Loading...
nl

Nederland - Italië 3-0!!!

Acheliah
Acheliah jun 14 '08
Ik ben hartstikke blij 4-1 maarja we hebben wel vaker in de kwart finales gestaan. Nederland staat er om bekend de eerste paar wedstrijden vet te spelen en daarna af te zwakken. Maar ik hoop dat we gaan winnen dinsdag. Het was iig een mooie wedstrijd.

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '08
Ik heb echt 90 minuten in spanning gezeten en het meest vreemde is dat je op het moment dat het 3-1 staat nog steeds denkt dat je kan verliezen. Wat zaten die fransen er goed op zeg. Pas na de 4-1 was ik opgelucht en wist ik zeker dat we gingen winnen. Gek he.
Lena
Lena jun 14 '08
ja wel een beetje Nims,ok de Franse ploeg nam het even over,maar ik wist het zeker ze gaan gewoon winnen! smile
en nu eens niet twijfelen om te wisselen op tijd.
Claire
Claire jun 14 '08
Origineel bericht van: NiMS
Ik heb echt 90 minuten in spanning gezeten en het meest vreemde is dat je op het moment dat het 3-1 staat nog steeds denkt dat je kan verliezen. Wat zaten die Fransen er goed op zeg. Pas na de 4-1 was ik opgelucht en wist ik zeker dat we gingen winnen. Gek he.

Waaruit komen de gedachten over het kunnen verliezen NiMs. Vanuit het doemdenken???
Of de criticus die tegen je zegt; pas op de wedstrijd is nog niet afgelopen, er kan van allles nog gebeuren???? Vanwaar........
admin
admin jun 14 '08
Het voetballen boeit me echt voor geen meter....
Ik vind het leuk om te horen dat iedereen er zo´n plezier in heeft.

Enne Kath..

Lololololololol
(even plagen)
Grunie
Grunie jun 14 '08
Ik zeg jullie...ze gaan het gewoon doen: ze worden kampioen!
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
Origineel bericht van: Grunie

Het nederlandse elftal en welk leger? laugh

Imo denk ik dat een grote hoop nederlanders geen ruk geeft om het spel van hun elftal maar gewoon meedoen met het hup oranje hup gevoel. Durf zelfs nog verder te gaan: denk dat een hoop van die oranjegekte niet eens weet waarvoor die gekte precies is. wink
Claire
Claire jun 15 '08
Origineel bericht van: kath
Origineel bericht van: Grunie

Het nederlandse elftal en welk leger? laugh

Imo denk ik dat een grote hoop nederlanders geen ruk geeft om het spel van hun elftal maar gewoon meedoen met het hup oranje hup gevoel. Durf zelfs nog verder te gaan: denk dat een hoop van die oranjegekte niet eens weet waarvoor die gekte precies is. wink

laughSpeur ik hier niet een klein beetje jaloersie in......met wat wij hebben!!! grin
Wat denk je van..... gevoelens verbroederen en de eenheid hierin als het om Nederland gaat?? winkTrots zijn op wat NEDERLAND presteerd! cool
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '08
Origineel bericht van: Claire

Waaruit komen de gedachten over het kunnen verliezen NiMs. Vanuit het doemdenken???
Of de criticus die tegen je zegt; pas op de wedstrijd is nog niet afgelopen, er kan van allles nog gebeuren???? Vanwaar........

Dat laatste, er kan nog van alles gebeuren. Ik heb namelijk niet zo lang geleden Duitsland zien verliezen die met 3-1 voorstond, en binnen 20 minuten op 4-3 achterstand kwam, en verloor. Het was gewoon zo spannend, en Frankrijk kreeg zo veel kansen, dat ik dacht, ze moeten er toch wel in gaan bij Frankrijk?
JulienMoorrees

Dat zal je verbazen. Nederland is toch echt wel een voetbal land, dus de meeste mensen weten echt wel waarom het gaat laugh.
Lena
Lena jun 15 '08
en moet je gewoon nederlander zijn om het te begrijpen ;),want wees eerlijk Kath waar ter wereld zie je zoveel oranje of het nu een ek is of een wk er zijn altijd fans aanwezig! en ja je vergist je zelfs de dames in nederland hebben ook verstand van voetbal!
Acheliah
Acheliah jun 15 '08
Die saamhorigheid is juist gezellig. Overal oranje. Mensen wees je land trouw en doe gezellig mee. Dinsdag Nederland - Roemenië ben benieuwd ik denk weer 4-1 voor nederland
Claire
Claire jun 15 '08
Origineel bericht van: Claire

Dat laatste, er kan nog van alles gebeuren. Ik heb namelijk niet zo lang geleden Duitsland zien verliezen die met 3-1 voorstond, en binnen 20 minuten op 4-3 achterstand kwam, en verloor. Het was gewoon zo spannend, en Frankrijk kreeg zo veel kansen, dat ik dacht, ze moeten er toch wel in gaan bij Frankrijk?

Dank je voor het beantwoorden van mij vraag, NiMs smile.

En... niet dus, Frankrijk liet het afweten cry... Nederland is gewoon kei goed!!!!
coolOP naar de kwartfinales!!! <:)
Claire
Claire jun 15 '08

Dat zal je verbazen. Nederland is toch echt wel een voetbal land, dus de meeste mensen weten echt wel waarom het gaat laugh.

Nou NiMs......mmmm...... mijn kennis ga niet verder dan dat zij achter een bal aanlopen........ en ik zie het verschil van de doelmannen.... dus waar de bal moet belanden (als het goed is) eekEn kommetaar leveren natuurlijk .... de beste stuurlui staan nog steeds aan wal wink. laughlaugh
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
Waarom is het, dat als je het ergens niet mee eens bent, je meteen jaloers bent? Nogmaals, Ik ben er van overtuigd dat het Belgische voetbal team zo mogelijk nog slechter is als het Nederlandse (voor de rest het Belgische voetbal team nog uit belgen bestaat...) maar als jullie zo ontzettend graag willen dat Belgie jaloers is wil ik gerust doen alsof ik jaloers ben. Als jullie je daardoor beter voelen... En Claire, dat bedoel ik dus. De overgrote meerderheid weet nog net het doel van voetbal maar daar houd de kennis ook meteen op.

Ik blijf erbij dat Nederland gewoon graag juicht en idioot doet laughMaar ach...Voetbal is in het algemeen wel een sport waarvan de aanhangers graag idioot doen. Dus op zich...

En nee, ik zie Nederland echt niet winnen... En dat is niet omdat ik tegen Nederland ben maar omdat er gewoon veel betere landen zijn in het voetbal. Simple as that wink
Lena
Lena jun 15 '08
. De overgrote meerderheid weet nog net het doel van voetbal maar daar houd de kennis ook meteen op.

Ik blijf erbij dat Nederland gewoon graag juicht en idioot doet laughMaar ach...Voetbal is in het algemeen wel een sport waarvan de aanhangers graag idioot doen. Dus op zich...

En nee, ik zie Nederland echt niet winnen... En dat is niet omdat ik tegen Nederland ben maar omdat er gewoon veel betere landen zijn in het voetbal. Simple as that wink

wie is de overgrote meerderheid in jouw optiek?
zou je die landen ook kunnen noemen dan?? die gaan winnen volgens jou!
waarom is juichen en idioot doen is dat zo verkeerd??(mensen kunnen ook ergens van genieten??)
snap dat voetbal niet jouw favoriete sport is!
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
Lena: iin rellen omdat hun ploeg niet gewonnen heeft mensen half dood slaan en zelfs de politie aanvallen enz? Dan vind ik dat ik mezelf nog subtiel heb uitgedrukt met "idioot" doen wink

Ik heb geen Idee welke landen meedoen aan het EK maar ben er van overtuigd dat er betere landen zijn. Feit dat Nederland de arrogantie heeft zo overtuigd te zijn van zichzelf dat ze nu al denken te gaan winnen, zou wel eens het feit kunnen zijn dat hen de das om gaat doen winkGezien jij al geen betere ploeg kan bedenken dan nederland... winkTerwijl, voor zover ik weet, Nederland niet tot de absolute wereldtop behoord.
Claire
Claire jun 15 '08
Quote:

<:) Tja ..... de tijd zal 't leren......... laugh

En als het zo is zoals jij beweerd.......dan komen wij bij jou mopperen en uit- cry
Zijn wij ook goed in..... laugh

Als we dan nog welkom zijn tenminste...........
na al die plagerijtjes naar jou toe.....) wink
JulienMoorrees
Ik heb geen Idee welke landen meedoen aan het EK maar ben er van overtuigd dat er betere landen zijn.

Stelling nemen, maar geen idee hebben waarover het precies gaat. Zo kennen we je weer kath winkals je maar kan schoppen tongue. Hoezo indigo laugh.
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
We zullen zien NiMS... winkZe hebben nog hetere vuren te doorstaan voor ze er zijn. Overigens weet je ook heel goed dat ik niet graag als een ding (indigo) gezien word. winkBen gewoon mezelf. Overigens wil ik me ook niet echt de moeite doen om me in te lichten over voetbal gezien ik het een stel achterlijke vind die keihard rennen voor een bal en als ze hem dan eindelijk hebben, hem net zo hard weer weg schoppen. Zit geen logica in. En ze zijn nog lelijk ook. Dus iets om te kijken heb je ook al niet als vrouw. Als het over iets boeiends gaat, zijn mijn stellingen wel degelijk onderbouwd. Dat zou je moeten weten.

Claire: Ik heb sowieso niet graag dat mensen bij mij komen mopperen. Dus al zeker niet als het om een verloren voetbal spelletje gaat...Dus dat kan je idd beter achterwege laten.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420