Loading...
nl

Nieuwetijdskinderen en Kristalkinderen

Sita
Sita jun 16 '08
Bedankt voor al jullie info, van de ene kant wil je graag wat meer informatie hebben maar van de andere kant wil ik ook gewoon van Zinzi (mijn dochtertje) leren en haar begrijpen.

Ze is ontzettend observerend en kan je heel doordringend aankijken. Ze is echt heel erg snel in haar ontwikkeling, ook heb ik het idee dat ze regelmatig bezoek krijgt, ze kan ook weleens heel erg overstuur wakker worden of juist overstuur zijn als ze moet slapen, als je dan boven blijft kijkt ze continue angstig rond. Pas als je met haar naar de huiskamer gaat wordt ze weer rustig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '08
Hoe oud is ze?
Sita
Sita jun 18 '08
Ze is nog maar 6 maanden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 18 '08
In dat geval zou ik er nog niet zoveel mee bezig zijn en het kindje gewoon laten zijn wie ze is. Gewoon goed opletten, kijken en observeren om te zien wie ze is. Iedereen is weer uniek, en nu al een etiketje op haar plakken heeft ze weinig aan.
inneke
inneke jun 18 '08
Het gevaar is dat je alles van je kindje gaat bekijken vanuit een bepaalde bril. Het schept verwachtingen en kinderen zijn heel goed in het aanvoelen van wat ouders verwachten. Geniet gewoon van haar!
Sita
Sita jun 20 '08
Ik geniet met volle teugen van haar, maar ik merkte vanaf het begin dat ze sommige dingen wel extreem aanvoelt. Zo is ze in het begin ook heel erg gevoelig geweest voor prikkels van buitenaf.

Ik heb ook heel erg het idee dat ze entiteiten ziet en voelt. Ik laat haar lekker kind zijn en ik zal ook gewoon haar moeder zijn. Zou ze vragen hebben, kan ze ook bij me terecht.
sarina
sarina jun 20 '08
Origineel bericht van: gast
Sarina, je hebt iets geleerd......je weet het niet vanuit jezelf.


Hoe bedoel je?
Lena
Lena jun 25 '08
nog meer informatie:


door Jennifer Hoffman

Het nieuwe artikel op de kinderen van vandaag is nu beschikbaar op de website. Het artikel van deze maand gaat over de waarheid die deze kinderen ons over onszelf, ons leven en onze wereld onthullen. Deze generatie is onder vele namen gekend, inclusief Indigo en Kristal Kinderen, Sterrenkinderen, Licht Kinderen.

Onder welke naam ze ook gekend zijn, ze zijn een generatie die we nooit eerder gezien hebben en ze hebben speciale behoeften, gaven en talenten. De Kristal en Indigo Kinderen vertegenwoordigen de nieuwe, hogere energiepatronen die arriveren om de vibrationele frequentie van de Aarde te veranderen. Deze nieuwe reeks bezorgt informatie over deze kinderen en de prachtige gaven die ze naar de wereld brengen.

De Kristal Volwassenen werden in de jaren '50 en '60 geboren.

Ze brachten de energie van de hedendaagse Kristalkinderen op de planeet om haar op de komst van deze prachtige kinderen voor te bereiden. De Kristal volwassenen zijn attent, gevoelig, hoog intuïtief en zeer spiritueel.

Hun energie vermengt zich niet goed met dat van de derde dimensie en velen van hen volgen een pad dat hen buiten de hoofdstroom houdt omdat de energie dikwijls moeilijk voor ze te hanteren is.Terwijl Indigo volwassenen rebels en actiegericht zijn, zijn Kristal volwassenen heel anders.

Zij bewegen zich veel stiller, geduldiger en zijn niet zo agressief als Indigo's, maar niettemin volhardend. Vele Kristal volwassenen zijn degenen die de spirituele beweging in de jaren '70 en '80 begonnen, over onderwerpen schreven waarvan niemand iets afwist of begreep, maar ze volhardden in hun inspanningen, wetend dat anderen uiteindelijk van mening zouden veranderen.

Kristal Volwassenen hebben problemen met de Verschuiving omdat de energie zo gepolariseerd wordt dat ze zich bijna in tweeën gedeeld voelen, niet wetend waar ze hun energie moeten stoppen. Meer dan anderen voelen ze de veranderende energie, het energetisch loslaten en de angst waar veel mensen doorheen gaan gedurende deze tijd.

Omdat ze zo meevoelend zijn moeten ze er hard aan werken om geen deel te worden van de gekte die veel mensen op dit tijdstip voelen. Veel Kristallijnen Volwassen schrijven me en vertellen me over hun worstelingen om jobs te vinden die betekenisvol zijn en waarmee ze hun levensonderhoud kunnen verdienen.

Voor Kristal Volwassen is de ondernemingsomgeving van de laatste 10 jaar te uitdagend, dus zoeken ze andere manieren van tewerkstelling. Omdat ze hun pad nog niet gevonden hebben worstelen ze ermee om positief te zijn over de tewerkstellingsmogelijkheden die ze kiezen in een maatschappij die materieel succes boven alles waardeert.

De sleutel voor Kristal Volwassenen om met de Verschuivingsenergie te werken, is zich erop te concentreren geaard te blijven en de chaos rondom hen niet hun energie te laten schenden. Eén van hun gaven is empathie, maar dit moet getemperd worden met een bepaalde hoeveelheid afstand, of ze kunnen het gevoel hebben dat ze de concentratie verliezen en letterlijk in een soort energetische leegte te "drijven".

Kristal Volwassenen die Kristal kinderen hebben kunnen met hun kinderen samenwerken, die heel bewust zullen zijn van hun onzekerheid en deze zullen vooral getroffen worden wanneer hun ouders niet geaard zijn en hun kinderen leren hoe ze de energetische verschuivingen moeten hanteren.

Kristal kinderen zijn hier om de energie van de mensen en de planeet te helen eens de Verschuiving voltooid is. Ze hebben ons veel over healing te leren en een opmerkelijk vermogen om geconcentreerd te blijven op hun gaven en hun ware Zelf, zelfs in het oog van chaos.

Als je een Kristal Volwassene bent en de behoefte hebt om te beginnen schrijven, spiritueel les te geven of jezelf te engageren in een of andere spirituele lering, volg dan je intuïtie. Alles wat je aandacht en concentratie trekt is iets wat je op dit moment nodig hebt en dat je zal helpen toelaten dat de energie door je en om je heen stroomt en dat je niet de angst oppikt.

Volg je intuïtie, wees in vrede en let op je Kristal kinderen en je zult sterker door de Verschuiving komen, met meer zelfvertrouwen in je kunnen en in staat je gaven uit te drukken om de Kristal kinderen te helpen de wereld te helen.

Copyright(c) 2004-5 by Jennifer Hoffman. All Rights Reserved.
- Vertaling: Ulla Mertens -
admin
admin jun 25 '08
Dank je wel Lena, mooi stukje.
sarina
sarina jun 25 '08
Lena je bent geweldig! Mijn beste vriendin is een kristal volwassene, veel van dit alles is herkenbaar..... Dank je, ik print het uit en laat het haar lezen. Ze zal er blij mee zijn. Haar kleinzoon is ook een kristalkind. Ik ben blij dat er steeds meer over bekend wordt, deze kinderen (en volwassenen) verdienen het echt om gezien te worden....
Lena
Lena jun 26 '08
soms door goed te zoeken op het web,kom je het zomaar ineens tegen.
Acheliah
Acheliah jun 27 '08
Dyslexie is een stoornis, maar is hier dan ook een verklaring voor? Ik denk het wel!

Mogelijke verklaring

Nieuwe tijdskinderen zijn kinderen die gevoelig zijn. Het zijn intuïtieve en spirituele kinderen. Deze kinderen zien aura's, zeggen wijsheden die ze nog niet kunnen weten, zeggen intuïtief een juist antwoord, maar kunnen niet verklaren hoe ze er toegekomen zijn, zeggen dat ze in contact staan met lichtwezens en hebben het over andere dimensies. Een nieuwe tijdsbaby kijkt je bijvoorbeeld al heel doordringend aan. Omdat ze alles kosmisch en totaal zien hebben ze ook wel eens last van dyslexie, omdat ze ook beelddenkers zijn.

Nieuwe tijdskinderen denken analoog en niet analytisch, ze doen dingen op gevoel en niet rationeel. Ze denken in beelden. Ouders vinden dat vreemd. Ze kunnen al niet goed omgaan met de hyperactieve en bodemloze kinderen laat staan met deze nieuwe tijdswezens. Het gedrag van het kind wordt genegeerd, vreemd en afwijkend gevonden. De neiging bestaat om het gedrag te corrigeren of te bestraffen. Ook artsen, psychologen, psychiaters, onderwijzers weten er niet mee om te gaan. Op enkele uitzonderingen na.

De nieuwe tijdskinderen krijgen het al heel jong moeilijk. Ze hebben heel andere interesses. Ze hebben het daarom ook moeilijk op school en met onze normen en waarden.Veel nieuwe tijdskinderen, zijn nog sterk verbonden met hun lichtdimensie en kunnen moeilijk aarden op deze aardse rationele wereld. Het zal veel rationeel ingestelde mensen vreemd in de oren klinken. Maar in veel kringen was het al bekend, dat kleine kinderen nog verbonden zijn met hun geestelijke wereld.

Tot hun zevende levensjaar staat hun kruinchakra nog open voor deze geestelijke wereld. In die zeven jaar gaat de kruinchakra zich steeds meer sluiten om de verbinding met het kosmische te verminderen. Bij nieuwe tijdskinderen is die kosmische verbondenheid vele malen sterker. Als je dat begrijpt en de kinderen in hun waarde laat, zul je niet langer van een afwijking uitgaan.

Hoe denk jij over dyslexie?

XXX
Lena
Lena jun 27 '08
bedoel je mij??

denk zelf dat het ook genetisch overgedragen wordt.
gast
gast jun 27 '08
Waarom wordt dyslexie een stoornis genoemd? Alleen maar omdat de standaard door "wetenschappers" zo gesteld is?
Misschien zijn al die mensen die daar over oordelen wel gestoord alleen kunnen ze dat niet meer zien omdat ze zo diep in het aardse zijn gevallen dat ze zich niets anders meer kunnen voorstellen.
Lena
Lena jun 27 '08
precies gast alles wat niet aan de maatstaven van de maatschappij behoort zijn stoornissen tongue
inneke
inneke jun 27 '08
Goh, een ex-liefje van mij was dyslectisch ( en heel erg slim) maar gevoelig/ niuwetijds was hij helemaal niet hoor.
gast
gast jun 27 '08
Nog zo'n misvatting m.i.; dat nieuwetijdse zo gevoelig (in emotionele zin) zijn.
Ze zijn gevoelig en die slimheid zou daar best eens mee te maken kunnen hebben. Want als het merendeel van wat je meemaakt langs je heen gaat (dus ongevoelig voor bent) zal je niet bepaald slim kunnen zijn.
Lena
Lena jun 27 '08
nee anders gaan we weer etiketjes uitdelen en komen er nog meer criteria aan te pas
hou het maar simpel het is zoals het is(en zelfs daarin verschilt het nog van persoon tot persoon)
voor een ander kan het een houvast zijn (nieuwetijds)
sarina
sarina jul 15 '08
Hoi allemaal, daar was ik weer.... had het even heel erg druk, dus weinig tijd voor het forum. Mijn idee over dyslectie is dat het wel degelijk een 'storing' is. Net als dyscalculie, want dat bestaat ook. Het heeft niets te maken met 'nieuwetijds' of 'oudetijds', wel met de manier waarop je hersenen werken.

Als je hersenen moeite hebben met het herkennen van letters, het koppelen van klanken aan symbolen, het herkennen van woordbeelden, dan ben je misschien dyslectisch. Niet alle kinderen met leesproblemen zijn overigens dyslectisch. Er is helemaal niets mis met dyslectische kinderen, sterker nog, ik heb altijd bewondering voor hun doorzettingsvermogen en inventiviteit in deze maatschappij die veelal bestaat uit woorden en teksten.

Het stempel 'dyslectisch' (daar gaan we weer, we komen er echt niet onderuit) betekent voor mij als juf dat ik rekening dien te houden met de hersenen van dit betreffende kind. Als ik een toets begrijpend lezen doe, en ik weet dat een kind moeite heeft met het ontcijferen van de tekst, hoe toets ik dan het 'begrijpen'? Bijv. door de tekst en de vragen even voor te lezen, of thuis te laten voorbereiden. Het gaat immers niet om het technisch lezen.... Ik ben dus blij met de (h)erkenning van dyslectie (en andere stoornissen van hersenen)! Gewoon omdat het beestje dan een naampje heeft en een kind gericht geholpen kan worden.

En tenslotte, nogmaals ten overvloede wellicht, een stoornis in de hersenen is voor mij hetzelfde als iemand die zijn rechterhand mist en dus niet kan schrijven met rechts. Het zegt helemaal niets over die persoon, en hoe deze in het leven staat.
kris
kris aug 15 '11
Ik heb alle pagina's over dit onderwerp gelezen en ben vooral heel blij met jouw opmerking, Sarina, dat kristalkinderen ook gewoon kinderen zijn. Mijn zoontje van 8 maanden kon wel eens zo'n kindje zijn en dat voelt voor mij momenteel als een zware verantwoordelijkheid. Heeft iemand een tip wat betreft geschikte kinderopvang? Hij kan totaal niet wennen op de creche en is in het algemeen erg onafscheidelijk van mij. En ik heb het nu niet over de 'normale' wenfase, ze weten er op de creche ook geen raad mee. Kan het zijn dat hij zo gevoelig is dat hij teveel prikkels opneemt? Of sleep ik er nu van alles bij?
Dank alvast!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki