Maar ik denk dat ik het nu sneller begrijp, omdat ik engel geweest ben
mijn engelengeduld raakt op,volgens mij laat een engel zich niet voorstaan op zijn of haar wijsheid!
Dat is nou juist het moeilijke van schrijven op een forum. Het is helemaal niet de bedoeling om me te profileren als 'wijs' of 'wijzer'. Ik probeer daarmee een beetje onder woorden te brengen hoe ik het ervaar. Misschien ben 'intuïtiever', of maak ik sneller keuzes vanuit mijn 'hart', ik weet het niet zo goed. Het is ook een vorm van levenswijsheid denk ik.
Ik voel me trouwens helemaal geen engel, ik voel me mens. Engelmens zijn is een duiding van energie. Voor mij maakte het hele verhaal veel duidelijk over
mezelf. Dat was ook volgens mij waarom het doorgegeven moest worden, opdat de engelmensen
zichzelf beter zouden begrijpen. Het is niet de hoogste graad van goed-beter-best, het is gewoon een manier van hier op de aarde zijn.
Ik vind het wel logisch dat je als engelmens 'wijs' bent, omdat je al veel levenslessen hebt gehad. Daardoor herken je volgens mij veel sneller de 'valkuilen' van het leven, en kun je er beter en sneller op inspelen. Dat was eigenlijk wat ik bedoelde uit te leggen.
En ja, volgens mij zijn er heel veel wijze (engel)mensen op het forum, en ben ik heel blij dat ik ze ken en met ze van gedachten mag wisselen!