Loading...
nl

Nederland - Italië 3-0!!!

Lena
Lena jun 15 '08
Origineel bericht van: kath
Lena: Ik heb geen Idee welke landen meedoen aan het EK maar ben er van overtuigd dat er betere landen zijn. Feit dat Nederland de arrogantie heeft zo overtuigd te zijn van zichzelf dat ze nu al denken te gaan winnen, zou wel eens het feit kunnen zijn dat hen de das om gaat doen winkGezien jij al geen betere ploeg kan bedenken dan nederland... winkTerwijl, voor zover ik weet, Nederland niet tot de absolute wereldtop behoord.

hoe kun je nou er van overtuigd zijn als je geen idee hebt wie meedoen dit EK?
als je niet weet hoe de andere landen spelen kun je er ook niet over oordelen,wie op dit moment goed speelt en wie slecht.
hoe kom je erbij dat NL de arrogantie heeft om te gaan winnen,kijk je wel eens na afloop van een wedstrijd??? het commentaar van spelers zelf???
en waarom zou ik geen ander land kunnen benoemen??
spijt me Kath je bent slecht geinformeerd blijkbaar ,weet niet waar jou info vandaan komt??
de wereldtop doet op dit moment ook niet helemaal mee want het is een EK,dus een gedeelte van die wereldtop doet mee.
wink
admin
admin jun 15 '08
Hé Kath, je mag mij altijd terug plagen hoor!
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
Origineel bericht van: Lena10
Lena: Ik heb geen Idee welke landen meedoen aan het EK maar ben er van overtuigd dat er betere landen zijn. Feit dat Nederland de arrogantie heeft zo overtuigd te zijn van zichzelf dat ze nu al denken te gaan winnen, zou wel eens het feit kunnen zijn dat hen de das om gaat doen winkGezien jij al geen betere ploeg kan bedenken dan nederland... winkTerwijl, voor zover ik weet, Nederland niet tot de absolute wereldtop behoord.

hoe kun je nou er van overtuigd zijn als je geen idee hebt wie meedoen dit EK?
als je niet weet hoe de andere landen spelen kun je er ook niet over oordelen,wie op dit moment goed speelt en wie slecht.
hoe kom je erbij dat NL de arrogantie heeft om te gaan winnen,kijk je wel eens na afloop van een wedstrijd??? het commentaar van spelers zelf???
en waarom zou ik geen ander land kunnen benoemen??
spijt me Kath je bent slecht geinformeerd blijkbaar ,weet niet waar jou info vandaan komt??
de wereldtop doet op dit moment ook niet helemaal mee want het is een EK,dus een gedeelte van die wereldtop doet mee.
wink

als je nou even de moeite nam verder te lezen zag je dat het me echt niet genoeg interesseerd om me over te informeren. Na een paar toevalsontmoetingen met een aantal spelers (zowel belgisch als nederlandse) ben ik er van overtuigd dat het arrogante zakken zijn. Bovendien, ging het niet vooral om de spelers, maar om het volkje. Dat nu al zo overtuigd van zichzelf dat zelfs op een forum, degene die er tegen in gaat, met de hele bende besprongen word. Ik kom daarbij omdat hier na match een gezegd word "we worden kampioen" en het feit dat je nu zo in de aanval schiet enkel omdat ik zeg dat nederland volgens mij niet wint. Het leven is een gok, en dat is mijn gok, wie ben jij om te zeggen dat het fout is als je zélf de uitkomst nog niet weet?

Mijn info komt vanuit mijn eigen gevoel en koppie. Als de nederlanders dat koppie nu eens wat meer zouden gebruiken, zouden we deze discussie niet moeten hebben. laughWant dan waren ze realistisch genoeg om zich te bedenken dat de kans dat ze verliezen minstens zo groot is, als de kans dat ze gaan winnen.
Lena
Lena jun 15 '08
oh indigo! laugh

nee hoor geen etiketje hoor!
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
nee hoor, want daar doen merudianen niet aan he? Alleen maar als je een beetje afwijkt van de grootste groep plakken merudianen etiketjes...Way to go. En dat voor een spiritueel forum waar zo op gedramt wordt dat je niet moet oordelen en veroordelen. ;-) Het gaat hier danig achteruit kwa mentaliteit. "vroegah" was het hier een pak normaler. Toen de mensen nog geloofden dat voor sommige dingen ook niet paranormale verklaringen waren...Ja, goeie ouwe tijd...
admin
admin jun 15 '08
Wie plakt er hier nu etiketjes.....
Kom op Kath, lighten up!
Maak je niet zo boos, het is het niet waard.
Claire
Claire jun 15 '08

Claire: Ik heb sowieso niet graag dat mensen bij mij komen mopperen. Dus al zeker niet als het om een verloren voetbal spelletje gaat...Dus dat kan je idd beter achterwege laten.

Jammer Kath; kunnen wij ook niet samen lachen om al die malligheid, en om de verloren dromen. grin
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
Origineel bericht van: Karin
Wie plakt er hier nu etiketjes.....
Kom op Kath, lighten up!
Maak je niet zo boos, het is het niet waard.

wat je geeft krijg je terug...

En boos? Ik? laughNiet om een forum. Echt niet, heb andere dingen om me druk om te maken. Ik zet mijn mening enkel vrij bruut neer. Maar ik ben nu eenmaal vrij hard (ja, zelfs "bruut") in mijn mening. What you see is what you get.
Claire
Claire jun 15 '08

Mijn info komt vanuit mijn eigen gevoel en koppie. Als de nederlanders dat koppie nu eens wat meer zouden gebruiken, zouden we deze discussie niet moeten hebben. laughWant dan waren ze realistisch genoeg om zich te bedenken dat de kans dat ze verliezen minstens zo groot is, als de kans dat ze gaan winnen.

Kath, wij gebruiken bij voetbal ons koppie niet ... laughalleen ons gevoel en soms is misschien een beetje te optimistisch....... maar dat is toch geen ramp wink
tenslotte hebben WIJ nu van Frankrijk gewonnen en ....was deze geen wereldkampioen???? cool
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
Dat bedoel ik dus met die arrogantie... winkDus omdat jullie Frankrijk hebben overwonnen worden jullie kampioen? Gut dan had ik al verdomt vaak moeten winnen op wedstrijden... := Iedereen kan goede en slechte dagen hebben, ook frankrijk. Daar zijn ze niet vrij van.

Optimistisch vind ik zeer zacht uitgedrukt. smiledas zoals van een depressief iemand zeggen dat ie "een beetje pessimistisch" is. wink
Claire
Claire jun 15 '08
Dat bedoel ik dus met die arrogantie... winkDus omdat jullie Frankrijk hebben overwonnen worden jullie kampioen? Gut dan had ik al verdomt vaak moeten winnen op wedstrijden... := Iedereen kan goede en slechte dagen hebben, ook frankrijk. Daar zijn ze niet vrij van.

laughBij een belangrijke wedstrijd kun je beter geen slechte dag hebben. Zie het resultaat; Zij maken gehakt van je!!!!. hahahahahhahhahhahahhahahhahhh cool

admin
admin jun 15 '08
Jij Kath..hard? lol
Daar bedoel ik mee dat ik je dus geen rotmens vind of weet ik wat, ik zie alleen een heel ander mens in je verhalen dan ik nu zie. Snap je?
gast
gast jun 15 '08
Kath, je doet je naam eer aan wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '08
nee hoor, want daar doen merudianen niet aan he? Alleen maar als je een beetje afwijkt van de grootste groep plakken merudianen etiketjes...Way to go. En dat voor een spiritueel forum waar zo op gedramt wordt dat je niet moet oordelen en veroordelen. ;-) Het gaat hier danig achteruit kwa mentaliteit. "vroegah" was het hier een pak normaler. Toen de mensen nog geloofden dat voor sommige dingen ook niet paranormale verklaringen waren...Ja, goeie ouwe tijd...

En wie oordeelt er nu eigenlijk over wie? Volgens mij plak je nu toch echt een heel groot etiket op "ons".

De mentaliteit is echt niet achteruit gegaan, en de sfeer is juist prima. Jij bent zelf degene die zich loopt op te winden over het "spelletje" voetbal. Het is maar voetbal hoor.

Daarbij, als je niets over voetbal te zeggen hebt, en er ook niets over wilt zeggen, waarom dan toch oordelen over de spelers? Omdat je ze ooit 1 keer hebt gezien, en dan ook meteen maar oordelen? Stop toch eens met die etiketjes en laat die jongens gewoon lekker voetballen. Hebben wij tenminste ook wat leuks om naar te kijken!

Ik gun het ons landje echt van harte om europees kampioen te worden. Dat is gewoon echt genieten. En als je niet geniet, gewoon niet naar kijken laugh.
JulienMoorrees
EK 2008: Uitzinnige Turken de straat op in A'dam

Vele honderden uitzinnige Turkse Nederlanders zijn zondagavond in Amsterdam de straat op gegaan na het einde van de wedstrijd Turkije-Tsjechië (3-2). Het Mercatorplein vulde zich direct nadat de wedstrijd was afgefloten met toeterende auto's en met vlaggen zwaaiende Turkije-fans.

Om de feestvreugde kracht bij te zetten, werd in de hele wijk De Baarsjes vuurwerk afgestoken. De politie was met veel mankracht aanwezig om te voorkomen dat de festiviteiten uit de hand zouden lopen. Maar de agenten hoefden vooralsnog niet in te grijpen.

Wat een slot-fase had die wedstrijd zeg. Echt spannend om te kijken.
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
gast: waarmee je bedoelt? winkMijn volle naam betekent rein en zuiver en die is afgeleid van Catharina en dat is de beschermheilige van de redenaars. Dus het heeft weinig met katten te maken laughwink

Karin: daar weet ik niet wat ik daarvan moet denken dus daar ga ik nu ook even niet op in gaan. Ben je bereid om daar iets meer uitleg rond te geven? smile

Claire: ik heb het je ze nog niet na zien doen. Iedereen kan en mag een slechte dag hebben. Al sta je op de olympische spelen, ze zijn boven al mensen.

NiMS: Jeetje, je móet er haast van genieten want anders krijg je een half forum op je dak laughZoals hier heel duidelijk te zien is, en dat is nu ook precies mijn punt. Je moet maar eens terug lezen NiMS, wie er begonnen is met etiketjes op wie te plakken... wink
JulienMoorrees
NiMS: Jeetje, je móet er haast van genieten want anders krijg je een half forum op je dak laughZoals hier heel duidelijk te zien is, en dat is nu ook precies mijn punt. Je moet maar eens terug lezen NiMS, wie er begonnen is met etiketjes op wie te plakken... wink

Ik moet niets smilemaar genieten doe ik zeker! Vind het gewoon erg leuk om te volgen en kan echt genieten van een spannende en goede wedstrijd. En een half forum op mijn dak krijgen ben ik wel gewend. Zeker lastig voor jou, nu je het halve forum op jouw dak krijgt haha.

En over het etiketjes plakken. Jouw eerste reactie:
"Wat ben ik dat EK nu al kotsbeu gehoord zeg...Wat een drukte, EK pakketten, overal voetbal op TV Sjezus! Het is maar een sport hoor...Nee, ik heb niets tegen voetbal maar ze doen er "te" over."

Dus lees zelf maar even terug waar ik dan mijn eerste etiketje zou plakken. (Waarbij ik wel aangeef dat ik graag etiketjes plak en daar ook niet op tegen ben. Houdt de wereld namelijk erg overzichtelijk en makkelijk. Daarbij werken etiketjes gewoon erg prettig smile. Heb ook nergens beweerd dat ik geen etiketjes zou plakken wink.)
JulienMoorrees
De Turken probeerden van alles. Maar lange tijd misten ze het vernuft en de klasse om de Tsjechische defensie te kraken. Toch ging Turkije na een bizarre slotfase dankzij een 3-2 overwinning door naar de kwartfinale. Tsjechië ligt eruit.

Met nog een kwartier te spelen stond Tsjechië op een comfortabele 2-0 voorsprong. Niemand gaf nog een cent voor de kansen van Turkije. Maar het liep anders. De Turken zorgden voor de meest sensationele ontknoping op het EK tot nu toe.

Turkije schroefde het tempo flink op in de tweede helft. Het wachten was eigenlijk op de gelijkmaker. Maar toen de Turken even met tien man speelden door een blessure bij Emre Güngör, sloeg Tsjechië toe. Jaroslav Plasil gleed bij de tweede paal een voorzet van Libor Sionko binnen. Het was de beslissende 2-0.

Turkije leek verslagen, maar vijftien minuten voor het einde was het Arda Turan die de spanning terugbracht. Met een schuiver versloeg hij doelman Petr Cech in de korte hoek.

Hartstochtelijk aangemoedigd door de grote schare Turkse fans achter het doel, zette de ploeg van Fatih Terim aan voor een langdurig slotoffensief. Tientallen malen werd de bal hoog in het strafschopgebied gepompt, maar de Tsjechische verdediging, onder leiding van David Rozehnal en Tomás Ujfalusi bleef overeind.

Tot een vreselijke blunder van doelman Petr Cech in de 87ste minuut. Hij liet de bal los na een voorzet, waardoor Nihat Kahveci simpel kon binnentikken. Twee minuten later was de sensatie compleet. Dezelfde Nihat mocht op randje buitenspel doorgaan en liet Cech kansloos met een schot onderkant lat: 3-2.

Waar Turkije het grootste gedeelte van de tweede helft domineerde, was voor rust Tsjechië de betere ploeg. De Turkse verdedigers hadden veel overtredingen nodig tegen de 2.02 meter lange spits Jan Koller. Toch was het Jan Koller die tien minuten voor rust koppend voor de openingstreffer zorgde. Halverwege de tweede helft gleed Jaroslav Plasil de 2-0 binnen. Op dat moment speelden de Turken even met tien man, vanwege een blessure bij Emre Güngör.Op een voorzet van oud-Ajacied Zdenek Grygera kopte hij via de vingertoppen van doelman Volkan Demirel en de onderkant van de lat raak.

In de blessuretijd kreeg de Turkse keeper Volkan nog een rode kaart, nadat hij Koller hardhandig omver duwde. De Turken moesten met veldspeler Sanli in het doel de laatste minuten overleven. Met succes. In de kwartfinale wacht Kroatië.

Halflege fanzones, opvallend veel ‘fans in burger’ en uitgestorven kroegen. Basel leek gisteravond in geen enkel opzicht op het bruisende centrum van het Zwitserse voetbal dat de stad de voorbije week was. Het al uitgeschakelde Zwitserland moest het in haar laatse poulewedstrijd opnemen tegen de al geplaatste Portugezen. De Zwitserse coach, Jakob Köbi Kuhn, wilde desondanks toch ‘op een waardige manier het toernooi verlaten.’

Portugal, dat begon zonder Ronaldo, Deco en Petit, weigerde echter aan dit feestje mee te werken. De hartstochtelijk spelende Zwitsers vielen weliswaar aan, maar de Portugezen bleven dankzij hun individuele kwaliteit en enkele harde overtredingen gemakkelijk overeind.

In de tweede helft sloegen de Zwitsers toch nog toe. Yakin bracht het thuisland diep in de tweede helft op voorsprong. In de slotfase maakte diezelfde Yakin er uit een penalty ook nog 2-0 van.
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
Dat is toch mijn mening? Ik vind dat ze er te over doen, en ik vind het maar een sport...En ik geef de redenen waarom...En ik ben het kotsbeu := Waar plak ik etiketjes?

Jij plakt je etiketje met me meteen over een kam te scheren als indigo. (waarvan ik nog altijd niet zeker ben dat ik het ben winkIMO ben ik gewoon een mens)

Waar krijg jij halve forums op je dak? laughOh en lastig vind ik het niet hoor, ik vind het alleen nog maar eens bewijzen dat je haast verplicht bent om te vinden dat het hele EK gebeuren super is. Terwijl er vast meer mensen zijn zoals ik, die het maar niets vinden. Maar owee als je dat zegt! Dat is zoals in de kerk beweren dat god niet bestaat!
liesanne
liesanne jun 15 '08
Nims, je zegt dat je het zelf prima vind om etiketjes te plakken, maar ik bemerk dat je er anderen wel op aanspreekt...dat volg ik niet helemaal......
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420