Weet je Sarina respect voor jou beroep,oog hebben voor de kinderen van nu :)en welke inzichten jou daarbij helpen om een goede juf te zijn daar gaat het toch om?
Alleen stel dat ik hsp zou hebben,dan werd er vroeger op een andere manier mee omgegaan,het krijgt nu allemaal een naam.
Persoonlijk hou ik niet zo van dat benadrukken,en kinderen appart behandelen,omdat ze ook moeten leren respect te hebben over en weer voor elkaar als medemens,immers alleen in het leven staan is niet zo eenvoudig.(wat belangrijker is juist door dat ze zich soms anders voelen of uiten is niet alleen begrip van de ouder nodig maar ook van hun leeftijdsgenootjes)
daar ligt dus een belangrijke opdracht in het begeleiden
Zoals Deboriah hier het forum heeft geopend alle informatie wordt nu beschikbaar en kun je als ouder alle informatie vinden die je nodig hebt,en dat is hardstikke goed.
Maar goed dat is mijn mening ik zie een mens als een mens,met alles er op en eraan. Geloof niet dat ik het zo bijzonder vindt wat voor naam er aan gegeven wordt ,maar goed soms moet iets te tijd krijgen om te groeien,
Dit is volgens mij ook de gedachte achter deze site.(of zie ik dat verkeerd Nims)
vandaar ook onze verschillende kijk op dingen,want een mens is maar een mens toch?