Loading...
nl

Profiel Titels

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 1 '08
Er zijn wat vragen geweest over de titel onder je naam. Deze titel wordt automatisch gezet aan de hand van het aantal berichten dat je op het forum hebt geplaatst. Hier een overzichtje van wanneer je welke titel krijgt. (n.b. Moderators en beheerders kunnen hun eigen titel invullen).

0 Net lid
10 Beginnend Lid
25 Halverwege Lid
40 Bijna Lid
50 Lid
100 Actieveling
300 Dagelijks Aanwezig
500 Regelmatige Bezoeker
1500 Stamgast
2500 Hoort bij het meubilair
5000 Fundering
10000 Merudiaan
15000 Great work
20000 Doing great
30000 You made it!
Delen:
gast
gast jun 1 '08
En waarom ben jij bij 4635 i.p.v. 10000 al Merudiaan?
Lena
Lena jun 1 '08
Is dat echt zo????
laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 1 '08
Origineel bericht van: gast
En waarom ben jij bij 4635 i.p.v. 10000 al Merudiaan?

Dat stond er toch al echt hoor:

(n.b. Moderators en beheerders kunnen hun eigen titel invullen).
Lena
Lena jun 1 '08
Verschil moet er nu eenmaal wezen niet??? wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 1 '08
Yep. Iemand moet toch hier de boel in de gaten houden he laugh
sarina
sarina jun 1 '08
Wat mij betreft mag je stoppen bij actieveling. De rest van de titels vind ik persoonlijk verwarrend en een beetje gek (stamgast e.d.) Zo zou ik niet genoemd willen worden...
gast
gast jun 2 '08
Wat is er mis met stamgast?
sarina
sarina jun 2 '08
Bij 'stamgast' denk ik aan een café, bij 'onderdeel van het meubilair' aan een kamer met oude meubels en bij 'fundering' aan beton... Bij 'dagelijks aanwezig' denk ik dat je dagelijks aanwezig bent (maar dat hoeft dus niet zo te zijn). Als 'regelmatig bezoeker' heb je nog meer posts geplaatst, maar ik zou dan weer denken dat je dan niet dagelijks iets van je laat horen..... Andersom zou logischer zijn toch?

Misschien komt het omdat ik een beeldendenker ben, maar ik zou zeggen: Actieveling: schrijft dus actief op dit forum. Dat is wat mij betreft een term die de lading dekt....

Ik neem aan dat die profiel titels bedoeld zijn om ongeveer aan te geven hoe vaak je schrijft.... 'onderdeel van het meubilair' vind ik niet echt een term die iets zegt over het aantal posts dat iemand plaatst bijvoorbeeld.

PS: Ik heb niets tegen stamgasten hoor, zo bedoelde ik het niet...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 2 '08
Het zijn vertalingen van de engelse termen. Als je een betere lijst hebt, hoor ik die graag, dus wees creatief met z'n allen laugh.
sarina
sarina jun 2 '08
0 -25 Beginner
25 -50 Bijna Lid
50 -100 Lid
100-300 Regelmatige bezoeker
300-500 Dagelijkse bezoeker
500-1000 Actieveling
vanaf 1000- Merudiaan

Dit vind ik persoonlijk een duidelijkere indeling. Zelfs dagelijkse bezoeker mag er nog uit, want ook dat is een term die niet helemaal de lading dekt. Dan zou het zo zijn:

0 - 25 Beginner
25 -50 Bijna Lid
50 -100 Lid
100-500 Regelmatige bezoeker
500-1000 Actieveling
vanaf 1000- Merudiaan

Lekker duidelijk toch?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 2 '08
Ik heb er weer wat van gemaakt smile. Iets anders, maar net zo duidelijk. Is dus een kleine verassing met hoe ik het nu heb ingesteld wink.
Acheliah
Acheliah jun 2 '08
Wat zijn spiders als ik vragen mag

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 2 '08
Spiders zijn programma's die over de website gaan om de zoekmachines te vullen. Zo is een hele bekende, google-bot . De spider van google, om zo google te vullen.
sarina
sarina jun 4 '08
Origineel bericht van: NiMS
Ik heb er weer wat van gemaakt smile. Iets anders, maar net zo duidelijk. Is dus een kleine verassing met hoe ik het nu heb ingesteld wink.

NiMS, ik ben hier helemaal blij mee xxx.

Snap alleen het verhaal van die spiders nog niet helemaal.... kun je het nog simpeler uitleggen? Vraagt de juf.. ha ha
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '08
Ik zal het proberen. Als jij iets opzoekt op google dan vindt google allerlei websites. Google kan dit niet zonder dat hij eerst al deze websites bezocht heeft om ze dan als volgt in hun eigen google database (lees google cache) opslaat. Dit bezoeken gebeurt niet door mensen, maar gebeurd automatisch door een programma. Zo'n programma wordt een spider genoemd.

Dit komt omdat het internet het world wide web genoemd wordt, en een spin uiteraard thuis hoort in het web.

Ik hoop dat deze uitleg wat duidelijker is smile
sarina
sarina jun 4 '08
NiMS, zelfs deze oude juf begrijpt het nu, dank je!!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki