Loading...
nl

Foto lezen van onze kat ( is vermist)

marielle231
marielle231 mei 29 '08
Hallo, ik ben Marielle en ben op deze site gekomen om iemand te vinden die voor mij deze foto zou willen lezen.

Romeo is een Kater die vanaf 23 mei is vermist in Almere.
omdat ik alles op alles wil zetten om hem te vinden, en ik een tijd geleden een andere kat zijn foto heb laten lezen wat grotendeels klopte probeer ik het ook op deze manier.

Misschien kan iemand hier vertellen hoe het met hem gaat? of die nog wel leeft en misschien een aanwijzing kan geven waar die is.

korte info over Romeo wat denk ik wel handig is om te weten.
Romeo woont vanaf augustus 2007 bij mijn moeder.
vanaf kitten bij mij maar moest hem herplaatsen van de woningbouw.
Mijn moeder is 13 mei op vakantie gegaan tot 27 mei, de 7 katten + hond werden verzorgt door mijn broer en zijn vriendin die daar 2 weken in huis verbleven.
23 mei is die dus niet meer thuis gekomen, en tot nu toe hebben we nog niks van hem vernomen, hij is gecastereerd en nog geen 2 jaar oud.

Hoop dat jullie deze foto willen lezen, we zijn me ze alle in de stress en wil echt alles proberen om hem terug te vinden.

Gr Marielle

Delen:
Anne
Anne mei 31 '08
Hoi marielle,

Wat erg voor je dat je kat is vermist.. ik hoop dat hij snel weer terug komt.
Ik heb echter nooit een foto gelezen van een dier, ik lees wel foto's van mensen.
Ik wil het wel proberen wat ik over hem kan zegen, maar het is zowiezo lastig om te beantwoorden hoe het nu met hem gaat en waar hij is.

Romeo,

Romeo is een kater met een eigen wil, hij doet alleen wat hij graag wilt en niks anders, iemand anders kan hem ook niet op een ander idee brengen, hij houd vast bij wat er in zijn hoofd omgaat, zijn standpunt.

Hij lijkt boos, ik voel de boosheid van hem. Misschien dat dat te maken heeft omdat je hem als moest herplaatsen bij je moeder.
En hij dat eigenlijk niet zo leuk vond liever bij jou wilde blijven. Dit heeft ook te maken met zijn standvaste karakter.

Verder weet ik nu even niks meer, ik hoop dat hij snel weer bij je terug komt, ik kan hier echter geen antwoord op geven.

Liefs aNNe
Acheliah
Acheliah mei 31 '08
Ik ben bang dat hij is aangereden alleen weet niet of hij dood is of niet

XXX Liefs
marielle231
marielle231 mei 31 '08
Romeo is weer heel huids thuis laughalleen zeer hongerig dus misschien was die daarom erg boos?

Romeo is een kater met een eigen wil, hij doet alleen wat hij graag wilt en niks anders, iemand anders kan hem ook niet op een ander idee brengen, hij houd vast bij wat er in zijn hoofd omgaat, zijn standpunt.

Klopt zeker !

Wist dat het erg moeilijk zou zijn om vanaf een foto zoiets te kunnen lezen maar wilde het toch proberen.

heel erg bedankt voor het lezen smile

gr marielle
Anne
Anne mei 31 '08
Gelukkig dat hij er weer is smile
Wanneer is hij thuis gekomen?
marielle231
marielle231 mei 31 '08
Vanmiddag was die weer terecht.
We hadden gister al een telefoontje gehad van een vrouw die hem tot woensdag gezien had, gevoerd en laten slapen daar in huis. woensdag middag niet meer gezien.

Mijn moeder in die buurt ook direkt flyers gehangen en een jongen had hem gezien, de vader ook en samen met hun heeft me moeder gezocht de jongen vond hem bij een speeltuintje.

Morgen ga ik erheen en ff lekker knuffelen met onze avonturier laugh
Acheliah
Acheliah jun 1 '08
Sorry voor de foute informatie, Veel plezier met de kater en idd knuffel hemmaar eens flink

XXX

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420