Lena: Ik heb geen Idee welke landen meedoen aan het EK maar ben er van overtuigd dat er betere landen zijn. Feit dat Nederland de arrogantie heeft zo overtuigd te zijn van zichzelf dat ze nu al denken te gaan winnen, zou wel eens het feit kunnen zijn dat hen de das om gaat doen
Gezien jij al geen betere ploeg kan bedenken dan nederland...
Terwijl, voor zover ik weet, Nederland niet tot de absolute wereldtop behoord.
hoe kun je nou er van overtuigd zijn als je geen idee hebt wie meedoen dit EK?
als je niet weet hoe de andere landen spelen kun je er ook niet over oordelen,wie op dit moment goed speelt en wie slecht.
hoe kom je erbij dat NL de arrogantie heeft om te gaan winnen,kijk je wel eens na afloop van een wedstrijd??? het commentaar van spelers zelf???
en waarom zou ik geen ander land kunnen benoemen??
spijt me Kath je bent slecht geinformeerd blijkbaar ,weet niet waar jou info vandaan komt??
de wereldtop doet op dit moment ook niet helemaal mee want het is een EK,dus een gedeelte van die wereldtop doet mee.
als je nou even de moeite nam verder te lezen zag je dat het me echt niet genoeg interesseerd om me over te informeren. Na een paar toevalsontmoetingen met een aantal spelers (zowel belgisch als nederlandse) ben ik er van overtuigd dat het arrogante zakken zijn. Bovendien, ging het niet vooral om de spelers, maar om het volkje. Dat nu al zo overtuigd van zichzelf dat zelfs op een forum, degene die er tegen in gaat, met de hele bende besprongen word. Ik kom daarbij omdat hier na match een gezegd word "we worden kampioen" en het feit dat je nu zo in de aanval schiet enkel omdat ik zeg dat nederland volgens mij niet wint. Het leven is een gok, en dat is mijn gok, wie ben jij om te zeggen dat het fout is als je zélf de uitkomst nog niet weet?
Mijn info komt vanuit mijn eigen gevoel en koppie. Als de nederlanders dat koppie nu eens wat meer zouden gebruiken, zouden we deze discussie niet moeten hebben.
Want dan waren ze realistisch genoeg om zich te bedenken dat de kans dat ze verliezen minstens zo groot is, als de kans dat ze gaan winnen.
als je het zo weinig interesseert, waarom dan een oordeel?:ze worden geen kampioen!
ze zijn arrogant ik kan het weten!na een toevallige ontmoeting!
jouw mensen kennis is dan groot misschien???(misschien zijn ze prive wel heel aardig in hun eigen omgeving,nogal een bot oordeel)
ja simpel een spel tussen 2 partijen is altijd fifthy/fifthy evenveel kans om te winnen,maar als je iets verder kijkt dan dat,maar ja jou intersseert het toch niet die voetbal kwaliteiten van spelers of landen?
dan is jouw oordeel ongegrond en is nergens op gebaseerd.(alleen dat het van jou allemaal niet hoeft)
oh ja alleen wat in jou koppie zit!(ze worden geen kampioen??)
en mij heb je niet horen beweren of ze kampioen worden of niet,en een aanval op jou???wie de bal kaatst krijgt hem terug toch??
verder als jij het helemaal niks vindt dat voetbal prima!
maar laat mensen in hun waarde dat is belangrijker dan voetbal