Origineel bericht van: liesanne
Nims, je zegt dat je het zelf prima vind om etiketjes te plakken, maar ik bemerk dat je er anderen wel op aanspreekt...dat volg ik niet helemaal...... 
Dat vind ik gewoon hypocriet.
 Mijn etiketjes plakken is begonnen van het moment dat jij mij "een typische indigo" noemde. Terwijl jij zeker weet dat ik daar absoluut niet mee opgezet ben.
Mijn etiketjes plakken is begonnen van het moment dat jij mij "een typische indigo" noemde. Terwijl jij zeker weet dat ik daar absoluut niet mee opgezet ben.  Is voor mij hetzelfde als het voor jou zou zijn als ik je begon uit te schelden.
Is voor mij hetzelfde als het voor jou zou zijn als ik je begon uit te schelden. Als je dat vind, is dat jouw zaak. Net als ik hier recht heb op mijn eigen mening, en als ik vind dat Voetbal zuigt. Dan mag ik dat zeggen, dat is het recht van vrije meningsuiting NiMS. En ik vind het nog leuker dat je mijn gevoelens nu ook nog eens overdreven vind. Ben je weer lief vandaag.
Als je dat vind, is dat jouw zaak. Net als ik hier recht heb op mijn eigen mening, en als ik vind dat Voetbal zuigt. Dan mag ik dat zeggen, dat is het recht van vrije meningsuiting NiMS. En ik vind het nog leuker dat je mijn gevoelens nu ook nog eens overdreven vind. Ben je weer lief vandaag.  Ben nou eenmaal niet zó'n zwever. Ik ben een mens die in het paranormale geloofd. Geen paranormale die in de mensheid geloofd.
Ben nou eenmaal niet zó'n zwever. Ik ben een mens die in het paranormale geloofd. Geen paranormale die in de mensheid geloofd. Daar kan ik niets aan doen.
Daar kan ik niets aan doen. . Dat weet je toch haha.
. Dat weet je toch haha.  .
. Jij altijd lief? Sinds wanneer is dat veranderd?
Jij altijd lief? Sinds wanneer is dat veranderd? 
 .
.
 .
.
 met de pet op. Heb mijn kwaliteiten hierin al eerder beschreven.... Ieder zijn talent niet waar?
met de pet op. Heb mijn kwaliteiten hierin al eerder beschreven.... Ieder zijn talent niet waar?  En..... zijn wij niet allemaal mens onder mensen waarin alle facetten van het leven zichtbaar wordt?
En..... zijn wij niet allemaal mens onder mensen waarin alle facetten van het leven zichtbaar wordt?  Wat ik hier al voorbij zie komen........ <:) alleen al over voetballen .......
Wat ik hier al voorbij zie komen........ <:) alleen al over voetballen ....... Gezien jij al geen betere ploeg kan bedenken dan nederland...
Gezien jij al geen betere ploeg kan bedenken dan nederland...  Terwijl, voor zover ik weet, Nederland niet tot de absolute wereldtop behoord.
Terwijl, voor zover ik weet, Nederland niet tot de absolute wereldtop behoord. 
 Want dan waren ze realistisch genoeg om zich te bedenken dat de kans dat ze verliezen minstens zo groot is, als de kans dat ze gaan winnen.
Want dan waren ze realistisch genoeg om zich te bedenken dat de kans dat ze verliezen minstens zo groot is, als de kans dat ze gaan winnen.