouden gebruiken, zouden we deze discussie niet moeten hebben. laughWant dan waren ze realistisch genoeg om zich te bedenken dat de kans dat ze verliezen minstens zo groot is, als de kans dat ze gaan winnen.

als je het zo weinig interesseert, waarom dan een oordeel?:ze worden geen kampioen!
ze zijn arrogant ik kan het weten!na een toevallige ontmoeting!
jouw mensen kennis is dan groot misschien???(misschien zijn ze prive wel heel aardig in hun eigen omgeving,nogal een bot oordeel)
ja simpel een spel tussen 2 partijen is altijd fifthy/fifthy evenveel kans om te winnen,maar als je iets verder kijkt dan dat,maar ja jou intersseert het toch niet die voetbal kwaliteiten van spelers of landen?
dan is jouw oordeel ongegrond en is nergens op gebaseerd.(alleen dat het van jou allemaal niet hoeft)
oh ja alleen wat in jou koppie zit!(ze worden geen kampioen??)
en mij heb je niet horen beweren of ze kampioen worden of niet,en een aanval op jou???wie de bal kaatst krijgt hem terug toch??
verder als jij het helemaal niks vindt dat voetbal prima!
maar laat mensen in hun waarde dat is belangrijker dan voetbal wink
wink
gast
gast jun 16 '08
Hihi, het lijkt wel een soap.

Iedereen doet toch mee om te winnen. Je gaat niet van te voren al zeggen dat je laatste wordt, of wel! Dan kun je beter thuis blijven. Maar ik ben het eens dat als ze nu te veel naast hun schoenen gaan lopen ze meer kans op verliezen hebben.
Het voetbal doet mij overigens niet zo veel. Nooit de lol begrepen van kijken naar mannen die achter een balletje aan rennen. Vind het zelf wel leuk om te doen trouwens.
Lena
Lena jun 16 '08
wat nog leuker is wij nederlanders zenden gewoon alle wedstrijden uit.
belgen zenden alleen uit als ze zelf mee doen, of dat nu in tennis is of voetbal maakt niet uit,alleen als ze zelf meedoen wink
Acheliah
Acheliah jun 16 '08
Dat is pas arogantie hhahaha
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie