Loading...
nl

Voorstellen

IMF
IMF jun 1 '08
Hallo allemaal,

Ik ben Ingrid en ik heb het gevoel dat er een ziel bij mij is om hier op aarde te komen .
Ik ben bij 'healers' geweest en daar kwamen we (samen met mijn man) tot de ontdekking dat het kind, waar we al meer dan 2 jaar op wachten er is maar (nog) niet op aarde.
Het wacht op het juiste moment maar heeft ons uitzocht als ouders. Nou ben ik een beetje van het ongeduldig type (wat denk je na 2 jaar alleen een miskraam en een hoop onduidelijkheid en naar dokters gaan)
Het zieltje is een zij en het blijkt dat zij hier voor de keerste keer op aarde komt en daarom zo specifieke wensen heeft. Iemand vertelde me dat het een Kristalkind zou zijn. Ik weet hier nauwelijks wat van af. Wel wat gelezen hier op het forum.
Ook heb ik begrepen dat een normaal mens zeg 10 dingen/doelen wenst te doen in bijv. 10 jaar maar omdat het kind speciale aandacht nodig heeft zou ik die '10'dingen (doelen) in een veel korter tijdsbestek moeten opknappen. Dus daarom ben ik wellicht ook nog niet geheel klaar maar ja wanneer ben ik klaar?

Mijn doel is om meer informatie te krijgen en wellicht nog wat meer hulp om te ontdekken wat ik kan doen (of juist niet) om mij zo goed mogelijk voor te bereiden en dat ik kan laten zien dat ik er klaar voor ben.

Ik wordt er zelf depressief van omdat mijn lichaam niet normaal wil worden en ik bij elke positieve stap ik neem twee stappen terug wordt gezet. (voorbeelden: miskraam, infectie, niet ongesteld worden (zonder medicijnen), teveel eicellen krijgen, waardoor ik niet zwanger mag worden van de gynecoloog en wat zal de volgende worden, ik weet het niet)
Delen:
Lena
Lena jun 1 '08
Hoop dat je door hier te zijn en te lezen wat rust vindt in je bestaan.
Het enige wat bij mij opkomt is dat je soms iets los moet laten,zodat het wat duidelijker voor je wordt.
Maar begrijp ook dat je een kinderwens hebt,zodat geduld niet eenvoudig voor je is.
sarina
sarina jun 1 '08
Kristalkinderen zijn heel erg lief en extreem gevoelig. Als jij als moeder bijv. depressief of verdrietig zou zijn voelen ze dat als geen ander. Hun aura is zo groot dat ze bijna de tor die buiten dood wordt getrapt nog voelen... Heel bijzondere kinderen zijn het, en inderdaad heel kwetsbaar. Het feit dat ze bij jullie geboren wil worden is een compliment voor jullie!

Probeer uit te vinden waar je nog niet klaar mee bent. Ik heb zelf erg veel gehad aan Margaretha Gieles, www.chakrakleurdiagnostiek.nl. Vaak weet je zelf niet welke 'lessen' je in dit leven moet doormaken om helemaal bij jezelf te komen. Je meisje wacht tot het goede moment daar is, om lijfelijk te incarneren. Je kunt haar al verwelkomen door met haar op zielsniveau te praten, en haar te vertellen dat je blij bent met haar. Vertel haar dat je hard bezig bent met jezelf, en dat ze heel welkom is als je er klaar voor bent. Richt je op het positieve stuk, op haar, creëer een gevoel van dankbaarheid en vertrouw erop dat de juiste dingen met je gebeuren om je klaar te maken voor dit bijzondere kindje!

Probeer uit het negatieve stuk (je eigen lijf met zijn gebreken) te komen, want hoe meer je je aandacht daar op richt, hoe meer het tegen je gaat werken. Heb vertrouwen in de toekomst! Het komt goed.......
Grunie
Grunie jun 3 '08
ik kan me alleen maar aansluiten bij de anderen. Ga lekker voor jezelf zorgen in alle opzichten. Doe de dingen waar je je goed bij voelt.

Je verlangen is heel groot, daardoor is het moeilijk te relativeren. Ik weet niet of je met hormonen bezig bent, maar die hebben ook een grote invloed op je gevoelsleven. Probeer toch de kennis die je hebt als een kadootje te zien, de meesten mensen hebben deze wetenschap niet.

Een tip: lees Rosemarijn Roes - Mama Luister je?

Een paar regels hieruit:
`Contact houden met je kind is veel wezenlijker dan zwanger worden. Zwanger worden is het fysiek worden van dit contact.´

´Het moment waarop de bevruchting plaatsvindt is vooraf bepaald. Dat moment is onderdeel van de opdracht van je kind. Het bijzondere is dat dat moment door het kind geweten wordt....´

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki