Loading...
nl

een foto downloaden

Acheliah
Acheliah mei 24 '08
ik wil graag een foto downloaden maar ik krijg steeds dit te zien Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, merudi@nims.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.47 (Fedora) Server at www.merudi.net Port 80

Wat betekend dit Liefs Dinie
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '08
Wat is de link die je gebruikt om de foto te downloaden?
Acheliah
Acheliah mei 25 '08
C:Documents and Settings49Mijn documentenMijn afbeeldingenAfbeeldingAfbeelding 966.jpg maar dit zal de link wel niet zijn ik zal eens proberen te verkleinen mss helpt het

XXX Dinie
Acheliah
Acheliah mei 25 '08
_foto verwijderd_

Wie wil Wesléy lezen
Dit is Wesléy en ik heb van twee mensen iets te horen gekregen diegene die foto kan lezen moet het waarschijnlijk ook zien nu is mijn vraag wie wil proberen

XXX Dinie
JulienMoorrees
Sorry Dinie, maar net zoals altijd is het lezen van anderen niet toegestaan. Ik moet daarom ook de foto verwijderen.
Acheliah
Acheliah mei 25 '08
Sinds wanneer mag ik geen foto plaatsen van mijn eigen zoon.

Dinie
JulienMoorrees
Al heel lang mag dit niet meer Dinie. Zie de regels:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.

Let op: Wel zijn (huis)dieren toegestaan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki